Rintojen pienennys/kohotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uniriepu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Uniriepu

Jäsen
30.06.2009
156
0
16
Onko teillä kokemuksia rintojen pienennys- / kohotusleikkauksesta? Millainen operaatio ja kauanko kestää toipua?
Olen myös kuullut, että lääkäriltä voisi saada lähetteen tmv. ko operaatioon hyvillä syillä, mutta mille lääkärille pitäisi mennä -omalle kunnanlääkärille vai?

mulla kokemus vain suurentamisesta, mutta toipumisaika on aika lailla sama, kuukauden jumppakielto. parinviikon jälkeen mä tosin jo nostelin mun 11kg poikaa. arvet kohotuksessa tulevat rinnanalle ja suoraan ylös nänniin. suurennoksessa vain rinnanalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
mulla kokemus vain suurentamisesta, mutta toipumisaika on aika lailla sama, kuukauden jumppakielto. parinviikon jälkeen mä tosin jo nostelin mun 11kg poikaa. arvet kohotuksessa tulevat rinnanalle ja suoraan ylös nänniin. suurennoksessa vain rinnanalle.

Minkähän kokoisista arvista mahtaa olla kyse? Nännihän siirretään kohotuksessa?

Alkuperäinen kirjoittaja Uniriepu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:

Minkähän kokoisista arvista mahtaa olla kyse? Nännihän siirretään kohotuksessa?

joo niin siirretään, silloin koko nänni irrotetaan ja ommellaan uudelleen taas paikalleen. mutta mun käsittääkseni näin tehdään vain silloin jos rinta roikkuu pahasti? eli jos noi kaikki tehdään niin silloin viillot muodostavat niin sanotun "ankkurin"

Ok.. Tämä ei nyt ole aivan vielä ajankohtainen kun ei tuo lapsiluku ole vielä täynnä.. ja eihän sitä tiedä vaikka nämä tästä sitten vielä rupsahtaisivat ja sais olla itekki ottamas silikonia :D
Ottaa vaan kovasti päähän kun rinnat kasvoivat imettämisen aikana ja kun lopetin imettämisen niin eivätpä pienentyneetkään takaisin ja maan vetovoima on kovasti iskenyt mun kaksosiin :laugh:

Yhteistyössä