rokotukset thaimaahan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sartsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
me ainakin jouduttiin ottamaan gammaglobuliini rokotus.. :) en tiedä onko käytäntö muuttunut? soita omaan terveyskeskukseen, ni osaavat sieltä sanoa! hyvää matkaa ja nauti kovasti! thaimaa ihana paikka, minne haluan uudestaan! :heart:
 

Yhteistyössä