Relaatiot 11 julkaistu

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Mulla on myös Kiina ihan tyhjänä, vain 3-kirjaiminen löytyy ja 1 valtio, vinkkejä vastaanotetaan, kiitos!
suhuässä kuuluu maailman yleisimpään sukunimeen vanhalla suomalaisella tavalla kirjoitettuna. kuvavihje on helppo ja siihen liittyy johtaja joka tuota kuvan rakennelmaa rakennutti.
Kiitti sukunimestä :)
kuvavihjeen oon myös ratkaissut mutta en oo saanut rakennelman rakennuttajaa mahtumaan tohon mitenkään. Se on Q.S. mutta miten sukunimi kirjoitetaan niin että se tuohon mahtuu?

 
j
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Oletteko saaneet Oliveiran koko nimeä menemään tuonne Tintti-ruutuun? Olisi oikeastaan ainut vaihtoehto noiden kahden seikkailun yhdistämiseksi, mutta kun ei vain mene. :/
kyllä se meni
http://en.wikipedia.org/wiki/Oliveira_de_Figueira
 
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Oletteko saaneet Oliveiran koko nimeä menemään tuonne Tintti-ruutuun? Olisi oikeastaan ainut vaihtoehto noiden kahden seikkailun yhdistämiseksi, mutta kun ei vain mene. :/
kyllä se meni
http://en.wikipedia.org/wiki/Oliveira_de_Figueira
Just tätä yritin, tosin copy/pastesin sen suomen wikistä. Ei mennyt. Sitten kirjoitin sen kokonaan, ei mennyt. Mutta tuon sinun enkku-wikisi copy/paste meni.

Joo, oon nyt liian väsy käsittämään näitä. :xmas:
 
Ronsku
7 9 8 9 10
10 10 12 10 11
9 8 15 10 ?
9 8 9 ? ?
8 9 ? ? ?

Pelin läpäisy:
321 / 1001 (32.0%)

Vihjeet: 1 / 7
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
2 / 175

Ei enää pää toimi, huomenna tai lauantaina jatkuu... hyvää yötä :)
 
Huomenta vaan!
heräsin 5.55 ja relaatio vaa pyöri päässä. Hiljaa tääl hiippailin kaffin keittoon ja konetta käynistämään, ettei vaa lapsoset ois iha sillo viel heräny! Koht tarvii mennä laittaan aamupala, kun nuorinkii jo nous.

Jonnii verra pääsin eteepäi,

15 16 14 16 13
13 ? 9 14 10
? ? ? ? ?
? ? ? ? ?
14 8 ? ? ?

Pelin läpäisy:
145 / 1001 (14.4%)

Vihjeet: 0 / 7
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
18 / 183

Rahaan voi vaik jotain apua ehkä... kaikki alaspäi lähtevät uupuu (paitsi v-alkuinen)

MUOKS: tää toimii edelleen :D heti ku täs valittaa, rupee keksiinkii jotai, joten kiina on ny auki!
 

Yhteistyössä