Rintarepusta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimosa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on ollu BB:n reppu kahdella lapsella. esikoista aloin totuttaa siihen n. 1 kk iässä, ei tullu mitään! kokeilut oli yhtä huutoa ja niin pakkasin repun kaappiin.. nyt kuopuksen laitoin reppuun lähestulkoon heti vastasyntyneenä ja on viihtynyt siinä tosi hyvin! joskus kun ei nukahtanut millään, niin nukkui sitten rintareppuun. nykyisinkin olis siinä mielellään katselemassa maailmaa, mutta tuo 7,4kg alkaa käydä jo äidin selän päälle vähän turhan paljon..
 

Yhteistyössä