Ristiriitaiset signaalit mieheltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttö muiden joukossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttö muiden joukossa

Vieras
Tapasin miehen, jonka kanssa kemia meni hyvin yksiin. Illan aikana toki kävi selväksi, että tyyppi on melkoinen pelimies, mutta päädyimme silti lopultakin koko yöksi yhteen. Olen tottunut, että pelimiehet on sitten aamullakin pelimiehiä, mutta kas tämäpä halusikin viettää myös seuraavan päivän yhdessä, ottaa yhteystiedot ja vannotti, että lupaathan ottaa yhteyttä sinäkin. No olemme viestitelleet ja soitelleet. Jos lähetän tekstiviestin, hän soittaa heti välittömästi. Facebookissa oli äskettäin kaveripyyntö, hyväksyin sen ja havaitsin, että juu, siellä olen nyt 400 muun tytön joukossa. Hän puhelee avoimesti ihastuksistaan ja tekemisistään, mutta viimeisenä lauseenaan muistaa aina mainita, ettei se nyt ollut sellaista, unohdan sen kuitenkin ensi viikolla. Saan siis valtavasti huomiota ja kiinnostusta osakseni, mutta en ymmärrä millä tavoin minun pitäisi käyttäytyä hänen kanssaan. Myönnettäköön ettei hän minunkaan ajatuksissani ole ihan ainoa, mutta itse en mainitse niitä mielelläni ääneen. Voin toki olla siis hänen mielestään se vielä pahempi, koska en avoimesti myönnä sitä että en ole kenenkään yksityisomaisuutta. Onko muka olemassa myös tällaisia mukavaa esittäviä häikäilemättömiä pelimiehiä?

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö muiden joukossa;23556316:
Onko muka olemassa myös tällaisia mukavaa esittäviä häikäilemättömiä pelimiehiä?

Voi tyttökulta, tulet vielä hämmästymään, mitä kaikkea on olemassa. Harvemmin kirjailijat taitaa niitä tarinoita ihan hatusta tempoa. Ja siltikin todellisuus on vielä oudompi.

Yhteistyössä