Riita valokuvista

  • Viestiketjun aloittaja Suutunko turhasta
  • Ensimmäinen viesti
No label
Ehkä hieman hätkähtäisin itse tuollaisista kuvista, mutta olen sitä mieltä että koska sinun miehesi sinut on joskus valinnut ei kannata kovasti alkaa asiasta riidellä. Kun suutut miehesi huomaa, että olet mustasukkainen ja epävarma omasta asemastasi. Mokoma nainen ei kuitenkaan ole sinua parempi, joten hänen takiaan ei kannata katkaista verisuonta omasta päästään. Jos siis miehesi hylkäisi sinut jonkin toisen naisen vuoksi (mikä olisi siis ilmeisesti ikävintä mitä nyt voisi tapahtua) et kai aikoisi hänestä tapella ? Tuskin. Rakkaushan on täysin vapaaehtoista ja yhtäkään suhdetta ei voi väkisin yksin koossa pitää. Kun asiallisesti kuvista kysyt ja kerrot miehellesi että olet pahoittanut mielesi, luulisi hänen ymmärtävän. Jos hän vakuuttaa kuvien olevan viattomia ehkä sinun on vain parempi luottaa. Epäluulo ja jatkuva asian miettiminen kuluttaa välillänne olevaa luottamusta ja sinun voimiasi.
 
Reeta
Hei!

Olen 26 vuotias nainen, työkaverini 50 vuotias mies. Olemme tehneet töitä yhdessä samassa työhuoneessa 2 vuotta yhteisissä projekteissa. Tällä hetkellä olen äitiyslomalla, palaan töihin taas syksyllä

En tiedä millainen suhde miehelläsi on työkaveriinsa, ja kuinka paljon nuorempi tämä nainen on. Vaikka työkaverini kanssa meillä on muodostunut hyvin läheiset välit, en voisi kuvitella hänen kanssaan intiimiä suhdetta. Lähinnä tällainen työtoveruus on lähellä hyvää isä- tytär suhdetta.

Teemme yhdessä työmatkoja, mutta vietämme välillä yhteistä aikaa myös vapaa aikana. Mustasukkaisuus "ongelman" olemme ratkaisseet juuri tällä yhteisellä vapaa ajalla menemällä esimerkiksi puolisoidemme kanssa yhdessä kalaan. Kyllä miehenikin kuuluu saada tietää ja tuntea kenenkanssa teen töitä joskus aamuöihin.

Ja varmasti meistä on kuva jossa olemme kainloittain, mutta kyse ei todellakaan ole tällöin mistään herkistä hetkistä. Suhteemme on hyvin luottamuksellinen ja muodostunut läheiseksi. Hän on työni luonteesta johtuen tietoinen kaikista raskauksistani ja keskenmenoista. Toisaalta hän on voinut purkaa ongelmiaan minulle.

Joten tällainen näkökulma parikymppisen naisen silmissä, ehkä kyse on kuitenkin vain ystävien valokuvasta. Ehkä tilanne ei ole niin paha miltä se näyttää.
 
erica-74
:ashamed: suuttunut ,lue : "RAIVOSTUNUT" olisin samassa tilanteessa minäkin...en näe ihan oikeanlaisena /normaalina tuommoista vieraitten(olkoonkin työkaveri)naikkosten kanssa kaulakkain ym.poseeraamista ,ja että vielä kuvia oli enemmänkin otettu. :x hmmmm,kyllä minulla lähtisivät väkisinkin ne "varoitusäänet"soimaan korvissa...pistä seinää vasten ukkeli ,että mitä kumman peliä hän pitää,MIKSI valokuvia on pitänyt tuohon tyyliin otella? :\| outoa,outoa.....tai hän on sitten senverran kypsymätön että hakee huomiota ja haluaa tehdä sinut mustikseksi?mikä viittaa jo kyllä jonkinsortin kummallisuuteen,hmmm. :whistle:
 
neet
Kyllä se raja siinä menee, että työkaverit on työkavereita eikä niitä tule valokuvailla tai niiden kanssa poseerata joka kadun kulmassa työmatkoilla, ainakaan siinä tapauksessa jos heitä tavataan vain työoloissa!

Itselläni lähes tulkoon kaikki työkaverit ovat miehiä (n. 99%), eikä minulla ole heistä yhtään kuvaa, eikä ole käynyt edes mielessä ottaa. Olemme tosin kavereita siinä missä muidenkin ihmisten kanssa, eli jutellaan kaikenlaisista asioista, mutta kyllä työkaverit pitää pitää työkavereina paitsi jos heistä tulee nk. perhetuttuja tai jos muuten pidetään yhtä vapaa-aikanakin! :/
 

Yhteistyössä