Relaatio 80

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kannatti vaan töitten jälkeen tulla tänne taas kurkkimaan. Kiitos vinkeistä! Olipa tekijäkin ollut jo asialla. Nyt kun vielä ne viimeiset viisi sanaa jostain keksisi...samat kuin muiltakin puuttuu siis.
 
???
Kiitos taas lamp. :)

Mä taidan jättää ainakin tuon seuraavan relaation väliin. Katsoin ekaa ruutua ja aihe on sellanen etten tiedä mitään ja jotenkin nyt näiden kahden viimeisen relan jälkeen ei oikein innosta kaivellakaan sanoja mistään.
 
Heip ihmiset ihanat. Tähän väliin merkki, että minäkin teen tätä rellua. Tähän saakka ihan keskenäni, ja vieläkin mulla on avoimia ruutuja joihin en ole vielä edes mennyt. Kolme ruutua vielä kiinni, sanoja 582. Huomenna ollaan ehkä siinä tilanteessa että tarvitsee jo vihjeitä. Osa ruuduista on tiukasti jumissa.
 
vierailija
Joo, kyllä minäkin kovin mielelläni vinkkejä ottaisin vastaan noihin viimeisiin sanoihin (neljä puuttuu). Ei vain löydy:

Retoriikka
ee.. 10
Piirreteoria
tas.. 13 (vasemmalle)
Buddha
sam.. ylös 11
ee - suomenkielinen vastine viereisille sanoille. Olisiko täällä jo mainittu?

tas - vastakohta

sam - Google auttaa. Pääkaupunkiseutulaiselle _saattaisi_ tulla muutenkin mieleen

/A.H.
 
ee - suomenkielinen vastine viereisille sanoille. Olisiko täällä jo mainittu?

tas - vastakohta

sam - Google auttaa. Pääkaupunkiseutulaiselle _saattaisi_ tulla muutenkin mieleen

/A.H.
Kiitti! Yksi sentään löytyi, nimittäin sam.. selvisi :)

Mutta se ee.. 10 yläoikealle? En ymmärrä mitä viereisiä sanoja pitäisi suomentaa? Ei siitä ainakaan viivvaa mene kuin siihen ee..

Ja Tas.. vasemmalle 13 kaikki mahdolliset sanat olen yrittänyt sinne tunkea (se neu.. mulla jo on) Nyt iskee jo epätoivo! Apua pliis!
 
newman
Kun lopetti pelaamisen, juolahti mieleen oikea sana siihen tas... kohtaan. Löytyy epävakaa persoonallisuus wikistä.

Yksi sana puuttuu siis enää, vihjaajakin varmaan löytyy, kun yksi on jo päässyt pelin loppuun asti.
 

Yhteistyössä