No, istuinvalmistajan mukaan +9kk iästä. Mut loppuhan sitten ihan riippuu lapsesta, malttaako istua paikallaan, eli "ymmärtääkö idean", jaksaako istua jne jne
Meillä on sellainen eteen kiinnitettävä "pikkuistuin", jossa valmistajan mukaan 6kk eteenpäin voi istuttaa. Kaikki sen ikäiset eivät oikein tosin jaksa istua. Tällä hetkellä istuinta käyttää 1,5v lapsi, se olisi ollut kätevä jo aikaisemmin (mutta viime kesänä oli vielä kovin pieni). Ensi kesänä siinä saa istua pikkusisko.