Rintasärky ja patti rinnan sisällä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Millipidetär
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Millipidetär

Vieras
onko kellään kokemusta?

pari päivää on rinta ihan hieman särkenyt ja eilen kävin sen läpi ja kainalon puolelta löysin kovan kohdan.

onko jollain ollut vastaavaa? mitä se oli?
 
painaako rintaliivin kaarituki? mulla oli tosi kauan käytössä rintsikat jotka paino koko ajan tuonne rinnan sivuun.paikkaa aristi ja särki kovasti,ja sit talvella luovuin niistä,ja nyt ei kipua,muutoin kuin silloin kun tunnustelee,niin rupeaa särkemään.minä kans löysin silloin patin ja nyt se on hävinnyt kun vaihdoin rintsikat ja maltan olla rääppimättä kohtaa koko ajan.
 
ystävälläni oli rintasyöpä, huomasi patin joka aristi. kaikki sanoi ettei ole syöpää kun vielä imetti silloin, mutta niinpä vaan oli. mene ihmeessä heti tarkastukseen, toiv. harmiton patti.
 

Yhteistyössä