Rennie!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv7+2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv7+2

Vieras
Olikos tuo rennie sellanen närästyslääke jota voi käyttää raskauden aikana. Onko joku keskustellu neuvolassa/lääkärissä aiheesta? Kun siinä pakkauksessa lukee että keskusteltava kaikista raskauden aikana käytettävistä lääkkeistä neuvolassa. Enkä nyt viitsis tuon takia sinne soitella. Närästää jo näin alusta tosi paljon ja apua kaivattas. Eli kellä vaan on jotain tietoa.
 
Rennietä voi käyttää, mutta se ei tee hyvää hampaille, varsinkin jos yöksi joudut sellaisen ottamaan... Pilasin muutama vuosi sitten niillä hampaani...
Piimä auttaa myös närästykseen.
 

Yhteistyössä