Relaatiot 11 julkaistu

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Mä olen aivan jumissa tuolla keksintö-ruudussa :( En ole sanaakaan sinne saanut, montaa olen yrittänyt :/
mulla on 3 sanaa suoraan siitä keksinnöstä... yhtä mie ainaki tässä samalla katson/kuuntelen ;)
mulla on toi, lisäksi ajannäyttäjä, valolähde ja viestintäkeino, noita löytyi wikistä keksinnöistä!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
Mä olen aivan jumissa tuolla keksintö-ruudussa :( En ole sanaakaan sinne saanut, montaa olen yrittänyt :/
mulla on 3 sanaa suoraan siitä keksinnöstä... yhtä mie ainaki tässä samalla katson/kuuntelen ;)
mulla on toi, lisäksi ajannäyttäjä, valolähde ja viestintäkeino, noita löytyi wikistä keksinnöistä!
valonlähde mullaki on (tuli heti ekana mieleen) ja jos viestintäkeinolla meinaat erästä laitetta jota käytetään eräillä aakkosilla niin sekin on
 
j
hmh. toisen rivin toiseen ruutuun tullaan oikealta, ja siinä on kyllä varmaan virhe. kaupungin pitäisi liittyä maakuntaan eikä mielikuvitusmaahan... olipa vaikea arvattava tuo yhteys tuolla tavalla.
 
j
mielikuvitusmaa on oikein hyvin tunnettu, ne luonut kirjailija tuolla oxford-ruudussa. mielikuvitusmaasta jätetään väliviiva pois, saadaan tuonne maakuntaruudun puolelle osuuskunta joka toimii suomalaisessa kaupungissa.

ja oxfordin ja samuel morsen väliin tulee toinen morse, joka asuu oxfordissa.

onko joku keksinyt, miten oxfordista alas?
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja j:
ja oxfordin ja samuel morsen väliin tulee toinen morse, joka asuu oxfordissa.
Oon kokeillut kaikkia kirjoitusmuotoja, vääriäkin, ei millään mee komissaari morse; komissario, komissaari jne... mutta 10 kirjainta pitäis saada. APUA!
 
E
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
..... :D

Kiitos kärsivällisyydestä!
Juu, ei mittään. Aattelin etten ihan suoraan sano, kun se on tuntunut aiemminkin ollut tapana. Oon nyt siis ekaa kertaa alusta asti mukana, muut oon tehny ittekseni tän palstan avulla, kiitos niistä :)
 
ST
Alkuperäinen kirjoittaja j:
mielikuvitusmaa on oikein hyvin tunnettu, ne luonut kirjailija tuolla oxford-ruudussa. mielikuvitusmaasta jätetään väliviiva pois, saadaan tuonne maakuntaruudun puolelle osuuskunta joka toimii suomalaisessa kaupungissa.

ja oxfordin ja samuel morsen väliin tulee toinen morse, joka asuu oxfordissa.

onko joku keksinyt, miten oxfordista alas?
Joki ja katu
 
manta
Iltaa kaikille! Nyt on täällä totaalinen jumi. Sain ratkottua 14 ruutua auki, mutta nytten jannaa paikallaan kyl tosiaan. Oiskohan jollain apuja, millä pääsit noihin alempiin ruutuihin? Kaksi ekaa riviä on auki ja sit vasen laita. oikea puoli kokonaan ummessa. Esim toi rautalanka vasen 3+8 jos jollain olis?
 
Ronsku
Alkuperäinen kirjoittaja j:
olin siis joen ja kadun keksinyt mutta tuolla jumittaa.

kiinasta olen päässyt tintin kautta viljelykasviin.
Mulla on myös Kiina ihan tyhjänä, vain 3-kirjaiminen löytyy ja 1 valtio, vinkkejä vastaanotetaan, kiitos!

 
j
Alkuperäinen kirjoittaja Ronsku:
Mulla on myös Kiina ihan tyhjänä, vain 3-kirjaiminen löytyy ja 1 valtio, vinkkejä vastaanotetaan, kiitos!
suhuässä kuuluu maailman yleisimpään sukunimeen vanhalla suomalaisella tavalla kirjoitettuna. kuvavihje on helppo ja siihen liittyy johtaja joka tuota kuvan rakennelmaa rakennutti.
 

Yhteistyössä