Riita valokuvista

  • Viestiketjun aloittaja Suutunko turhasta
  • Ensimmäinen viesti
Suutunko turhasta
Miehelläni on nuori naispuolinen työkaveri, jonka kanssa mieheni joutuu tekemään yhteistyötä ja myös matkustamaan tämän naisen kanssaan. Mieheni on huomattavasti vanhempi tätä naista.

Kun nainen tuli organisaatioon, otti mies hänestä melko pian yksityiskuvan, muiden seurassa tosin. Myöhemmin mieheni on ottanut naisesta niin yksityiskuvia kuin kuvia, jossa nainen on osana ryhmää. Kaikki kuvat, myös ns. "yksityiskuvat" on otettu muiden seurassa, joten niissä ei ole mitään salattavaa eikä moitittavaa sinänsä kuvanottotilanteen kannalta.

Tänä keväänä mieheni oli sitten em. naisen kanssa työmatkalla ja minä suutuin miehen ottamista kuvista, sillä naisesta oli todella monta yksityiskuvaa. Eniten kuitenkin suutuin kuvista, joissa mieheni ja nainen poseeraavat kädet toistensa selkien takana iloisina, hymyilevinä ja lähekkäin. Suutuin ja loukkaannuin näistä viimeisistä mieheni ottamista valokuvista sydänjuuriani myöden, eikä mies ymmärrä suuttumustani.

Nyt haluaisin tietää, miten suhtautuisit, jos miehesi ottaisi "yksityiskuvia" naispuolisesta työkaveristaan? Miten suhtautuisit, jos miehestäsi olisi "herkkiä" kuivia naispuolisen työkaverin kanssa päät yhdessä, kädet selkien takana?
 
Mä oon sen verran mustasukkanen et saisin mielettömän raivarin :ashamed: :ashamed:
eipä siitä varmaan apua olis mutt niin mä reagoisin ja yrittäisin vaikka väkisin saada tietoa miks niitä kuvia on!
Ihan kaikki selitykset ei mulla läpi menis, mutta kuten sanoin se johtuu omista kokemuksista ja siitä syntyneestä mustasukkasuudesta :( :(
 
kyllä täytyy myöntää että aikas mustis olisin :/ en tiedä mitä työtä miehesi tekee mutta jotenkin tuo menee liian pitkälle ainakin mun mielikuvituksessa...pari kuvaa olis ehkä ok.mut kun niitä on noin paljon ja vielä kaikenlisäks niitä "romanttisia"...tietty voin olla väärässäkin,mistä sitä tietää vaikka ne kuvat oliski ihan vilpittömiä kaverikuvia,tai sitten se nainen on iskeny silmänsä sun miehees ja ehkä tyrkyttänyt itseänsä niihin kuviin :\| no kuitenkin parasta olis kunnolla tentata miestäsi ja kysyä suoraan miten asiat ovat.toivottavasti asiat selkiintyvät pian :)
 
Se vähän riippuu, että tunnenko mä sitä työkaveria... varmasti tulisi sanomista miehelle ja tiukkaisin, että onko kyseessä vaan työkaveruus. Toisaalta jossain ulkomaankomennuksella toisesta suomalaisesta voi olla tukea ja seuraa ja that's it. Eli ei muuta. Vaikea sanoa saisinko raivaria, mutta tiukkaisin kyllä.
 
Olisin mustis... :ashamed:
Meinas jo kiehahtaa yli kun oltiin ystävä pariskunnan häissä, mieheni oli bestman ja ihmiset sitten halusivat bestmanista ja kaasosta yhteiskuvan, ja pyysivät ottamaan toisiaan vyötäröltä kiinni... Mieheni tuossa tilanteessa vilkaisi minuun hieman hämillään, tyyliin "sopiiko".. Vaikkakin itse olin tilanteessa mukana meinasin räjähtää... Sain kuitenkin oltua niin kuin ei mitään.. Onneksi.. =)
Tuo miehen "luvan kysyminen" katseellaan oli kyllä hellyyttävää, hän kun tietää miten reagoin tuollaisissa tilanteissa. Jälkeen päin mainitsikin, että taisi hieman kiehahtaa sisällä.. :D
 
äiti-76
Minä ainakin suuttuisin ja kovasti. Ja tentti olisi tiedossa. Ihmettelen vaan, että miksi miehesi niitä kuvia sinulle esittelee? Jos hänellä olisi suhde ko. naisen kanssa, luulisi miehesi piilottavan kuvat. Voisiko hän tahallaan yrittää tehdä sinua mustasukkaiseksi (kuulostaa kyllä aika lapselliselta)? Tai sitten kuvissa ei ole hänen mielestään mitään outoa :/ . Paras kai yrittää vaan jutella asiasta.
 
