S
sannukka
Vieras
heips!
Ajattelinpa kysellä täältä, kun löysin itseltäni reilu 2 vkoa sitten kovan kyhmyn rinnan alta, eli juurikin kaarituen kohdalta, että onko kenelläkään ollut vastaavaa? Aion kyllä lääkäriin marssia heti kun mahdollista, ellei tuo häviä. patti on n 1cmx0,5cm ja kova, eikä ole kipeä. Vähän vaan hirvittää, ettei ole syöpää...
Ajattelinpa kysellä täältä, kun löysin itseltäni reilu 2 vkoa sitten kovan kyhmyn rinnan alta, eli juurikin kaarituen kohdalta, että onko kenelläkään ollut vastaavaa? Aion kyllä lääkäriin marssia heti kun mahdollista, ellei tuo häviä. patti on n 1cmx0,5cm ja kova, eikä ole kipeä. Vähän vaan hirvittää, ettei ole syöpää...