relaatiot 21

[QUOTE="emppuli";23104913]tässä hieman apuja :)[/QUOTE]

Voi kiitos! :flower:

AINUT, että arvaa löysinkö sitä 4+5-sanaa? No en. :D Tänä iltana en itseäni jätä rauhaan, jos en sitä löydä... kokeilen vaikka kaikilla eri selaimillakin. Mulla se vastakappalekin siihen on, mutta vaikka kuinka tungen Googleen Raamattua tai m.s.:aa tai molempia, niin ei.

Voi kiitos! :flower:

AINUT, että arvaa löysinkö sitä 4+5-sanaa? No en. :D Tänä iltana en itseäni jätä rauhaan, jos en sitä löydä... kokeilen vaikka kaikilla eri selaimillakin. Mulla se vastakappalekin siihen on, mutta vaikka kuinka tungen Googleen Raamattua tai m.s.:aa tai molempia, niin ei.

hmm aikas jännä nyt kun itsekin koitin niin tuota sanaa ei tosiaan löydy googlesta..

uusi vihje tuohon 4+5 => "salt of the earth"

[QUOTE="emppuli";23105015]hmm aikas jännä nyt kun itsekin koitin niin tuota sanaa ei tosiaan löydy googlesta..

uusi vihje tuohon 4+5 => "salt of the earth"[/QUOTE]

Ulp! Olivat panikoituneet ja tehneet jotain. :D Nyt löytyi kuitenkin, kiitos tuhannesti :flower:

Ylärivi nyt kondiksessa, kakkosriviltä puuttuis Sisusta kaksi sanaa... Voin myös vinkata, jos suinkin kykenen.

Ulp! Olivat panikoituneet ja tehneet jotain. :D Nyt löytyi kuitenkin, kiitos tuhannesti :flower:

Ylärivi nyt kondiksessa, kakkosriviltä puuttuis Sisusta kaksi sanaa... Voin myös vinkata, jos suinkin kykenen.

miulta puuttuu sisusta kans 2 sanaa

temp 7
luonpi..... 15

jos joku keksii tai tietää nuo niin vihjeet kelpaisi,päätä lyönyt reilun 2 päivää seinään noiden sanojen kanssa. Sama kuin etsisi neulaa saharan autiomaasta ilman hajuakaan mistä etsinnän aloittaisi..

[QUOTE="emppuli";23105059]miulta puuttuu sisusta kans 2 sanaa

temp 7
luonpi..... 15

jos joku keksii tai tietää nuo niin vihjeet kelpaisi,päätä lyönyt reilun 2 päivää seinään noiden sanojen kanssa. Sama kuin etsisi neulaa saharan autiomaasta ilman hajuakaan mistä etsinnän aloittaisi..[/QUOTE]

Eka liittyy hiustenväriin ja toka on synonyymi edeltävälle sanalle

[QUOTE="emppuli";23105330]luontpiir tarvis lisävihjettä kun oon niin monia sanoja pyörittänyt jo ,millä kirj. alkaa tms
temp 7 sain[/QUOTE]

määrittää sen, miten kukin käyttäytyy, jne.

[QUOTE="vieras";23105369]määrittää sen, miten kukin käyttäytyy, jne.[/QUOTE]

Mä olin yrittänyt tuota sanaa tuohon ihan oikeasti varmaan 10 kertaa, mutta vihdoin se sen hyväksyi!

Olipas kiva rellu! Kiitos vielä laatijalle sekä kanssaratkojille!

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23105400:
siis :headwall: olinkohan kokeillu tuotaki sanaa jo ainaki kahesti :headwall:

vihdoinkin valmis, kiitos kavereille :)

ihan kiva rellu vaikka hermot meinas mennä :D

uutta odotellessa

Milloin näihin ei menis hermo? Silti aina pitää tehdä kun uusi tulee :D

[QUOTE="vieras";23105369]määrittää sen, miten kukin käyttäytyy, jne.[/QUOTE]

ja toi vika sana mää oon 5x laittanu vaan peli ei oo hyväksyny sitä.. toi ei oo kivaa pelin kannalta,tehnyt turhaa työtä monen monta tuntia ja olen koittanut oikeella sanalla useasti..
mutta nyt kaikki sanat kasassa

Pelin läpäisy:
435 / 435 (100.0%)

Vihjeet: 4 / 4
Loppuratkaisu oikein!

Sijoitus:
1 / 453

[QUOTE="emppuli";23105409]ja toi vika sana mää oon 5x laittanu vaan peli ei oo hyväksyny sitä.. toi ei oo kivaa pelin kannalta,tehnyt turhaa työtä monen monta tuntia ja olen koittanut oikeella sanalla useasti..
mutta nyt kaikki sanat kasassa
[/QUOTE]

Ei mikään ihme, sillä siinä sanassa oli pari kirjoitusvirhettä. Muita kirjoitusvirheitä ei ainakaan minun korviini ole kantautunut, joten tässä relaatiossa oli varmaan vähiten virheitä tähän mennessä. Vieläkin kunnioitettavampaa tästä tekee se että ainakin toinen laatijoista oli ilmeisesti saksalainen vaihto-opiskelija.

Kovasti kiitoksia Tytölle Tenojoenvarrelta! Kuinkahan monta kertaa olin tuonkin jo laittanut. Tässä pelissä aivot pehmenee ja tulee vainoharhaiseksi. Nyt on valmista ja elämä odottaa : ). Tekijöille kiitokset haastavasta pelistä!

Kiitso teille ihanille hyvistä vinkeistä! Minä olen ratkonut jälkijunassa, ja ketjua luin vasta nyt läpi. Tuo POIKA 4 ei aukea. Olen googlettanut tyttöduoja ja poika-kappaleita ja vaikka mitä, mutta ei...
Olisko kellään vinkata niin että tyhmäkin tajuaa?

Siis, Raamattu-ruutu, poika 4?

Kiitso teille ihanille hyvistä vinkeistä! Minä olen ratkonut jälkijunassa, ja ketjua luin vasta nyt läpi. Tuo POIKA 4 ei aukea. Olen googlettanut tyttöduoja ja poika-kappaleita ja vaikka mitä, mutta ei...
Olisko kellään vinkata niin että tyhmäkin tajuaa?

Siis, Raamattu-ruutu, poika 4?
Auttaisiko tämä pätkä "...en meidän taloon lisää aikuisia halua.."

Oho, tännehän oli tullu vihjeet! Kiitos, nyt on rellu valmis. :) Olin myös itse kokeillut pariin kertaan tuota LuPi:n 15, ei ihme ettei sopivampaa sanaa ollut löytynyt!

Kiitos kaikille muillekin avuista ja vinkeistä ja peliseurasta, nähdään mitä luultavimmin taas ens kerralla!

Yhteistyössä