Millaisen haalarin

Siis millaisen välikausi haalarin ostaisin tytölle 1v3kk joka on 79 cm ja hoikka? itse pitäisin baby-mallista mutta onko paras mahdollinen hoikalle lapselle vai olisiko vyötärömalli parempi? merkkiäkään en ole päättänyt mutta katselin jonathan,remu ja reimatec haalareita jotka miellyttivät eniten :/ saisinko vinkkejä/kokemuksia? =)
 
Hei!

Itse olen ehdottomasti vyötärömallisen haalarin kannalla,siis missä vyötärökuminauha!!! Leveässä baby-haalarissa jää hoikalle lapselle niin paljon ylimääräistä tilaa,että vaikea liikkua! Näin ainakin meillä! Itse olen käyttänyt noita jonathaneita,kun ovat niiin älyttömän hyviä,eikä hinta ole mahdoton! Suosittelen! Meillä jonathaneja käytetty jo monta vuotta,kolmella lapsella,enkä muuta merkkiä enää ottais...makuasiahan se on,mut sanon vaan et eivät päästä vettä ja muutenkin hallareiden lupaukset täyttyvät!!!!!
 
Amaryllis
Hoikalle esikoiselle vauvamalliset ei koskaan istuneet päälle, tai ainakin mun silmään näyttivät ihan säkiltä. Pulleammalle kuopukselle sen sijaan vauvamallinen oli oikein hyvä.

Meillä on ollut tähän asti vaan Remuja, joita voin suositella. Nyt on tulossa ekat Jonathanit, pääsen vertailemaan ;) Merkkien välillä on koko- ja mittasuhde-eroja, joten kannattaa vertailla ainakin silmämääräisesti eri valmistajien haalareita, että mikä näyttäisi soipvan tytöllesi parhaiten.
 

Yhteistyössä