Relaatiot 35

  • Viestiketjun aloittaja "Addu"
  • Ensimmäinen viesti
trahi101
Nyt totaalinen jumi muutamaan kohtaan, osaisiko joku antaa vinkkejä mistä löytyy ja mihin liittyy.

LIITTOVALTIO: Bu Ai se pitkä jatko.

KOTI: oikealle alas menevä 8 kirjaiminen.

SANONTA: Ilm 12 kirjaiminen.

NUKKEKOTI: Kom 12 kirjaiminen.

LEENA LEHTOLAINEN: Vap 5 8.

Nuo siis enää jälkellä ja ei mitään uutta ole pariin päivään keksinyt.
Viimeistä viedään jelppiä vähän näihin ;)

Siihen sanontaan on hyvät vihjeet jo tuolla aikaisemmassa ketjussa ja myös se ettei se ole niin kuin on suurin osa tottunut sen tietämään. Eli siihen liittyy kaksi sukupolvea, naisia ja siinä tykätään :) Anna lisä vinkkejä jos tarvitsee. Niin ja normaalisti siinä on sijamuoto yksi, mutta tässä alkaa toisella sijamuodolla.
 
"lamppu"
Nyt totaalinen jumi muutamaan kohtaan, osaisiko joku antaa vinkkejä mistä löytyy ja mihin liittyy.

LIITTOVALTIO: Bu Ai se pitkä jatko. on se espanjankielinen nimi

KOTI: oikealle alas menevä 8 kirjaiminen. html-taidot tarpeen tämän väsäämisessä

SANONTA: Ilm 12 kirjaiminen. se+taito

NUKKEKOTI: Kom 12 kirjaiminen. se+sarja

LEENA LEHTOLAINEN: Vap 5 8. on radiokunnelma, yhteen kuukauteen liittyy

Nuo siis enää jälkellä ja ei mitään uutta ole pariin päivään keksinyt.
Toivottavasti jelppasi :)
 
trahi101
Kiitos lamppu :D En olisi sitä valmista sanaa tarvinnut, olisin sitä hetken voinut pureskella, mutta en valita sain kerrankin relaation valmiiksi.

Tosin oma kone lakosi ja nyt se on tyhjä uudestaan, tein sitten yövuorossa työkoneella tämän uudestaan.
 
"lamppu"
Kiitos lamppu :D En olisi sitä valmista sanaa tarvinnut, olisin sitä hetken voinut pureskella, mutta en valita sain kerrankin relaation valmiiksi.

Tosin oma kone lakosi ja nyt se on tyhjä uudestaan, tein sitten yövuorossa työkoneella tämän uudestaan.
Sori, mutta kun olin tuota samaa jo aiemminkin vinkannut eikä natsannut, niin panin suoran vastauksen. Itse olen huvikseni (koukkuun kun jäin) tehnyt noita vanhoja relaatioita. Näiden ketjujen ansiosta suurin osa on tullut täyteen. Muutama on jäänyt yhtä vaille, koska ainoa vinkki on ollut "löytyy wikistä". Ei muuten löydy parin vuoden jälkeen :(, wiki kun muuttuu jatkuvasti. Mutta hauskaa tämä on, kaikesta huolimatta. Seuraavaa innolla odottelen.
 
trahi101
Itse myös noita vanhoja välillä kokeillut, mutta muutama sana jää itsellä yleensä uupumaan. Ja relaatio 15 ei ole olemassa mitään keskusteluryhmää, sitä nyt yrittänyt tehdä ja aika pitkälle jo olen päässyt. Tosin kun näitä on tehnyt neljällä erri koneella alkaa jo osan muistamaan ulkoa kun täyttää toisen koneen relaatiota yhtä pitkälle kun toisen :D
 
"Pii"
Piti tääkin nyt tässä uudelleen löydetyssä relaatio-innossa vetästä läpi ja täytyy sanoa, että on kyllä ollut helpoin relaatio mitä olen tehnyt! :D Ajattelin jo, että tähän ei varmaan täällä edes ketjua ole kun on niin helppo, mutta onneksi ja epäonneksi tämä ketju löytyi.

Onni oli siinä, että ne muutama hassu jotka jäi (taas) uupumaan (lähinnä se Pythonin tor..10 ja sanonta 6 6 8 6 10) löytyi vihjeet sitten täältä. Jee! Kiitos!

Epäonni siten, että ketjun alku ainakin oli AIVAN hirveetä luettavaa!! o_O Tulin ihan kiukkuiseksi siitä! Jengi kiukuttelee täällä (ja ilmeisesti myös kotona) kun ei "älli" ja/tai kärsivällisyys riitä? Ihan kuin olis pakko tehdä jos ei osaa/jaksa etsiä/keksiä itse! Ja jos ei täällä sitten heti kerrota suoraan vastauksia kaikkiin. Ihan älytöntä menoa! o_O

Mutta kait se siitä sitten rauhoittui? Ja voin vaan kyllä nostaa hattua niille muutamille jotka jaksoi tätä/näitä "kiitti vaan elvistelijät, nyt on mun ja koko perheen päivä pilalla koska teidän takia tunnen itseni tyhmäksi kun en tiedä enkä osaa" (enkä edes yritä? "ettekä te kerro suoraan vastauksia KAIKKIIN, että voisin vaan kopsata ne. Teidän takia lapsen lempilelukin on nyt rikki. kiitti vaan"). Hatunnosta niille jotka jaksoi yrittää selittää peliä, etsimistapoja ja jopa kannustaa. Itellä olis varmaan palanut käpy ;)

Ja iso kiitos myös sille sielulle joka tuolla kertoi vähän etsintäkikkoja ja mulle uusi oli se wikin kikka laittaa se tähti sinne sanan JÄLKEEN niin saa eri tuloksia kuin laittamalla se alkuun! Kumarrus siis siitä, tuli opittua uutta ja varmasti tulevaisuudessa tarpeellista :) RUUSUJA!
 
