Relaatio 85 Sherlock Holmes

vierailija
Tällä ei nyt näytä olevan vielä kauheasti pelaajia, mutta oisko jo apuja? Mikä ihme tossa Twin Peaks ruudussa on se pitkä sana joka lähtee Turskasta?
Kannattaa kai kokeilla itse pelata hiukan pidemmälle eikä samana iltana kun relaatio on julkaistu tulla apuja huutelemaan. Tuokin selviää aika helposti kun saa sieltä yläpuolen ruudusta ne vasta sanat. Ei pahalla, mutta yritystä nyt.
 
ladyQ
Onko kukaan vielä saanu auki "Juustot" - ruutua? Mikä on toi SS:stä oikealla ylhäältä lähtevä 13 kirjainta? Ei pysty millään keksimään, muuten alkaisi olemaan jo valmista... :(
 
alotin just tän tekemisen.. joku on jo näköjään saanu valmiiksiki :D
En ymmärrä kans miten joku voi näin nopeasti tehdä. Itse hurahdin relaatioihin joululomalla kun miehen veli opetti miten näitä "pelataan" kerennyt nyt kahden viikon aikana jo 12 tekemään. Tämä uusin on kyllä minusta vaikein tähän astisista. Oisko tekijä itse toi joka on tän tehnyt? Tai sitten jollain on liikaa vapaa-aikaa :LOL:
 
sannisanni
Kiitos huomiosta. Pelasin itse relaation läpi huomatakseni virheet, mutta tämä pirulauta oli päässyt vielä seulasta läpi. Onneksi oli keskussanassa. Ilmoitelkaa jos lisää löytyy, mutta ei miun mielestä pitäisi enempiä enää olla.
näennäistiede-ruudussa pääsanasta yläoikealle 10-lähtevästä jatkosanasta (9) taitaa kuitenkin puuttua toinen k? :)
 
Kiitos huomiosta. Pelasin itse relaation läpi huomatakseni virheet, mutta tämä pirulauta oli päässyt vielä seulasta läpi. Onneksi oli keskussanassa. Ilmoitelkaa jos lisää löytyy, mutta ei miun mielestä pitäisi enempiä enää olla.
Nämä seuraavat virheet löysin vielä kun kävin katsomassa:

Sherlock Holmes
Ju.. ri.. po.. yhdyssanavirhe

Maailmanloppu
hui.. kirjoitusvirhe
tu.. pä.. ho.. tässä mielenkiintoinen kirjoitusmuoto, jota ei löydy mistään

Näennäistiede
oku.. puuttu kirjain

Mytologiset tarustot
Gu.. Fa.. yhdyssanavirhe

Eskatologia
tu.. vu.. va.. ylimääräinen kirjain

Jumalainen näytelmä
pu.. pa.. puuttuu kirjain

Muoks. Vielä yksi; Quentin Tarantino -ruudusta su.. ro.. vi.. puuttu väliviiva
Muoks 2. Samasta ruudusta ra.. ma.. kirjoitetaan yhteen
 
Viimeksi muokattu:
mallasnaama
Nämä seuraavat virheet löysin vielä kun kävin katsomassa:

Sherlock Holmes
Ju.. ri.. po.. yhdyssanavirhe

Maailmanloppu
hui.. kirjoitusvirhe
tu.. pä.. ho.. tässä mielenkiintoinen kirjoitusmuoto, jota ei löydy mistään

Näennäistiede
oku.. puuttu kirjain

Mytologiset tarustot
Gu.. Fa.. yhdyssanavirhe

Eskatologia
tu.. vu.. va.. ylimääräinen kirjain

Jumalainen näytelmä
pu.. pa.. puuttuu kirjain

Muoks. Vielä yksi; Quentin Tarantino -ruudusta su.. ro.. vi.. puuttu väliviiva
Muoks 2. Samasta ruudusta ra.. ma.. kirjoitetaan yhteen
Ohoh. Kiitos paljon. Joo tuo Maailmanloppu tu..pä..ho:ssa oli n-liikaa nyt on sellainen termi mikä löytyy kyllä. Siehän aikamoisen hyvä tarkastaja olet. Nyt pitäisi olla nuo kaikki korjattu.
 
  • Tykkää
Reactions: Miltsii

Yhteistyössä