relaatiot 21

"Santsu"
Mulla jäi lopputarkaisua ja tota temperamentti sanaa vaille valmiiksi.
Ei hiusvärit nyt oikein aukea.
En löydä niitä latinan kielisiä nimiä oireille, joten vaikeaa googlettaa. Ärsyttävää, mutta taitaa jäädä tähän.
 
[QUOTE="Santsu";23106973]Mulla jäi lopputarkaisua ja tota temperamentti sanaa vaille valmiiksi.
Ei hiusvärit nyt oikein aukea.
En löydä niitä latinan kielisiä nimiä oireille, joten vaikeaa googlettaa. Ärsyttävää, mutta taitaa jäädä tähän.[/QUOTE]

ne latinan kieliset nimet löytyy wikistä, eli ku googletat noi oireet niin ekana tulee wikisivu, josta ne löytyy

toi hiusväri on sellanen joista sanotaan et ne ei pääse taivaaseen
 
"Santsu"
Hemmetti kun tällä mun koneella ei saa rajattua suomenkielisiin noita vastauksia...ärh.
Eli noilla latinan kielisillä löytyy vaan englannin kielisiä sivuja. Muutenkin mun google tuo näköjään vähän eri sivut näkyviin kuin teillä muilla. Pöh.
 
Mä olen pudonnu kelkasta, kun en ehdi koko aikaa ratkomaan, mutta elokuvaruudun vihjesanaan kysyisin vinkkiä??
Onko sulla Raamattu- tai Ruoka-ruudun vihjesanoja? Näyttävät olevan samanlailla taivutettuja kaikki.

No mutta jos ei ole, niin mitä tuohon olomuotoon liittyvää tapahtuu vaihdevuosina? Tuossa on muuten kirjoitusvirhe, ei pelkäämisestäkään oikea versio ole "peloittaa" :D
 
"emppuli"
[QUOTE="mia";23107722]Entä internet 5 4 3 ? (www..)

200-luku 3 ? - lyhenne tuolle

Haribon yläpuol. 6 ? - toinen makeisvalmistaja,saksalainen, löytyi muistaakseni googlella kun etsi saksan mak.val..

suklaatehdas 5 fazeriin päin? - saksalainen L alkuinen valmistaja

kiekkomaailma- 5 9 -noita ? - eräs n:n apuri.. No... Opp -alkukirjaimet

aika 8 lounaaseen ? - mikä tämä aiak on jota nyt elämme?

historia 15 ?- koulussakin tätä opetetaan.. löytyi googella historian opetussuunnitelma ekalta sivulta. Y alkuinen[/QUOTE]

tässä hieman apuja..
 
Kuinkahan paljon nuo Google-tulokset muuttuvat? Meinaan etsin eilen aika monesti tuota latinan 9+9:ää googlettamalla, eikä 4-5 ensimmäiseltä sivulta löytynyt mitään sinne päinkään olevaa. Nyt taas löytyi kertaheitolla ja helposti.
 
Kuinkahan paljon nuo Google-tulokset muuttuvat? Meinaan etsin eilen aika monesti tuota latinan 9+9:ää googlettamalla, eikä 4-5 ensimmäiseltä sivulta löytynyt mitään sinne päinkään olevaa. Nyt taas löytyi kertaheitolla ja helposti.
Itsellä tuli vain mieleen, että nyt kun useat meistä on käyttänyt samoja hakusanoja ja klikannut tuota samaa sivua, niin tekoäly on nostanut sitä hakutuloksissa automaattisesti ylöspäin. Korjatkaa toki jos olen väärässä tai jos jollain on tarkempaa tietoa Google-haun toiminnasta. :)
 
Itsellä tuli vain mieleen, että nyt kun useat meistä on käyttänyt samoja hakusanoja ja klikannut tuota samaa sivua, niin tekoäly on nostanut sitä hakutuloksissa automaattisesti ylöspäin. Korjatkaa toki jos olen väärässä tai jos jollain on tarkempaa tietoa Google-haun toiminnasta. :)
Empä tiijjä, jotain tällaista voi ollakin. Toisaalta, eilen illalla moinen ei löytynyt, nyt löytyi. Pikaisesti se sieltä seuloontuu...

Edit. Niin, ja kun täällä Raamatun 4+5-sanaa vinkattiin, niin se oli vastaavasti tippunut vastauksista jonnekin hyvinkin kauas. Hmm.

Mutta! Relaatio valmis. :D Jos vinkkilöitä kaipaatten, niin voin heittää.
 

Yhteistyössä