Itse en saanut Intiassa vatsatautia (en missään koskaan), mutta mies sai. Meni todella nopeasti ohi paikallisilla lääkkeillä. Kunnollinen käsien desifiointi on kaiken a ja o, kuten toki muuallakin.
En keksi muuta huomioon ottamista kuin sen, että Intiassa ainakin joulukuussa oli todella kuuma ja esim. rantahiekka polttavaa (kuumempaa kuin esim. Thaimaassa, syytä tähän en osaa sanoa). Joten pienelle rantakengät mukaan.
Liikenne on varsin mielenkiintoista ja lehmät tuovat siihen oman jännityksensä. Takseissa ei sitten todellakaan ole turvavöitä eli turvaistuimen voit jättää kotiin ; )
Ihanaa matkaa teille, Goa on mahtava paikka!