Relaatio 80

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä en saa sommiteltua siihen sluupin fai... 9 "matkan loppuun" mitään. Lisäksi on hankaluuksia näissä.

Ozzy
par... 8
ram... 9

Porvoo
er.. vi... 7+7
Mulla on tuo Ozzyn par...8 (se oikealle menevä 6 6 on siitä esimerkki ; teos, jossa on muutellut sanat)

Saisiko apuja tästä 8:sta lähtevään 11 tai 3 6 ?

Kamalasti puutteita muuten, eikä edes kaikki boksit auki, mutta sana kerrallaan sano mummo lumessa....
 
vierailija
Joo, ehkä pieni huili on nyt paikallaan :) Huomenna on uusi päivä:D
Aivan. Hei tsemppiä nyt! (y) Tämä on ollut tosi laaja relaatio. Jäljellä olevien ei pitäisi välttämättä edellyttää niin suurta tahkoamista.

Tässä pari vinkkiä suunnasta:

Ydinase
D-vi... 11 - Saman alan sanastoa kuin aloitusruudun lo.. mutta yleisemmin käytetty ;)

Ozzy
par... 8

d... m... vs. hu... sekä pa... vs. h... j...
Mitä nämä ovat?

/A.H.
 
???
Mä tarvin rautalankaa siihen par.. 8, ei tule mieleen mitään sopivaa sanaa.
Mullakaan ei tullut mieleen muuta kuin parodia ja pastissi, jonka lopulta iskin wikiin, onneksi. Sieltä löytyy otsikosta haettu sana.

Tuo toinen vinkattu D-homma ei kyllä aukea. Siis liittyykö se siihen eläimeen vai siihen sen eläimen kakkosmerkitykseen? Jos siihen eläimeen, niin voin luovuttaa jo tältä illalta, koska oon lukenut aiheesta jo niin paljon ettei enää jaksa. :D
 
vierailija
Mullakaan ei tullut mieleen muuta kuin parodia ja pastissi, jonka lopulta iskin wikiin, onneksi. Sieltä löytyy otsikosta haettu sana.

Tuo toinen vinkattu D-homma ei kyllä aukea. Siis liittyykö se siihen eläimeen vai siihen sen eläimen kakkosmerkitykseen? Jos siihen eläimeen, niin voin luovuttaa jo tältä illalta, koska oon lukenut aiheesta jo niin paljon ettei enää jaksa. :D
Alkaa m-kirjaimella. Sitten kun tuon keksii, niin avautuu kahden laatikon verran jatkoa, johon sopii sitten se toinen m-alkuinen. adaptaation synonyymi.

Aavistelinkin, että se 11 on niitten biisi myös, mutta olen sitä humppapoppoon kappalelistaa veivannut pari kertaa edestakaisin, mutta en ole sopivaa löytänyt. Onko siinä se hump...-sana mukana? jos on, niin onko edessä vai takana?
 
newman
Alkaa m-kirjaimella. Sitten kun tuon keksii, niin avautuu kahden laatikon verran jatkoa, johon sopii sitten se toinen m-alkuinen. adaptaation synonyymi.

Aavistelinkin, että se 11 on niitten biisi myös, mutta olen sitä humppapoppoon kappalelistaa veivannut pari kertaa edestakaisin, mutta en ole sopivaa löytänyt. Onko siinä se hump...-sana mukana? jos on, niin onko edessä vai takana?
Alkaa sillä hum..., tää löytyy vähemmällä vaivalla alhaalta päin.
 
vierailija
Alkaa sillä hum..., tää löytyy vähemmällä vaivalla alhaalta päin.
oukei...kerran vielä.

Tämän listan selaaminen on siitä vekkulia, että alkaa päässä soimaan noi pbiisit ja ne on aika kamalia korvamatoja ne :)

noin yleisenä vihjeenä muille voisin vinkata, että ratkojien tietokanta ja synonyymisanakirja on tässä relassa olleet paljon avuksi......
 
vierailija
Tuo toinen vinkattu D-homma ei kyllä aukea. Siis liittyykö se siihen eläimeen vai siihen sen eläimen kakkosmerkitykseen? Jos siihen eläimeen, niin voin luovuttaa jo tältä illalta, koska oon lukenut aiheesta jo niin paljon ettei enää jaksa. :D
Kyllä, sen toisen alan sanastoa. On huomattavasti yleisemmin käytetty termi kuin lo. (En ollut sitä lo:ta itsekään ennen kuullut, mutta vaikutti ratkeavan hyvin ympäröivien sanojen avulla.)
 
newman
No nyt on tapahtunut edistystä sen verran, että oon löytänyt jo kaksi 10-kirjaimista sanaan, joista kumpikaan ei ollut haettu. Mut hei, nyt on sentään jo oikea määrä kirjaimia! :D

Mä lähden pyörähtämään toimistolla. Jospa tää koneelta poistuminen taas toimisi kuten monesti aiemminkin.
Sen alkuosan saa ajatuksella, kun olet ostanut jotakin, se on sinun...
 

Yhteistyössä