mullakaan ei näy vissiin se viiva, (mutta en kyllä älyä tätä vinkkiä muutenkaan) mihin sanaan se menee?kiitti
ei näkyny se viiva siihen sanaan, jos oiski näkyny niin ei olis tarvinu ees miettiä näin kauaa
mullakaan ei näy vissiin se viiva, (mutta en kyllä älyä tätä vinkkiä muutenkaan) mihin sanaan se menee?kiitti
ei näkyny se viiva siihen sanaan, jos oiski näkyny niin ei olis tarvinu ees miettiä näin kauaa
Kiitos paljon vinkeistä, pari ruutua ratkesikin.
Mutta näitä en keksinyt:
Lähellä ovat myös
Jerry Cotton (1,6)
Isä 4+5 olikohan tää kirja --- tää melkein vaatii vastasanan, joka kertoo kirjailijan nimen, muuten on tosi vaikea löytää
Keksit (4,5)
Ker 8 laji tai ohjelma --- missä ohjelmassa se esiintyy tai mitä eläinlajia se on
Gnostilaisuus (5,5)
Pit - Pää 14 se koko pää.. aika --- loppuun tulee ajanjakso, joka on päivää pidempi ja kuukautta lyhyempi
Taitavat tarvita rautalankaa tai jopa ratakiskoa
Menee siihen viereiseen kolmikirjaimiseen ja siellä ylhäällä ba-sanaan yhdistyvästä menee viiva myöskin siihen oikealle monisanaiseen. Tekijä voisi ehkä vähän siirtää näitä laatikoita, niin viivat näkyis paremmin. Mäkään en huomannut ennen kuin täältä luin.mullakaan ei näy vissiin se viiva, (mutta en kyllä älyä tätä vinkkiä muutenkaan) mihin sanaan se menee?
ahaa, kiitos!Menee siihen viereiseen kolmikirjaimiseen ja siellä ylhäällä ba-sanaan yhdistyvästä menee viiva myöskin siihen oikealle monisanaiseen. Tekijä voisi ehkä vähän siirtää näitä laatikoita, niin viivat näkyis paremmin. Mäkään en huomannut ennen kuin täältä luin.
mihin toi huv.. tulee? en löytänyNoniin. Täällä taas.
Mulla puuttuu Jerrystä
pääsanasta 8+8
huv 4+3+3
vap 17
Se tulee viereisestä ruudusta.mihin toi huv.. tulee? en löytäny
monopolin puutteet (1,5):
pääsanasta 9 vasemmalle --- liittyy siihen peliin
mat.. 6+4 ja 15 --- tää liittyy siihen mitä muuta mat on kuin vuori
B.C 9 --- liittyy sen näihin "naiskuvioihin"
bon.. 10 --- esim. siwassa
enkkuwikistä löytyy täsmennyssivuöö en ymmärrä mitä muuta se mat.. on ku vuori? onko se muutaki
Meniköhän tää kaikilta ohi kun tuli edellisen sivun loppuun vai eikö kenelläkään oo mitään? Mulla alkaa epätoivo hiipiä sieluun, kun haluaisin saada relaation valmiiksi ennen matkaa, mut vitsi kun puuttuu vielä vaikka kuin.
Tässä on mun isoimmat puutteet ekalta riviltä.
WILLIAM GOLDING 1,3
vi ki 6+11
K.R. 9
tim 11
san 6+7
MONOPOLI 1,5
pan 11
per 10
lih 9
NUMEROT 1,10
kil 5
nir 12 ja 2+4+5+3
pii 6 ja 5+10
K.S. 7+3+3+8
Tässä on mun isoimmat puutteet ekalta riviltä.
WILLIAM GOLDING 1,3
vi ki 6+11
K.R. 9
tim 11
san 6+7
MONOPOLI 1,5
pan 11 jos oon oikees sanas niin sen ohjelman wikisivulla lukee toinenki ohjelma
per 10
lih 9
NUMEROT 1,10
kil 5 liittyy uskontoon, wikin haulla löysin (ei lue otsikossa)
nir 12 ja 2+4+5+3 uskonto (puuttuu yks kirjain)
pii 6 ja 5+10
K.S. 7+3+3+8 tää on elokuva, imdb:stä alkuperänen nimi
Kauheasti ei siis ollut apuja antaa. Onko sulla siis numeroihin ne pii:stä lähtevät 5+10 ja 6? Kiitos taas noista vinkeistä, oot kyllä niin haka näissä relaatioissa.mun ylärivin puutteet
buffalo bill:
jes... 8
william golding:
sa.. 6+7
vi.. ki.. 6+11
K.R 9
tim. 16
monopoli:
li... 9
per... 10
fleetwood:
yö.. 6 ja 19
sah.. 11
tie.. 6+6
fy.. pa... 13 --- löysin tän enkkuwikin luokasta
numerot:
pääsanasta 11 --- numeroihin liittyvää huuhaahommaa
jo.. 3+5
nir.. 2+4+5+3
av..4+7
bud.. 6
ei mulla oo siel vielä mitään piitäKauheasti ei siis ollut apuja antaa. Onko sulla siis numeroihin ne pii:stä lähtevät 5+10 ja 6? Kiitos taas noista vinkeistä, oot kyllä niin haka näissä relaatioissa.
Ai niin ei ookaan kun kysyit sitä pääsanasta 9ei mulla oo siel vielä mitään piitä
ööö.. ootko oikees ruudus vai enkö vaan nää mitään ta?Ai niin ei ookaan kun kysyit sitä pääsanasta 9
Jerry Cottonissa jumitin ta 5 vasemmalle
Eiku sori, piti kirjoittaa William Golding. Ne on niin samanlaiset sanat... Siis siinä ketjussa joka lähti siitä V.K.ööö.. ootko oikees ruudus vai enkö vaan nää mitään ta?
ja en saanu sitä paradoksia... en ossaa
teini-iässä vaivaaEiku sori, piti kirjoittaa William Golding. Ne on niin samanlaiset sanat... Siis siinä ketjussa joka lähti siitä V.K.
Paradoksi alkaa ämmällä.
Äh, oli liian helppo. Ei nyt enää löydy tollaset itsestäänselvyydetkään. Ehkä olis aika jo luovuttaa tältä illalta.teini-iässä vaivaa