Relaatiot 109

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
???
Mullakin on ollut tosi paljon kohtia, joissa vastaukset ei mene. Oon esim. ne Fleetwoodin kappaleet ja levyt kokeillu kaikki jo useampaan otteeseen ja parina päivänäkin, mutta ei mene, ei. Ei mene copypasteamalla eikä kirjoittamalla. Ehkä jo huomenna... Kiva kuitenkin saada täältä vahvistusta että on kyse levystä ja kappaleesta, niin voin lakata googlaamasta sormet verillä. :)

Samoin juuri sen M.H.:n äidin nimen kanssa oli ongelmia ja useampana päivänä piti koklata ennen kuin vihdoin meni.
 
mallasnaama
Mullakin on ollut tosi paljon kohtia, joissa vastaukset ei mene. Oon esim. ne Fleetwoodin kappaleet ja levyt kokeillu kaikki jo useampaan otteeseen ja parina päivänäkin, mutta ei mene, ei. Ei mene copypasteamalla eikä kirjoittamalla. Ehkä jo huomenna... Kiva kuitenkin saada täältä vahvistusta että on kyse levystä ja kappaleesta, niin voin lakata googlaamasta sormet verillä. :)

Samoin juuri sen M.H.:n äidin nimen kanssa oli ongelmia ja useampana päivänä piti koklata ennen kuin vihdoin meni.
Hei ja kiitos tästä huomiosta. Laitoin viestiä tuonne Relaatioiden ylläpitoon ja kyselin mistä moinen ongelma mahtaisi johtua. Palaan heti asiaan kun olen viisaampi, mutta siihen asti jos olette varmoja jostain vastauksesta mutta se ei kelpaa niin laittakaa vaikka viestiä niin varmistan oletteko oikeassa vai väärässä. Pahoittelut ongelmasta, mutta pyritään selvittämään asia.
 
???
Hei ja kiitos tästä huomiosta. Laitoin viestiä tuonne Relaatioiden ylläpitoon ja kyselin mistä moinen ongelma mahtaisi johtua. Palaan heti asiaan kun olen viisaampi, mutta siihen asti jos olette varmoja jostain vastauksesta mutta se ei kelpaa niin laittakaa vaikka viestiä niin varmistan oletteko oikeassa vai väärässä. Pahoittelut ongelmasta, mutta pyritään selvittämään asia.
Relaatioissa on aina ollut näitä ongelmia, eli mikään uusi ilmiö tämä ei ole. Ehkä tosiaan relaation iso koko aiheuttaa sen, että ongelmia on tässä vähän enemmän kuin useimmissa muissa relaatioissa. Kestää sen pikkiriikkisen pidemmän ajan ladata, niin jää pikkiriikkisen isompi mahdollisuus paketeille mennä hukkaan. Kyllä tääkin relaatio silti vielä ratkeaa, ei huolta. ;)
 
vierailija
Minusta tätä samaa ilmiötä on esiintynyt joskus muissakin relaatioissa, joita olen tehnyt.

Huhuh, Vasemman ja oikean yläkulman ruudut vielä ihan kiinni ja totaalinen jumi. Ei etene, ei.
 
mm_mm
Neljä ruutua vielä kiinni vasemmassa yläkulmassa. Tossa nyt muutaman ruudun puutteet jos saisi loputkin ruudut auki tai noi ruudut valmiiksi... Kiitos etukäteen :)

Wilma Schlizewski
mu..su. 8
bl.. 3+4
Pa.. 6+5

Valuva kuolema
bl.. 15 (vastasana on)
Mi.. Li.. ja op.. välinen 6+2+7
tu.. 8

Flora
sa.. 6+5+7+12
las.. 10 (vasen) ja 8
M.C. 15 (vastasana on)
 
vierailija
Mullakin on ollut tosi paljon kohtia, joissa vastaukset ei mene. Oon esim. ne Fleetwoodin kappaleet ja levyt kokeillu kaikki jo useampaan otteeseen ja parina päivänäkin, mutta ei mene, ei. Ei mene copypasteamalla eikä kirjoittamalla. Ehkä jo huomenna... .
Joo, just tuo Fleetwood Macin kappale ei mene ei sitten millään. Kaikki levyt ja niiden sopivat kappaleet kokeillut useammankin kerran, mutta eipä vaan mene. Sinänsä kummaa, koska muut sanat menevät muissa ruuduissa kyllä.
 
