relaatiot 21

Mummi67
Vieläköhän täältä löytyisi auttajaa? Olen lukenut kaikki vihjeet, mutta silti en löydä kahta:

Aika A.E. 4 10 vinkkinä oli lempinimi, mutta ei vain osu herran wikistä silmään
EU-Internet rajalla 13 9 En myöskään löydä tätä

Liekö Wikin juttuja muutettu näiden vuosien aikana tai sitten silmät harittaa liikaa :LOL:

Toivottavasti joku voisi auttaa:unsure:
 
Täytyy vielä epätoivoisesti yrittää nostaa tätä ketjua, josko joku huomaisi :(
Hei Mummi67!
Aloitin vasta tekemään tätä 21-rellua ja katselin apuja täältä ja huomasin kysymyksesi vaikkakin siitä jo kauan aikaa, lienee jo ratkennutkin. Mutta jos ei olisi niin toiseen osaisin vinkata että
googlaa sanoilla Einstein sai lempinimen ja jo löytyy. On muuten kaks plussan sivuja.
Toinen oli sellaisessa ruudussa ettei oel vielä auki.
Jos vielä tarvit niin kysäise niin katson kun pääsen niin pitkälle.:)

 
Jeeppi
Heippa taas,
löytyisikö tälle tyhmälle rautalankavihjettä kielioppi-ruudun partisiippirakenne 9+9??
Löysin aiemmin annetut vihjeet että se on latinan partisiippi/
ablatiivi, joka ei ole missään kiinni.
Olen nyt googlettanut/ wikittänyt kaikkea mahdollista latinaan ja partisiippiin liittyvää mutta kun mikään ei sovi enkä mä enää tajua edes mitä mä oikein etsin??? Hukassa ollaan.
Apuuwa, pliis.
Kiitos kaunis jo etukäteen :)
 
Heippa taas,
löytyisikö tälle tyhmälle rautalankavihjettä kielioppi-ruudun partisiippirakenne 9+9??
Löysin aiemmin annetut vihjeet että se on latinan partisiippi/
ablatiivi, joka ei ole missään kiinni.
Olen nyt googlettanut/ wikittänyt kaikkea mahdollista latinaan ja partisiippiin liittyvää mutta kun mikään ei sovi enkä mä enää tajua edes mitä mä oikein etsin??? Hukassa ollaan.
Apuuwa, pliis.
Kiitos kaunis jo etukäteen :)
Katso ablatiivi wikistä;)
 
Jeeppi
Kiitos kiitos ja kiitos, Mummi67. Olipas taas helppo kun sen löysi...
Arvaa vaan montako kertaa mää tonkin artikkelin olin lukenu mutta kun ei näe metsää puilta ni ei :)

Taasen yksi relaatio valmiina ja eikun seuraavaa keskeneräistä pohtimaan. Elämä haittaa relaatioita välillä :)
 
vierailija
Myöhäisratkoja töällä hei,

relaatio on yhtä sanaa vaille valmis ja vaikka kääntänyt koko wikin ja tämän ketjun läpi, niin ei vaan löydy oikiaa sanaa.. joten olisiko jollain vinkata Kielioppi--ruudun lingvistiikan jatkoa?
 

Yhteistyössä