Alkuperäinen kirjoittaja newman:Seiska on suoraan vertaus, sillä pitäis päästä eteenpäin. Jumalaa sanotaan taivaan... ja toi Johannes lotraa vedellä.
:flower:
nyt on enää
yö 6
suola 4 5
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja newman:Seiska on suoraan vertaus, sillä pitäis päästä eteenpäin. Jumalaa sanotaan taivaan... ja toi Johannes lotraa vedellä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on se jumalanpalvelus - laulu 8 kirj. Googleen noi molemmat sanat niin löytyy. Vinkkejä siihen katolinen kirkko 3 kirj.
Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:Alkuperäinen kirjoittaja newman:Seiska on suoraan vertaus, sillä pitäis päästä eteenpäin. Jumalaa sanotaan taivaan... ja toi Johannes lotraa vedellä.
:flower:
nyt on enää
yö 6
suola 4 5
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla on se jumalanpalvelus - laulu 8 kirj. Googleen noi molemmat sanat niin löytyy. Vinkkejä siihen katolinen kirkko 3 kirj.
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:löytyykö teiltä
jumalanpalvelus - laulu 8 miksi sitä kutsutaan kun pappi laulaa joka välissä
jumalanpalvelus - yö 6
Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Entäs poika ja vertaus?
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Entäs poika ja vertaus?
kyllä sä tiedät tuonkin, sekin löytyy googlaamaan, päivän selvä juttu. alkaa t:llä
Alkuperäinen kirjoittaja saga:Mikä tuo Juicen 5+5+6 on?
Entäs vesi 5 ja 4? (joista se 5 yhdistyy rikkiin?)
Piin ja alumiinin välistä 4?
Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Onko kaikilla muillakin klubissa yhtä tyhjää ku mulla? Ihan muutaman sanan oon saanu, lähinnä tuolla URSAn suunnalla. Oisko vinkkejä, mistä päin lähteä niitä muita hakemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Onko kaikilla muillakin klubissa yhtä tyhjää ku mulla? Ihan muutaman sanan oon saanu, lähinnä tuolla URSAn suunnalla. Oisko vinkkejä, mistä päin lähteä niitä muita hakemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:löytyykö teiltä
jumalanpalvelus - laulu 8
jumalanpalvelus - yö 6
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Onko kaikilla muillakin klubissa yhtä tyhjää ku mulla? Ihan muutaman sanan oon saanu, lähinnä tuolla URSAn suunnalla. Oisko vinkkejä, mistä päin lähteä niitä muita hakemaan?
lapset käyvät seurakunnan ... (5)
aikuiset käyvät tanssimassa ... (7)
lehti (ei Apu) ... (5)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisiko joku auttaa tuo tähtikuvio 5 kirj. Oon penkonut tuntutolkulla tuota ja toinen on se 3 kirj. sinne kirkkoon?
Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Onko kaikilla muillakin klubissa yhtä tyhjää ku mulla? Ihan muutaman sanan oon saanu, lähinnä tuolla URSAn suunnalla. Oisko vinkkejä, mistä päin lähteä niitä muita hakemaan?
lehti (ei Apu) ... (5)
Noista ylin ja alin mulla on, keskimmäistä en kyllä keksi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisiko joku auttaa tuo tähtikuvio 5 kirj. Oon penkonut tuntutolkulla tuota ja toinen on se 3 kirj. sinne kirkkoon?
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Onko kaikilla muillakin klubissa yhtä tyhjää ku mulla? Ihan muutaman sanan oon saanu, lähinnä tuolla URSAn suunnalla. Oisko vinkkejä, mistä päin lähteä niitä muita hakemaan?
lehti (ei Apu) ... (5)
Noista ylin ja alin mulla on, keskimmäistä en kyllä keksi?
loppu on sama kuin lasten omassa tuossa ylinnä ja alku ei ole päivä
Alkuperäinen kirjoittaja make:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:löytyykö teiltä
jumalanpalvelus - laulu 8
jumalanpalvelus - yö 6
8: lauletun jumalanpalveluksen synonyymi
6: jumalanpalvelus illalla, ilta latinaksi
alkuaineet: rautaan ja heliumiin liittyi mars. raudan ja marsin symboli on sama, huomasin tähtitiedettä katsellessa, mutta mitä yhteistä 4+6 heliumilla ja marsilla on?
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Jumalanpalveluksesta puuttuis enää Yö ... 6