Missä tv-sarjassa on tohtori pääosassa D WMikä Twin Peaks ruutu? Mä jumitan vielä tuossa ekassa. Ei oikein aukea vaikka luulin Sherlockista tietäväni. Tohtorista 6+3?
Kannattaa kai kokeilla itse pelata hiukan pidemmälle eikä samana iltana kun relaatio on julkaistu tulla apuja huutelemaan. Tuokin selviää aika helposti kun saa sieltä yläpuolen ruudusta ne vasta sanat. Ei pahalla, mutta yritystä nyt.Tällä ei nyt näytä olevan vielä kauheasti pelaajia, mutta oisko jo apuja? Mikä ihme tossa Twin Peaks ruudussa on se pitkä sana joka lähtee Turskasta?
No eipä ollu tuttu ennen, mutta wikipediaa selaten löytyi. Kiitos vinkistä. Nyt aukesi jo seuraava sivu, mutta ei ole kyllä yhtään helpompiMissä tv-sarjassa on tohtori pääosassa D W
On vielä minullakin auki. Kaikkea sitä muuten oppii kun relaatioita tekee. Tota IB :tä ja SS : ää kun googletteli niin johan on Posket punaisena saa lukea.Onko kukaan vielä saanu auki "Juustot" - ruutua? Mikä on toi SS:stä oikealla ylhäältä lähtevä 13 kirjainta? Ei pysty millään keksimään, muuten alkaisi olemaan jo valmista...
No se on vieraskielinen sana sille mitä SS:ssä IB:n oppien mukaan tehdään.Onko kukaan vielä saanu auki "Juustot" - ruutua? Mikä on toi SS:stä oikealla ylhäältä lähtevä 13 kirjainta? Ei pysty millään keksimään, muuten alkaisi olemaan jo valmista...
En ymmärrä kans miten joku voi näin nopeasti tehdä. Itse hurahdin relaatioihin joululomalla kun miehen veli opetti miten näitä "pelataan" kerennyt nyt kahden viikon aikana jo 12 tekemään. Tämä uusin on kyllä minusta vaikein tähän astisista. Oisko tekijä itse toi joka on tän tehnyt? Tai sitten jollain on liikaa vapaa-aikaaalotin just tän tekemisen.. joku on jo näköjään saanu valmiiksiki
Kysy vaan jos apuja tarttet. Minulla on jo melkein 80 % tehty. Minä en noista sinun numeroista ymmärtänyt mitääntältähän tää nyt näyttää ja jumissa ollaan
? ? ? ?
6 8 3 9
13 12 4 5
? 8 11 10
? 3 7 ?
jos alkais siivoushommiin ja keskittyis taas vaikka huomenna tähän
niin siis mulla on noi ruudut auki missä näkyy numero ja kysymysmerkki ruudut kiinniKysy vaan jos apuja tarttet. Minulla on jo melkein 80 % tehty. Minä en noista sinun numeroista ymmärtänyt mitään
No olethan sinäkin sitten jo aikamoisella tahdilla tehnyt. Onneksi en ole ainoa koulutettuniin siis mulla on noi ruudut auki missä näkyy numero ja kysymysmerkki ruudut kiinni
kyselen kyl sit ku kerkeen paneutua taas
Ohoh. Siis koukutettu piti kirjoittaa.No olethan sinäkin sitten jo aikamoisella tahdilla tehnyt. Onneksi en ole ainoa koulutettu
oon ollu koukussa ekan julkasusta asti taitaa olla kaks jota en oo saanu valmiiksOhoh. Siis koukutettu piti kirjoittaa.
Minä olen sitten vasta aloittelija kun nyt innostuin. Onneksi on vapaata niin on aikaa tehdä. Salaliitto ruutuun se pitkä on englanninkielinen nimi seuralle jotka entiset VM:n jäsenet perusti. Ja hun.. Liverpoolissa on sellasta hun... Mitä eräs piirroshahmo syö.oon ollu koukussa ekan julkasusta asti taitaa olla kaks jota en oo saanu valmiiks
kiitti vinkeistä häätyy alkaa pohtimaan sitä vap.. pitkää siis oikein urakallaOletko näennäistieteen ruudusta saanut At... Lähtevän 4+10+6?
Kiitos huomiosta. Pelasin itse relaation läpi huomatakseni virheet, mutta tämä pirulauta oli päässyt vielä seulasta läpi. Onneksi oli keskussanassa. Ilmoitelkaa jos lisää löytyy, mutta ei miun mielestä pitäisi enempiä enää olla.salaliittoteoria (täs on muuten keskisanassa kirjotusvirhe:
vap.. 8+5+2+3+6+4
näennäistiede-ruudussa pääsanasta yläoikealle 10-lähtevästä jatkosanasta (9) taitaa kuitenkin puuttua toinen k?Kiitos huomiosta. Pelasin itse relaation läpi huomatakseni virheet, mutta tämä pirulauta oli päässyt vielä seulasta läpi. Onneksi oli keskussanassa. Ilmoitelkaa jos lisää löytyy, mutta ei miun mielestä pitäisi enempiä enää olla.
Nämä seuraavat virheet löysin vielä kun kävin katsomassa:Kiitos huomiosta. Pelasin itse relaation läpi huomatakseni virheet, mutta tämä pirulauta oli päässyt vielä seulasta läpi. Onneksi oli keskussanassa. Ilmoitelkaa jos lisää löytyy, mutta ei miun mielestä pitäisi enempiä enää olla.
Ohoh. Kiitos paljon. Joo tuo Maailmanloppu tu..pä..ho:ssa oli n-liikaa nyt on sellainen termi mikä löytyy kyllä. Siehän aikamoisen hyvä tarkastaja olet. Nyt pitäisi olla nuo kaikki korjattu.Nämä seuraavat virheet löysin vielä kun kävin katsomassa:
Sherlock Holmes
Ju.. ri.. po.. yhdyssanavirhe
Maailmanloppu
hui.. kirjoitusvirhe
tu.. pä.. ho.. tässä mielenkiintoinen kirjoitusmuoto, jota ei löydy mistään
Näennäistiede
oku.. puuttu kirjain
Mytologiset tarustot
Gu.. Fa.. yhdyssanavirhe
Eskatologia
tu.. vu.. va.. ylimääräinen kirjain
Jumalainen näytelmä