Milloin pyöränistuimeen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulappa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ulappa

Uusi jäsen
11.06.2007
22
0
1
Minkä ikäistä lasta voi alkaa kuljettaa polkupyörällä? Meidän tömäkkä kaveri on kohta 7 kk, ja on istunut jo melkein kuukauden päivät syöttötuolissa. Uskaltaisiko jo laittaa pyöränistuimeen lyhyille matkoille?

Meillä on vajaa 7 kk ikäinen. Poitsu on istunut syöttötuolissa nyt 3 viikkoa, mutta ei osaa vielä itse nousta istumaan. Ajattelin joskus syksyllä laittaa pyöränistuimeen, sitten kun osaa jo itse istua.

Meillä treenattiin situmissa pyöränistuimessa. Meillä on valitettavasti sellainen "vanhanaikainen" missä ei ole säätöjä selkänojassa. Kaverilla on säädöillä ja se ainakin pelittää tosi hyvin. Tosin kyllä meidän neiti istua tökötti tässä meidän situimessa ihan loistavasti ja sai kireälle nuo hihnatkin. Joten uskaltaisin :D

Meillä ollaan pyöräilty nyt about 2 viikkoa ja tyttö on 8 kuukauden ikäinen. Vyöt saa ainakin meillä säädettyä niin että lapsi istuu tosi tukevasti. Niin ja meillä tosiaan istutaan jo hyvin tuetta, en laittaisi pyöränistuimeen vauvaa joka ei vielä osaa itse istua. Ensin totuteltiin pyöränistuimeen niin että tyttö istui kyydissä ja pyörää talutettiin.

Yhteistyössä