R
rv7+2
Vieras
Olikos tuo rennie sellanen närästyslääke jota voi käyttää raskauden aikana. Onko joku keskustellu neuvolassa/lääkärissä aiheesta? Kun siinä pakkauksessa lukee että keskusteltava kaikista raskauden aikana käytettävistä lääkkeistä neuvolassa. Enkä nyt viitsis tuon takia sinne soitella. Närästää jo näin alusta tosi paljon ja apua kaivattas. Eli kellä vaan on jotain tietoa.