• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

Relaatiot 109

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tyhmä kaipailee täällä rautalankaa.

Kalat
Av 7 (kaksi vastasanaakin on) sen pitkän rimpsun viimesen sanan toinen nimitys monikossa :D

Gnostilaisuus
Va ja Eu välinen 21 (ei vaan saa väännettyä sopivaa)

Coenin veljekset
Tuo 6+6 (vastasanatkin on, mutta ei löydy oikeaa)
Me..o 9

Telenovelat
pl 7
PE 7
rum 6 rum.. on myös kaupunki

Eminem
HB ja TS välinen 10
Mic 13 vesialue

Charlien enkelit
Nem 4+2+5 kaks kalaa siitä leffasta
Dr 7+7
Tr 11
Pel 6 sain toista kautta, mutta rajuilma

Vielä riittää avattavia ruutuja ja entisetkin kaipaavat vielä paljon täytettä. Nuo nyt ärsyttää eniten.
noi oli
 
ZuZu vierailija
Noihin oli apuja.
Kiitos! Nyt tuo TT sitten kelpasi, mitä olen alusta saakka siihen ensimmäisenä yrittänyt :confused: Onkohan siihen tullut joku korjaus, kun monen monta kertaa olen sitä paljon aikaisemmin kokeillut (olen tuota kysellyt täällä aikaisemminkin)? Viime aikoina en sitten sitä yhtä ja samaa ole enää tyrkyttänyt, kun ei kerta ole kelvannut.
 
nyt mie tarvisin vähän jelppiä... saisin noi 4 kiinni olevaa ruutua auki

mata hari:
8 alas mikä oli hänen ammattinsa?
c... 5+9 fiktiivinen c:n työntekijä vastasanalla aukeaa kun noitahan nyt on aika paljon ;D eräästä 80-luvun tv-sarjasta

fleetwood mac:
pääsanasta 4 ko. yhtyeen albumi
pääsanasta 5+4 ko. yhtyeen yksi hiteistä
moo.. 5+6 väri + moo

hiisi:
pääsanasta 3+5 hiisikuningas eräässä tunnetussa fantasiakirjalijan luomassa maailmassa

PMMP:
sor.. 15 näytelmä

jos sais viimesetki auki :)
 
kiitti t8mom :)

se mata harin ammatti 8 mulla oliki jo, mut se toinen 8 siinä vieressä

ja tonne fleetwoodiin olin kokeilluki jo noita albumeja ja biisejä, mut jostain syystä ei huolinu niitä aiemmin
Aika erikoista (n) minulla ne on ollut jo aika pitkään. Niin joo se toinen 8 on on jotakin mitä Mata Hari on ei siis se henkilö vaan sen niminen tuotemerkki on olemassa niin tuo on se tuote...
 
En tiedä, mikä mättää, mutta minäkin copypastesin ja kirjoitin sen nimen muutaman kerran, kunnes se sitten lopultakin sen hyväksyi. Ja kirjoitusvirheitä ei kyllä ollut. Tapahtunut samaa muidenkin sanojen kohdalla ajoittain, ärsyttävää :(
Johtuukohan tämän relaation koosta? Olen itsekin huomannut pariin otteeseen ettei ensin ota ja sitten jos vaikka teen tabletilla ja kokeilen samaa sanaa uudestaan niin kelpaa.
 
En tiedä, mikä mättää, mutta minäkin copypastesin ja kirjoitin sen nimen muutaman kerran, kunnes se sitten lopultakin sen hyväksyi. Ja kirjoitusvirheitä ei kyllä ollut. Tapahtunut samaa muidenkin sanojen kohdalla ajoittain, ärsyttävää :(
mulla aika monessa kohdassa ollut näin, todellakin ärsyttävää..
nyt sain tuon kun kopsasin googlen jostakin linkistä..
 

Yhteistyössä