???
Kiitti, sain sen ruudun ok.7+3 vastaus lukee ainaki wikisivulla the incredible her...
Kiitti, sain sen ruudun ok.7+3 vastaus lukee ainaki wikisivulla the incredible her...
Mulla puuttuu tuosta ruudustaSiinä on ekana sanana se ar:n taivutusmuoto.
TERÄSBETONI:
lih 8+10 vinkki oli et hengestä lihaksi, mut ei aukea, ei
bet 8 suomalainen leffa/romaani, wikihaun ehdotuksista löytyi
ro 12 heimo
yl 8+6 biisi jossa yl englanniksi. Vastasanalla löysin
Muita ei ollu.. Onko sulla pääsanasta 5+8 ja 4+8? Myös fo-lähtevät 5, 28+5 ja 6+9 kiinnostais En ole tuohon ruutuun kyllä pitkään aikaan koskenut niin saattaa olla helppoja..seuraavaksi kerjuulla teosofia ruutuun (toiseks alin vasen)
ur..se... 11+4
dz.. 7 (olen nähnyt vinkin ja ymmärtänyki,mut en löytänyt) wikihakuun dz.. niin mulla tulee toisena tuloksena
par.. 7+7
for.. 6+9
Kiitos! Mä kyllä oon jo ihan tuhat kertaa langennut tässä relaatiossa noihin monikkoansoihin, tässäkin sen heimon kohdalla.Mulla puuttuu tuosta ruudusta
d-l 11
ki.. 4+4 --- laulaja, jos nyt oon oikeassa sanassa
ma.. 9+5 --- suomalaisen bändin kappale, vastasanalla aukeni
ha.. 9 --- tämä myös kappale, taivuttele tuota ha-sanaa
Mulla puuttuu tuosta ruudusta
d-l 11 tohon annoikin vinkin tuossa äsken eli tarkoittaa yleensä jumalallisen olennon ihmiseksi syntymistä
ki.. 4+4
ma.. 9+5 kappale
ha.. 9 tämä myös
5+5 löytyy suomalaiset teosofit listasta ja sen wikistä toi 4+8Muita ei ollu.. Onko sulla pääsanasta 5+8 ja 4+8? Myös fo-lähtevät 5, 28+5 ja 6+9 kiinnostais En ole tuohon ruutuun kyllä pitkään aikaan koskenut niin saattaa olla helppoja..
Sori, en huomannu tätä viestiä niin vähän kesti vastaaminen.seuraavaksi kerjuulla teosofia ruutuun (toiseks alin vasen)
ur..se... 11+4
dz.. 7 (olen nähnyt vinkin ja ymmärtänyki,mut en löytänyt) --- löytyy teosofian luokkasivulta
par.. 7+7 --- tyyppi jolla on se, vaatii kyl vastasanan
for.. 6+9
Jaa tää löytyikin heti kun vain copypastesin sen ekan sanan kokonaan enkä unohtanut kahta ekaa kirjainta.Sori, en huomannu tätä viestiä niin vähän kesti vastaaminen.
Multa puuttuu lisäksi for 28+5
unohtu toi ki... 4+4 esittäjä (lukee sen elokuvan wikissä)Mulla puuttuu tuosta ruudusta
d-l 11
ki.. 4+4
ma.. 9+5
ha.. 9
MARS: (vasen alanurkka)
pääsanasta 8 ja siitä 11 pisteet vaan väliin ja 11 on ennustaja
SKORPIONI: (vasemmalla kolmas alhaalta)
tal 10 oikealle alareunassa puetaan päälle
Minä kokeilin kanssa, mutta en löytänyt minäkään.se pääsanan pitkän jatko 5 (hahmo) ei löytyny, kokeilin kaikkia imdb:stä löytyviä
sieltä sen leffan wikiAsta löysin sen vinkkinä oli lemmikkiMinä kokeilin kanssa, mutta en löytänyt minäkään.
Ja hiukan liikaa on tosiaan sanoja, jotka löytyvät vasta kun saa vastasanan. Vaikka kun sanoja on paljon, niin varmaan tulee sellaisia ihan pakostakin.
Mutta kyllä niin ottaa päästä nämä vinkit, että "vastasanalla helppo". Kyllä me ratkojat tiedämme, että monet sanat ovat vastasanalla helppoja, sitä ei tarvitse enää toistaa.
Joo, kiitti, tuolla vinkillä löytyi. Taas kerran pedanttinen luonteeni petti, kun etsin vain yhtä nimeä enkä tajunnut, että kyse oli ensimmäisestä nimestä eikä koko nimestä.sieltä sen leffan wikiAsta löysin sen vinkkinä oli lemmikki
nyt häätyy pitää paussi
mie voisin ottaaRauni Molberg (3,8) olis yhtä sanaa vailla, eli rajasana oikealle Lap 11 kansa
Lähellä ovat myös
Jerry Cotton (1,6)
Vap 17
Isä 4+5 olikohan tää kirja
Luo 5+4 enkkua
Ro - Po 13 ihan yleissanana mitä ne molemmat on
Keksit (4,5)
Ker 8 laji tai ohjelma
Raa 11
ja siitä 7 (vastasanakin on) tää on verbi mut jos sul ei oo siitä seuraavaa sanaa niin siiskin antaa sapuskaa
ja 7+8 (vastasana on)
Kingi (5,9)
Vau kol 7+11 ei nykyinen
Mosse - Ta Ka - Da Co väliset 10 ja 10+7 ja 6+5 toi 6+5 on suomalainen mies laulaja, 10+7 on sen biisi joka on tehty tosta da co... ja siitä saa sen 10
Gnostilaisuus (5,5)
Eu - Vat 21 alkuun se mitä se eu.. on ja loppuun diili
Pit - Pää 14 se koko pää.. aika
PPP 8 teos
Universumien tomu (7,5)
Veit 14 tätä tarvitaan tiheässä metsässä
Williams (7,4)
Hir 9 ja 5
Vei ni Br 7 tyylilaji
Ven 7+9 biisi jota kautta aukee toi hir.. myös
Jos edes joitakin näistä, niin pääsisi taas eteenpäin.
Ja kiitos tähänastisista.
Tuo eka on yhdysvaltalainen rocklaulaja jonka nimen loppu on se vastasana, ja toinen löytyy sitten kun laulajan saa.mie voisin ottaa
Jerry Cotton:
ro.. 4+3 ja 3+5 (nää yhistyy toisiinsa)
kiittiTuo eka on yhdysvaltalainen rocklaulaja jonka nimen loppu on se vastasana, ja toinen löytyy sitten kun laulajan saa.
Muita ei vielä oleNoniin. Täällä taas.
Mulla puuttuu Jerrystä
pääsanasta 8+8 kuka ajaa....
huv 4+3+3
vap 17
Kiitti, olipa hauska, mutta olis kyllä varmaan jäänyt multa löytymättä ilman tätä vinkkiä.Muita ei vielä ole