Millä viikolla teille sanottu vauvan sukupuoli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mutzi81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mutzi81

Aktiivinen jäsen
03.07.2006
6 059
0
36
Meidän masuvauva ei millään halua näyttää kumpi on. :D Aina piilottelee! Jospa ens viikolla jo näkyis kun on äitiyspolilla käynti taas. Nyt on rv 28+4 joten hyvin kyllä näkyisi jos vaan näyttäisi.:) En muista yhtään millä viikoilla edellisistä sanottu.

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Voikos siinä käydä niin että kun vauva kasvaa "liian" isoksi niin sukupuoli ei enää näykkään ultrassa? kun on niin ahtaasti siellä.

ei voi, siskollani näkyi selvä tyttö ainakin rv 38 ultrassa. Itse sain kummastakin tietää rv 20. Ei liity asiaan mut luulen et teille on tulossa tyttö, jotenkin tuntuu ettei poika niitä niin piilottele=)

Voi se olla poikakin vaikka piilottelee. Meillä ei vaan kertakaikkiaan ikinä nähty ultrissa jalkoväliä. Poika oli perätilassa ja jotenkin jalat ihan ristissä. Käännettiin 36 viikolla ja sitten näkyi pojan vehkeet :)

Voikos siinä käydä niin että kun vauva kasvaa "liian" isoksi niin sukupuoli ei enää näykkään ultrassa? kun on niin ahtaasti siellä.

Ei, meillä ainakin molempien sukupuoli näkyi todella selkeästi myös painoarvioultrassa ja/tai synnytystapa-arviossa loppuraskaudessa. Riippuu toki siitä, miten päin lapsi kohdussa on, että näkyykö vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

ei voi, siskollani näkyi selvä tyttö ainakin rv 38 ultrassa. Itse sain kummastakin tietää rv 20. Ei liity asiaan mut luulen et teille on tulossa tyttö, jotenkin tuntuu ettei poika niitä niin piilottele=)

Mies on ihan varma et se on poika.:) Ja alkaa mullakin poikaolo vähän vahvistumaan.. Mut eipä sen väliä kumpi on, ois vaan kiva tietää etukäteen.:) Vaikka ihan täysin en niihin veikkauksiin luotakkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:

meillä oli raskauden aikana 3 ultraa, vk 13,20, ja 38 eikä meille kerrottu sukupuolta vaikka kaikissa kysyttiin.ei muka nähnyt,ensin se oli niiden mukaan niin pieni sitten niin suuri ja viimeisessä ultrassa kätilö vain tokaisi ettei se ole tämän tutkimuksen tarkoitus.ja kun se lopulta syntyi niin kätilö sanoi että kyllä tämä pojalta näyttää...teki mieli jo sanoa etteikö sitä *prrkle* vieläkään tiedä varmasti!jäi sellainen fiilis etteivät halunneet kertoa,vaikka joka ultras oli eri kätilö...

ensimmäisestä ei saatu varmuutta (rv20), ultraaja (rakenneultra) sanoi, ettei nyt merkkejä varmasti pojasta nää - tuli tyttö. toisesta yksityisellä vko:lla 18, lääkäri sanoi, että poika olisi tulossa ja pari viikkoa myöhemmin rakenneultrassa sanottiin samaa, nyt vaan jännitetään vielä pari viikkoa :D

Yhteistyössä