ZuZu vierailija
Joo, just tuo Fleetwood Macin kappale ei mene ei sitten millään. Kaikki levyt ja niiden sopivat kappaleet kokeillut useammankin kerran, mutta eipä vaan mene. Sinänsä kummaa, koska muut sanat menevät muissa ruuduissa kyllä.
Oletko varma, että olet sitä oikeaa kokeillut (vastasana löytyy)? Aikamoisen kasan levyjä kävin läpi ennenkuin tuo löytyi. Saman pituisia nimiä riitti useastikin, taisi olla joku sinkkulista, missä se sitten oli.
Vinkkinä voin antaa, että löytyy helpoiten enkku-wikin Fleetwood Mac songs-luokan listauksesta, sitähän en huomannut käyttää etsiessä. Mutta kun ei siellä kaikkia ole...
 
vierailija
Oletko varma, että olet sitä oikeaa kokeillut (vastasana löytyy)? Aikamoisen kasan levyjä kävin läpi ennenkuin tuo löytyi. Saman pituisia nimiä riitti useastikin, taisi olla joku sinkkulista, missä se sitten oli.
Vinkkinä voin antaa, että löytyy helpoiten enkku-wikin Fleetwood Mac songs-luokan listauksesta, sitähän en huomannut käyttää etsiessä. Mutta kun ei siellä kaikkia ole...
No just tuota listausta olen käyttänyt... Ja aiemmin vinkissä puhuttiin hitistä, niin pitäisi olla niitä tunnetumpia kuitenkin.

Enkä miuten Kilroyn Th 12 kykyynkään keksi oikeaa sanaa...

Taitais olla parasta jättää tämä yritys ratkoa tätä, kun ei ole päässyt edes ihan 2000:een sanaan vielä ja niin paljon olisi vielä jäljellä ;)
 
vierailija
No nyt se Fleetwood Macin kappale vihdoinkin meni. Sormet verillä olen samaa yrittäjyt varmaan toistakymmentä kertaa muutaman päivän aikana. (Joo, tiedän että näitä pitää joskus yrittää useamman kerran ja useampana päivänä.):)
 
vierailija
Vähän vajaat puolet on täällä jäljellä ja on monia paikkoja, missä usko tahtoo loppua, että jotain löytyy :cautious:
Minulla on loppunut usko jo aikaa, kun on sanoja joista ei löydy mitään tietoja vaikka kuinka hakee. Esimerkiksi
Amani-aasi...
Kris..la... 12 ja 15 on ihan mahdottomia, kun tuosta asiasta mitään tietoa mistää löydä
Ja sanassa ruudussa
fac.. 14 josta 6+5 jonka vastasana on se numero
Ja samassa se Kor 2 niin en keksi mitään kaksikirjaimista tuohon liittyvää sanaa
Ja niin edelleen ja edelleen ja edelleen ja edelleen ja...
 
Minulla on loppunut usko jo aikaa, kun on sanoja joista ei löydy mitään tietoja vaikka kuinka hakee. Esimerkiksi
Amani-aasi...
Kris..la... 12 ja 15 on ihan mahdottomia, kun tuosta asiasta mitään tietoa mistää löydä
Ja sanassa ruudussa
fac.. 14 josta 6+5 jonka vastasana on se numero
Ja samassa se Kor 2 niin en keksi mitään kaksikirjaimista tuohon liittyvää sanaa
Ja niin edelleen ja edelleen ja edelleen ja edelleen ja...
Kyllähän noihin kaikkiin löytää vastauksen. Ainakin minä löysin. Kris.. la.. asialle on omistettu oma nettisivusto niin sieltä löytyy. Mikä fac.. on? Lähinnä formaatti ja se mikä yhdistyy siihen numeroon on toinen vastaava. Kor 2 aukeaa oikeastaan vasta jommallakummalla vastasanalla kuhan jaksaa nähdä vaivaa niiden avaamiseen.
 
Mörkylä
Neljä ruutua vielä kiinni vasemmassa yläkulmassa. Tossa nyt muutaman ruudun puutteet jos saisi loputkin ruudut auki tai noi ruudut valmiiksi... Kiitos etukäteen :)

Wilma Schlizewski
mu..su. 8
bl.. 3+4 --> henkilöhahmo
Pa.. 6+5 --> muusikko


Valuva kuolema
bl.. 15 (vastasana on)
Mi.. Li.. ja op.. välinen 6+2+7
tu.. 8

Flora
sa.. 6+5+7+12
las.. 10 (vasen) ja 8
M.C. 15 (vastasana on)
Noi kaikki muut uupuu multakin. Ois kiva noitten lisäksi tietää, mikä on tuolla FLORA-ruudussa se v-sanasta lähtevä hirveen pitkä rimpsu.
 
Neljä ruutua vielä kiinni vasemmassa yläkulmassa. Tossa nyt muutaman ruudun puutteet jos saisi loputkin ruudut auki tai noi ruudut valmiiksi... Kiitos etukäteen :)

Wilma Schlizewski
mu..su. 8
bl.. 3+4 englanniksi herra alkuun
Pa.. 6+5 artisti jolla Pa.. niminen kappale

Valuva kuolema
bl.. 15 (vastasana on) mitä ne on bl.. ja se vastasana? vähän niinkuin "ammatti"
Mi.. Li.. ja op.. välinen 6+2+7
tu.. 8 siellä tavataan sanonnan mukaan

Flora
sa.. 6+5+7+12 kun aika loppuu
las.. 10 (vasen) ja 8 yksi ot:n las...eista
M.C. 15 (vastasana on) no mikä oli M.C:n käyttämä se vastasana?
 

Yhteistyössä