Rinnan patti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hätääntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hätääntynyt

Vieras
Onko kellään kokemusta mammografiasta, ultrasta ja paksuneulanäytteistä? Voiko olla hyvän laatustakin? Löysin viime pe patin rinnastani ja tänään kävin noissa tutkimuksissa. Monta kertaa tänään oon saanut paniikkikohtauksia, kun pelko niin valtava!! Lääkäri puhui mastopatiasta, mutta otti silti näytteet. Onko kellään kokemusta vastaavasta ja oliskin hyvän laatuinen patti? En tiedä saako tästä tekstistäkään mitään tolkkua, kun niin kauhee paniikki päällä!! :(
 
Onko kellään kokemusta mammografiasta, ultrasta ja paksuneulanäytteistä? Voiko olla hyvän laatustakin? Löysin viime pe patin rinnastani ja tänään kävin noissa tutkimuksissa. Monta kertaa tänään oon saanut paniikkikohtauksia, kun pelko niin valtava!! Lääkäri puhui mastopatiasta, mutta otti silti näytteet. Onko kellään kokemusta vastaavasta ja oliskin hyvän laatuinen patti? En tiedä saako tästä tekstistäkään mitään tolkkua, kun niin kauhee paniikki päällä!! :(
 

Yhteistyössä