ilona-04
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2004 klo 11:27 äiti-76 kirjoitti:
Minä ainakin suuttuisin ja kovasti. Ja tentti olisi tiedossa. Ihmettelen vaan, että miksi miehesi niitä kuvia sinulle esittelee? Jos hänellä olisi suhde ko. naisen kanssa, luulisi miehesi piilottavan kuvat. Voisiko hän tahallaan yrittää tehdä sinua mustasukkaiseksi (kuulostaa kyllä aika lapselliselta)? Tai sitten kuvissa ei ole hänen mielestään mitään outoa :/ . Paras kai yrittää vaan jutella asiasta.
Samaa mieltä olen!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2004 klo 22:50 nannu kirjoitti:
Kyllähän se pistäis vähän tympäseen. Ja taitaisin mäkin suuttua aika tavallakin. :\| Ei kyllä sillä tavoin tarvis poseerailla "vieraan" naisen kanssa vaikka työkavereita ovatkin.
Mää peesaan tätä!!!!!! :eek: \|O
 
Ohhoh
Aika pahalta näyttää. Jos oma mieheni toisi jonkun vieraan naisen kuvia minun silmieni eteen, repisin ne varmasti palasiksi. Sen verran on elämä minuakin koulinut, etten sinisilmäisenä katselisi tuommoista touhua yhtään!
 
Snoopi
No kyllä pistäis vihaks tommonen.Kyllä sen yhden kuvan ymmärtäis mutta monta kuvaa alkaa jo olla mun mielestä hiukka outoa!Inhottava sanoa mutta oletko varma ettei heillä mitään sen enempää..?
Ja sekin kyllä outoa että miehesi ei muka ymmärrä miksi suutut asiasta.Tuskin hänkään pitäisi jos tekisit vastaavasti.Pieni mustasukkaisuus kuuluu kyllä parisuhteeseen.

 
Sarita-80
No nyt kun en tunne mieheni työtovereita laisinkaan (uusi työpaikka), niin aivan varmasti suuttuisin jos poseeraisi naiskollegan kanssa lähekkäin - varsinkin jos vain kahden siinä kuvassa, ellei kyseessä olisi jokin heidän saavuttamansa työmeriitti.
Mutta toisaalta meillä firmassa pidetään pikkujoulut, saunaillat yms. ilman avecia, ja niissä olen itsekin mm. tanssinut varmasti intiimin näköisesti työtovereideni kanssa, kuitenkin ilman mitään sen kummempaa taka-ajatusta. Eli en ehkä voisi tuomita kuvaa, ilman selitystä.
Ehkäpä kannattaisi kysäistä onko miehelläsi vispilänkauppaa ko. naisen kanssa ja pyytää rehellistä vastausta. Se on oikeastaan ainut tapa saada selville mistä on kyse. Ja toisaalta mikset kertoisi kuvien saavan sinut mustasukkaiseksi?
 
nonnu
mä varmasti suuttuisin miehelleni, jos tuollaisia kuvia alkaisi paljonkin tulla! tai varmaan yksikin riittäisi, jos olisi sellainen herkkä kuva..
ja vaikka kuinka asiat selvitettäisiin niin muistaisin silti nuo kuvat varmaan aina ja vihaisin sitä naista koko loppuikäni :D
ja aina riidellessä muistaisin ottaa nuo kuvat puheeksi..
en ole ollenkaan pitkävihainen :ashamed:
 
Suutunko turhasta
Kiitos tähän asti saamistani kommenteista ja kiitos myös mahdollisista tulevista lisäkommenteista.

Olen raivonnut kuvista miehelle, joka sanoo, ettei hänen ja työkaverin välillä ole mitään. Raivoaminenkin on vain joskus lopetettava, sillä siihen kuluu niin paljon energiaa. Yöunetkin jäivät lyhyiksi pahimman raivon aikaan, kun ei tätä juttua voi puida lasten kuullen, jotka kyllä aistivat, että äitiä harmittaa.

Mies ei erityisesti näyttänyt kuvia minulle, katsoin ne itse, sillä meillä ei ole ollut tapana salailla ottamiamme kuvia. Mies on ollut aina avoin näyttämään ottamiaan kuvia. Toistemme kirjeitä ja sähköposteja emme lue, mutta kuvien suhteen olemme avoimia.

Ärsyttää vaan niin kovasti vielä nämäkin kuvat, joissa naispuolinen työkaveri poseeraa yksin ja yhdessä mieheni kanssa kauniissa paikoissa. Kiukkuani lisää se, että mies on otattanut itsestään vuosien varrella liudan "herkkiä" kuvia joidenkin tuttava- ja sukulaisnaisten ja nyt tämän työkaverin kanssa. Ei vaan ole miehestä ja minusta vastaavia kuvia samalta ajalta (poislukien hääkuvat, mutta niitä ei kannata laskea, sillä niiden ottaminen kuului häätouhuun). Jos haluan miehen ottavan minusta kuvan tai kuvia, niin minun täytyy pyytää sitä melkein aina erikseen, ja talossa on monta kameraa (tavallisia, digi ja video). Joihinkin ryhmäkuviin olen päässyt pyytämättä :( . Ja ne yksityiskuvat, joita mies on minusta ottanut (matkalla naistyökaverista otettuihin kuviin verrattuna), ovat typeriä. En ymmärrä, miksi mies ei ota koskaan minusta kuvia silloin harvoin, kun ollaan menossa juhliin ja olen laittautunut kauniiksi.

