Riitainen ero exän kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Lähettäjä: Noi
Päivämäärä: 25.11.09 01:00:54

Seurustelua kaksi vuotta. Hirveästi ongelmia lähinnä miehen mustasukkaisuuden ja äkkipikaisen luonteen takia, toki minussakin ärsyttää miehen mielestä varmaan vaikka mikä.

Olisi kiva erota hyvin mutta nyt tämä on mennyt siihen että saan mieheltä valtavasti vihaviestejä s-postiini joihin vastaan itkuisesti. Tosi ilkeää luettavaa niissä iehen viesteissä. Musta tuntuu kauhealta. Ok, ero tuli mutta siinä ihmisessä oli paljon hyviä puolia joita rakastin ja nyt noiden viestien muodossa miehestä on paljastunut todella musta puoli ja nyt tuntuu kuin se mun rakastama ihminen olisi kuollut. Ei se mun rakastama ihminen olisi voinut sanoa noita juttuja mitä mies nyt. Ihan järkyttävän kauhea olo.

Tuntuu hirveätlä, että kenen kanssa olen oikein asunut viime vuodet? Kenen vieressä nukkunut yöni? Kuka on sanonut rakastavansa ikuisesti? Ei se voi olla se jolta noita viestejä tulee. Hirveää.

Alkuperäinen kirjoittaja k:
niin ne ihmisten synkät puolet tulee esiin. ja mistä johtuu että isät voivat hylätä lapsensakin eron jälkeen?

No ehkä jokunen äitikin on paljastunut erossa ihan ala-arvoiseksi ihmishirviöksi lapsilleen...

Yhteistyössä