Rippijuhlissa oltu, tuli mieleen kun joku eilen arvosteli Victoria paljaita olkapäitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tätä ihmettelin kummitytön rippijuhlissa vuosi sitten... Kirkossa oli todella monta naista, eri ikäistä, jolla olkapäät paljaina ja /tai minihame päällä. Ei oikein asiallista kyllä. Myös kolehdin kerääjät olivat kuin halpoja sutturoita asuineen meikkeineen. Missä näiden tyttösten äidit olivat kun tyttö laittoi itseään ????!!!

Mulla oli etiketin mukaisesti sääret peitettyin sukkahousuilla, mutta käsivarreet olivat paljaana. Vähän mietin kirkossa, että olis kai se pitäny jotain olla käsivarsien päällä, vaan eipä siellä ollut kaikki muutkaan ihan etiketin mukaisesti pukeutuneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Tätä ihmettelin kummitytön rippijuhlissa vuosi sitten... Kirkossa oli todella monta naista, eri ikäistä, jolla olkapäät paljaina ja /tai minihame päällä. Ei oikein asiallista kyllä. Myös kolehdin kerääjät olivat kuin halpoja sutturoita asuineen meikkeineen. Missä näiden tyttösten äidit olivat kun tyttö laittoi itseään ????!!!

Kummipojan rippijuhlissa, leirin isoset keräsivät kolehdin. Kyllähän heitä olisi pitänyt jo viran puolesta ohjeistaa pukeutumiseen.

Eikös ne oo isosia jotka kerää kolehdin - eikös niitä voisi vaikka pappi vähän ohjeistaa miten kirkossa pukeudutaan.
Kyllä mun mielestä pitäisi sen verran yleissivistystä olla

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Teidän kenenkään ei pidä arvostella kruununprinsessaa.

enpä arvostellutkaan. kyse oli ala-ikäisten kirkkopukeutumisesta. JA Vickanilla olkapäät olivat asianmukaisesti peitetyt. Se siitä. Piste.

Mulla oli tytön rippijuhlissa kotelomekko ja siinä päällä jakku. Mutta koska olen niin pitkä (ja suurin osa pituudesta on vielä koipia) niin mekko oli varmasti monen mielestä minimittainen - hmm, olenkos nyt tehnyt suurenkin etikettivirheen ?

Yhteistyössä