- Sekin ärsyttää, että minä en ole ollut kameran takana näitä kuvia ottamassa, vaan ne on ottanut joku muu. Jos olisin itse ottanut kuvat, niin silloin olisin saanut olla "valvomassa" :) tilannetta ja tilanne olisi ollut siinä mielessä erilainen.

- Ehkä minä miehen mielestä kuulun jo niin kodin kalustoon, ettei minusta tarvitse kuvia ottaa ;) . Ei ainakaan yhtä hyviä ja kauniita kuin naispuolisesta työkaverista.
 
\|O Kyllä minä suuttuisin tuollaisista kuvista!Älä ole naiivi ja luule että ne ovat viattomia. Ne eivät ole sitä. Ota selvää mikä tilanne on, jos heillä on suhde, pistä mies tilille, nosta kissa pöydälle ja vaadi oikeuksiasi!

Ole voimakas ja vaadi tietoa...

t.Honey
 
niin vielä jatkoa edelliseen...

...kun luin muitten viestejä. Jospa miehesi haluaakin esitellä kuvia sinulle sanoakseen "katso ja puutu- mitä minä puuhaan- ota minut kiinni!"...aivan täysin mahdollista. On nimittäin kokemusta vastaavanlaisesta, ei valokuvista mutta kirjeistä!

Tsemppiä!

t.Honey
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2004 klo 11:21 Marya kirjoitti:
Olisin mustis... :ashamed:
Meinas jo kiehahtaa yli kun oltiin ystävä pariskunnan häissä, mieheni oli bestman ja ihmiset sitten halusivat bestmanista ja kaasosta yhteiskuvan, ja pyysivät ottamaan toisiaan vyötäröltä kiinni... Mieheni tuossa tilanteessa vilkaisi minuun hieman hämillään, tyyliin "sopiiko".. Vaikkakin itse olin tilanteessa mukana meinasin räjähtää... Sain kuitenkin oltua niin kuin ei mitään.. Onneksi.. =)
Tuo miehen "luvan kysyminen" katseellaan oli kyllä hellyyttävää, hän kun tietää miten reagoin tuollaisissa tilanteissa. Jälkeen päin mainitsikin, että taisi hieman kiehahtaa sisällä.. :D
Hmm... tuo on jo aika pelottavaa mustasukkaisuutta minusta.
 
Suuttuisin tosi paljon. \|O
Kyllä tuo jotenkin oudolta tuntuu.. epäilen, että heillä on jotain muutakin välillänsä, vaikka mies ei sitä myöntäisikään. Outoa todella, että mies ottaa mieluummin kuvia jostain työkaverista kuin omasta naisestaan. Pistä se koville!!!
 
sipuli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2004 klo 12:10 sannannaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.06.2004 klo 22:50 nannu kirjoitti:
Kyllähän se pistäis vähän tympäseen. Ja taitaisin mäkin suuttua aika tavallakin. :\| Ei kyllä sillä tavoin tarvis poseerailla "vieraan" naisen kanssa vaikka työkavereita ovatkin.
Mää peesaan tätä!!!!!! :eek: \|O
Ja mä liityn peesiin :eek: \|O :eek: \|O
Ei toi ole mun mielestä normaalia kaverillista käytöstä :eek:
 
puupää
Minä ainakin suuttuisin todella, koska en osais olla ajattelematta että nainen ei merkitsis sille jotain muuta koska ottaa kuvia, ja vielä monia. en voisi olla penkomatta asiaa tarkemmin!!
riippuu tietysti omasta miehestäsi jos hän on sen luontonen että ottaa kuvia joka tilaisuudesta mutta, omalla miehellä ei menis läpi kun ei ota niitä muutenkaan!!
 
Kiinnitin huomiota tuohon muidenkin kanssa ottanut herkkiä kuvia..Kuulostaa tosi oudolta. Pönkittääkö sillä omaa itsetuntoaan? Vai oletko ihan varma ettei hänellä ole jo aikaisenmin ollut jotain suhteita. Kyllä minustakin tuo oudolta kuulostaa.
Ja pahoin pelkään että jos ei petä sinua niin ainakin on ihastunut tuohon naiseen. Sitähän ei sitten tiedä saako edes vastakaikua. Tai sitten on niin että tosiaan pönkittää omaa itsetuntoaan kuvaamalla itseään muiden kuin sinun kanssasi. Tsemppiä kuitenkin. Kyllä kaikki selviää aikanaan ja ei yhtään nopeammin murehtimalla :)
 
rouva x
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.06.2004 klo 18:10 Honey kirjoitti:
niin vielä jatkoa edelliseen...

...kun luin muitten viestejä. Jospa miehesi haluaakin esitellä kuvia sinulle sanoakseen "katso ja puutu- mitä minä puuhaan- ota minut kiinni!"...aivan täysin mahdollista. On nimittäin kokemusta vastaavanlaisesta, ei valokuvista mutta kirjeistä!

Tsemppiä!

t.Honey

just näin...
 

Yhteistyössä