Riita puuhamaasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xoxo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xoxo"

Vieras
miehen kanssa riita siis. Hän tahtoisi koko perheen kanssa lähteä huomenna puuhamaahan, Meillä lapset reilu 3v ja toinen on 3vkoa vanha vauva.
Itseäni epäilyttää kun luvattu +30. ja vissiin sadettakin. ja että onko siellä jotain ns. imetyspaikkoja ym ettei tarvitsisi kaikkien nähden vatsamakkarat esillä olla.

ehdotin miehelle että jäisin kotiin ja hän menisi vanhemman lapsen kanssa mutta siitä vasta riita puhkesi.

Siksi kysynkin teiltä että millainen paikka se puuhamaa oikein on? onko siellä varjoja missä voi vauvan kanssa olla ja miten sen imetyksen laita, onko jotain paikkoja joissa pystyisi olla ns. rauhassa?

Tarkemmin en osaa sanoa, mutta täältä löytyy aluekarttaa.. On siellä ainakin lastenhoitohuone ja grillikatokset -- mutta alue on laaja. Itse en (varsinkaan näillä keleillä) lähtis 3 viikkoisen kanssa, että ymmärrystä löytyy kyllä.. :hug:

Meidän nuorimmainen oli 2 vk, kun vietiin tytöt (sillon 7 ja 5), Puuhamaahan. Ehkä, kun tuo oli jo 3. lapsi, niin enpä paljon stressanut. Esim. harsoliina tai pyyhe vauvan (ja tissin) suojaksi kun imetät. Mutta tietenkin, jos olo on huono tai imettämnen on hankalaa tmv.en tietenkään lähtisi. kai se mies siellä yksinäänkin yhden kanssa pärjää??

Meillä ainakin 3-vuotiaat viettivät aikansa lähinnä Puuhamaan leikkipuistossa (no, toki nyt vähän pomppulinnassakin).

Jos haluaa viettää erilaisen päivän, niin ei siihen välttämättä Puuhamaata tarvita noin pienten kanssa. Varsinkaan sen 3-viikkoisen.
Menkää johonkin vieraaseen leikkipuistoon eväät mukaan, siinä on seikkailua 3-vuotiaalle. Joskus jo pelkästään viltti ja eväät pihalle on seikkailua tuon ikäiselle :D

Ainakin mä aattelen, että jos maksaa Puuhamaan pääsyliput, niin siellä sit kans ollaan!!
Leikkipuistossa ei tarvisi 3-viikkoista koko päivää "kiduttaa".
Voi, kun olen huono selittämään...:D

No itse en lähtisi näillä helteillä noin pienen kanssa. Sisätilat siellä on todella hikiset näin kuumalla, varjoa löytyy jonkun verran, mutta varmasti myös ihmisiä..
On siellä toki tekemistä tuon ikäiselle mutta vielä enemmän sitä tekemistä on parin vuoden päästä.:)

Meillä ainakin 3-vuotiaat viettivät aikansa lähinnä Puuhamaan leikkipuistossa (no, toki nyt vähän pomppulinnassakin).

Jos haluaa viettää erilaisen päivän, niin ei siihen välttämättä Puuhamaata tarvita noin pienten kanssa. Varsinkaan sen 3-viikkoisen.
Menkää johonkin vieraaseen leikkipuistoon eväät mukaan, siinä on seikkailua 3-vuotiaalle. Joskus jo pelkästään viltti ja eväät pihalle on seikkailua tuon ikäiselle :D

Ainakin mä aattelen, että jos maksaa Puuhamaan pääsyliput, niin siellä sit kans ollaan!!
Leikkipuistossa ei tarvisi 3-viikkoista koko päivää "kiduttaa".
Voi, kun olen huono selittämään...:D

Tässä fiksu idea. Lisäksi säilyy ne rahat, jotka puuhamaareissuun menee, semmoiseen päivään, jolloin voitte olla siellä pidempään. Huomenna voi olla semmoinen keli, että rahat menevät ihan hukkaan.

No tässä sen näkee, että miehet ei tajua mitään. Miksi juuri huomenna PITÄÄ päästä.Se on "rääkkäystä" ottaa pienin mukaan. Kun siellä kuitenkin menee koko päivä. Tai sitten miehesi menisi yksin vanhemman lapsen kanssa, helpommalla pääsisi kaikki.

[QUOTE="vieras";24101339]No tässä sen näkee, että miehet ei tajua mitään. Miksi juuri huomenna PITÄÄ päästä.Se on "rääkkäystä" ottaa pienin mukaan. Kun siellä kuitenkin menee koko päivä. Tai sitten miehesi menisi yksin vanhemman lapsen kanssa, helpommalla pääsisi kaikki.[/QUOTE]

sitä minäkin..koitin ehdotttaa että mentäisiin tuohon lähelle olevaan jonkin sortin eläinpihaan (siellä ankkoja, pupuja, poroja ja possuja) ja jätskit ostaisi vaikka. aikaa menisi koko hommaan varmaan tunti (siitä kun kotoonta lähtisi ja oisi takaisin kotona)

koitin ehdottaa toista paikkaa missä voisi uida ja sen aikaa voisin olla sukulaisella vauvan kanssa kylässä, mutta ei. (ihme pässi suoraan sanottuna koko mies)

Kyllä meidän kohta 3v ainakin painatti Puuhamaassa pari päivää sitten ihan täysillä :)! Ei ollut yhtään liian pieni. Eli iskä ja 3v Puuhamaahan ja sä ja vauva kotiin....

No ei puuhamaa ole kyllä kolmevuotiaille.
Eri asia, jos olis vanhempia sisaruksia mut pelkän kolmen vanhan kanssa voi kyllä rahansa sijoittaa johonkin järkevämpäänkin. Jos meette koko porukka niin aikuisen lippu on sen n. 25 euroa ja lapset veloitetaan myös.

Uusimmat

Yhteistyössä