Taas minä jälkijunassa ratkon näitä sairaslomalla, tämä ois melkein valmis.
Iskelmä:
Maj Karma 5+7
Radio Rock 6

HIMYM:
Barney Stinson 3+8
Eliel Saarinen 8

Leena Lehtolainen
pääsanasta väliviivallinen 13 ja 10
pojat 8+6

Tän keskustelun oon lukenut useampaan kertaan ja Wikiä oon tavannut suomeksi ja enkuksi. Vissiin en kuitenkaan tarpeeksi.
 
Taas minä jälkijunassa ratkon näitä sairaslomalla, tämä ois melkein valmis.
Iskelmä:
Maj Karma 5+7
Radio Rock 6

HIMYM:
Barney Stinson 3+8
Eliel Saarinen 8

Leena Lehtolainen
pääsanasta väliviivallinen 13 ja 10
pojat 8+6

Tän keskustelun oon lukenut useampaan kertaan ja Wikiä oon tavannut suomeksi ja enkuksi. Vissiin en kuitenkaan tarpeeksi.
Leena Lehtolainen ratkaistu :)
 
"Pelaaja"
Taas minä jälkijunassa ratkon näitä sairaslomalla, tämä ois melkein valmis.
Iskelmä:
Maj Karma 5+7 suomalainen yhtyess, goottirock
Radio Rock 6 kun saat tuon yhtyeen niin saat tämän

HIMYM:
Barney Stinson 3+8 sarjan 5 kauden 8 jakso
Eliel Saarinen 8 huvila Kirkkonummella

Leena Lehtolainen
pääsanasta väliviivallinen 13 ja 10
pojat 8+6

Tän keskustelun oon lukenut useampaan kertaan ja Wikiä oon tavannut suomeksi ja enkuksi. Vissiin en kuitenkaan tarpeeksi.
Auttaisko nämä?
 
"Jimbo"
Mahtaako tätä ketjua enää kukaan seurata? 576/591 selvillä, millään en vaan saa metro-ruudun ars...tis vasemmalle tulevaa 6-sanaa, enkä met....li kumpaakaan 7-kirjaimista..
Myöskin taide-ruudun tan.. ja säv....de välissä oleva 5-kirjaiminen ovat aivan hukassa..
Ja koti-ruudun 14 alas.

Apuja kaivattaisiin kovasti!
 
"Jimbo"
[QUOTE="Jimbo";29975767]Mahtaako tätä ketjua enää kukaan seurata? 576/591 selvillä, millään en vaan saa metro-ruudun ars...tis vasemmalle tulevaa 6-sanaa, enkä met....li kumpaakaan 7-kirjaimista..
Myöskin taide-ruudun tan.. ja säv....de välissä oleva 5-kirjaiminen ovat aivan hukassa..
Ja koti-ruudun 14 alas.

Apuja kaivattaisiin kovasti![/QUOTE]

Korjausta: Ars...tis löydetty, mutten kyllä kuollaksenikaan löydä niitä muita metro-ruudun sanoja, vaikka kahlasin googlen ja wikipedian läpi suomeksi ja englanniksi..
 
"Pelaaja"
[QUOTE="Jimbo";29975767]Mahtaako tätä ketjua enää kukaan seurata? 576/591 selvillä, millään en vaan saa metro-ruudun ars...tis vasemmalle tulevaa 6-sanaa, enkä met....li kumpaakaan 7-kirjaimista..
Myöskin taide-ruudun tan.. ja säv....de välissä oleva 5-kirjaiminen ovat aivan hukassa..
Ja koti-ruudun 14 alas.

Apuja kaivattaisiin kovasti![/QUOTE]

Ne 7-kirjaimiset ovat pääkaupunkeja joissa on metro.
Taide-ruudun 5 on sellainen mikä tanssissa ja musiikissa on oleellinen, pitää olla hyvä r.... Että tanssiminen sujui.
Koti-ruudun 14 on tuolla sanalla alkava yhtye, metallimusiikkia pääasiassa.
 
"Jimbo"
Suurkiitos avuista, nyt on eka relaationi sitten valmis! En tehnytkään sitä kuin varmaan viisi kertaa, ennen kuin päätin ottaa yksityisen selauksen pois päältä ettei kaikki katoa koneen käynnistäessä itsensä uudestaan.. :D
 
vierailija
Puutteet joihin en löytänyt apua.
Leijona pääsanasta 9 ylävasemmalle ja siitä 5 (saan varmaan edellisestä) Lin 7 (ehkäaukeaa, jos saisin vastasanan)

Koti: Kotite 12 (onko biisi? Kaikkia olen mielestäni kokeillut)
 

Yhteistyössä