Noista kahesta ehdottomasti Remu!! Reima on tosi huonolaatuinen nykyään. Hinnan piti tippua niinku muullakin Kiina-tuotannolla vaan eipä tippunut. Mahtaa olla törkeät katteet!
Paras on mun mielestä kotimainen Rasavil. www.rasaviltuote.fi Siellä saattaa näkyä uusia pukuja.
Mono kehuu Rasavilin haalareita, mutta kun ne ei oo todellakaan mitään hyvännäköisiä(huom! mun mielipide!) Meitsi haluaa hyvännäköisen ja laadukkaan puvun ja se on ticket to heaven, kestää kulutusta, vettä, tuulta ja on tosi lämmin ja hyvännäköinen =)
Mä ostin tänään pojalle 4v. easytecin haalarin. Tuntuu ihan hyvälle ja alaosa (motokangasta, melki kuin cordura), kehitetty kuulemma prätkäilijöiden vaatemateriaaleista ja vaikuttaa todella vahvalta, mut ei liian jäykkä. Hintaa oli 109,95.
Myös Remua voin suositella, reimatecista en todellakaan maksa.
Mä ostin tehtaan alennus myynnistä jo keväällä reimatecin talvihaalrin ja se makso muistaakseni 50 E paikkeilla. Meillä on kerran aikaisemmin ollut reimatec, eikä siinä ainakaan silloon mitään vikaa ollut. Mutta en minäkään ole valmis maksamaan yli 100 euroa talvihaalarista, kun käytäjänä on poika joka nuohoo kaikki koneiden kyljet jne. Remu meillä on käytössä välikausipukuana ja on minusta hyvä ja laadukas. Kerran meillä on myös remu talvihaalari mutta en tykännyt siitä haalarin yläosasta, kun se oli sellaista pehmeää kangasta. vähän niinkuin joissakin tuulipuvuissa. Alaosa oli kyllä sitä veden pitävää kangasta.
meillä onpari remua ja ihan hyviä ovat. remun ja reimatecin hintaero on ainaki meidän nurkilla noin 40 euroa joten mielestäni remulla on parempi hinta-laatusuhde kuinn reimatecilla koska se on mun mielestä ihan yhtä hyvä vaik on 40 e halvempi.