Taas mentiin! RELAATIOT 6!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja newman:
kertoisko joku sen juicen biisin(?) 11+6 alkukirjaimen. Mä oon selannu sen listan jo monta kertaa läpi mut tää menee aina ohi.

m, ajan henki -älppärillä.

osaisko joku kertoa mitä on huumesivulla tislauksesta alaspäin?

Edellsitä relaatiota oli paljon mukavempi täytellä, kun siellä autettiin jos kysyi. Nyt huhuilen seinille ja jätetään ihan huomiotta eikä haluta auttaa. Harmaana paha kysellä, vai??

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Edellsitä relaatiota oli paljon mukavempi täytellä, kun siellä autettiin jos kysyi. Nyt huhuilen seinille ja jätetään ihan huomiotta eikä haluta auttaa. Harmaana paha kysellä, vai??

Ota nyt ihan rennosti vaan, kyllä täällä kaikkia autetaan. :)
Mitä olet kysynyt, mihin et ole apua saanut?

Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:

Ota nyt ihan rennosti vaan, kyllä täällä kaikkia autetaan. :)
Mitä olet kysynyt, mihin et ole apua saanut?

Ihan sama mitä kysyy, kukaan ei ole vastannut mihinkään. Tämän täyttö jäi sitten tähän taas minun osalta. Liian tyhmä teidän seuraan sitten varmaan.

käyttäkää hyvät ihmiset esm erittäin kätevää sivustoa nimeltä wikipedia ja kirjottakaa sinne sitte vaikka se turku tai mikä lie ikinä teillä onkaa työn alla ja yleensä ne sanat jotka on esm. sinisiä tai jotenkin muuten vaan poikkeaa tekstistä on just niitä sanoja mitä kaipaatte. Mun johtopäätös on se että tää koko "peli" on tehty wikipedian tietojen varaan. Enkä kyllä muutenkaa tajua mitä järkeä tuota koko hommaa on tehdä jos pitää tämmösiltä sivustoilta kalastella valmiit vastaukset... Sitkeyttä vaan ja kovaa tutkimista. Palkitsee hivenen enemmän kun ite löytää ratkasut ja saa uutta ruutua auki kun se et tulee tänne vinkuun et mikä se elviksen sukunimi nyt sitte olikaa. Ei millää pahalla luonnollisestikaan!!!!

Yhteistyössä