???
Mihin suuntaan 12?keksinki mut sitä tun.. 12 en oo saanu vaikka hyvä vinkki onki ollu... en vaan saa päähäni sopivaa sanaa
Mihin suuntaan 12?keksinki mut sitä tun.. 12 en oo saanu vaikka hyvä vinkki onki ollu... en vaan saa päähäni sopivaa sanaa
alaspäinMihin suuntaan 12?
vihdoinki kaikkia muita samanalkusia olinki vissiin jo kokeillu paitsi tuotaVastuunkanto, paitsi et loppu on eri, mutta ei siis lopu uus/yys
Muuten on samat puutteet kaikilla
Sama oli mulla sen mie 10 kanssa. Hirveästi yhtäkkiä löytyi suunnilleen samaa tarkoittavia synonyymejä, mut kaikissa 11 kirjainta.vihdoinki kaikkia muita samanalkusia olinki vissiin jo kokeillu paitsi tuota
jatkan sam.. googlausta
Mie... on sama kuin uppiniskaisuus.voi vitsi noiden piirreteoria-ruudun sanojen kanssa, vinkatkaa mulle ratakiskon kanssa
tas pa 13 (se ylempi siis)
miell 10 yläoikealle
aivan kaheli ruutu...
Näemmä kaksikinNäemmä seuraavakin rellu julkaistu
Mä kakkosena, jollakin on enemmän, mutta keksin sen Piirreteorian suv.. 10 eli moniarvoisuusJuu, huomasin kanssa että ainakin kaksi on edistynyt, koska mä oon kolmantena.
Joo, kyllä minäkin kovin mielelläni vinkkejä ottaisin vastaan noihin viimeisiin sanoihin (neljä puuttuu). Ei vain löydy:Joko tekijän olis aika armahtaa meidät ja vinkata nämä viimeiset sanat.
ee - suomenkielinen vastine viereisille sanoille. Olisiko täällä jo mainittu?Joo, kyllä minäkin kovin mielelläni vinkkejä ottaisin vastaan noihin viimeisiin sanoihin (neljä puuttuu). Ei vain löydy:
Retoriikka
ee.. 10
Piirreteoria
tas.. 13 (vasemmalle)
Buddha
sam.. ylös 11
Kiitti! Yksi sentään löytyi, nimittäin sam.. selvisiee - suomenkielinen vastine viereisille sanoille. Olisiko täällä jo mainittu?
tas - vastakohta
sam - Google auttaa. Pääkaupunkiseutulaiselle _saattaisi_ tulla muutenkin mieleen
/A.H.
OK, Laskin väärin kirjaimet. Tämä on esiintymisessä ja puhetaidossa tärkeä tekijä näiden muiden mainittujen lisäksi.Kiitti! Yksi sentään löytyi, nimittäin sam.. selvisi
Mutta se ee.. 10 yläoikealle? En ymmärrä mitä viereisiä sanoja pitäisi suomentaa? Ei siitä ainakaan viivvaa mene kuin siihen ee..
Luovutan minäkin ee.. 10 ja tas.. 13 jäävät ikuiksi ajoiksi hämärän peittoon, mutta oikein mukavasti sai aikaa kulumaan tämän rellun parissa. Eikun seuraavien kimppuun, mutta vasta huomenna tai joskus. Öitä!Minä lyön tässä kohtaa hanskat tiskiin. Yhden keksin, noissa muissa pyörin vain samoissa ajatuksissa kuin aiemminkin.