Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Oisko vinkkiä, miten pääsee oikean alanurkan ruutuun? Huumeista tai taiteilijasta, mutta miten?
kuka teki marilyn monroesta ne pop art kuvat
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:Oisko vinkkiä, miten pääsee oikean alanurkan ruutuun? Huumeista tai taiteilijasta, mutta miten?
Alkuperäinen kirjoittaja newman:kertoisko joku sen juicen biisin(?) 11+6 alkukirjaimen. Mä oon selannu sen listan jo monta kertaa läpi mut tää menee aina ohi.
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:OHO![]()
Ei koskaa pitäs olla poissa koneen ääreltä :kieh:
No nyt sit lähen mukaan :wave:
Muoks: näköjää ootta uuenkii ketjun alottanu jo!!
Alkuperäinen kirjoittaja niin:Edellsitä relaatiota oli paljon mukavempi täytellä, kun siellä autettiin jos kysyi. Nyt huhuilen seinille ja jätetään ihan huomiotta eikä haluta auttaa. Harmaana paha kysellä, vai??
Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:Alkuperäinen kirjoittaja niin:Edellsitä relaatiota oli paljon mukavempi täytellä, kun siellä autettiin jos kysyi. Nyt huhuilen seinille ja jätetään ihan huomiotta eikä haluta auttaa. Harmaana paha kysellä, vai??
Ota nyt ihan rennosti vaan, kyllä täällä kaikkia autetaan.![]()
Mitä olet kysynyt, mihin et ole apua saanut?
Alkuperäinen kirjoittaja KahviKaisa:mulla puuttuu juicesta edelleen se (6)(6) juicen ja hasisksen välistä