Relaatio 80

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
???
no niin eli se F.J. 8 on vieläkin hakusessa ja urk... 12 en keksiny sopivaa :)

muut puutteet:
napapiiri:
V.M 15
oir.. 10

ranska:
kam.. 6

retoriikka:
ee.. 6 ja 10 (se luo.. mul on) --- se mitä kirjoitin ylempänä on melkein suora lainaus wikistä :)

ydinase:
D 11

noitalinna:
lon.. ski.. 4+2+7, 6+4 ja 8+9 --- eka on englanninkielinen kappale jolla on samankaltainen nimi, 6+4 on toinen esittäjä ja tästä saat ton 8+9
lon.. 3+5 --- ton englanninkielisen kappaleen esittäjä
pop.. 8 --- yksi kirjain loppuun
kot... 10 --- missä opetetaan
ka..si..ob... 13 --- mitä sillä otetaan

ozzy:
par.. 8
mat.. 10 --- wikin kolmannessa otsikossa

porvoo:
pääsanasta 8 ja jatko 5
F.J. 7 ja 8

buddha:
sam.. 11

presidentti:
ur.. 12 --- tää löytyikin näemmä myös wikisanakirjasta

???
piirreteoria:
tun... kaikki muut paitsi täs.. --- 8 on sellasta mitä pitää olla esim. laihduttaa, 12 on sellanen että kantaa vastuun ja se yks on suunnitelmallisuus
tas.. 9+8, 13 ja 13 --- toinen 13 on -suus päätteinen siitä vastasanasta, 9+8 on fiiliksien kontrolointia
pääsanasta 10
av.. 12, 4, 10 ja 14 --- 4 on ajatus, 10 on sellanen että ei vain halua saada asioita oman mielensä mukaan vaan ottaa toisetkin huomioon, 14 on sen vastakohta, en löydä 12 mut oon tunnetusti hyvä laskemaan kirjaimia väärin :)
mie..ku 7 --- uuden keksiminen
miel.. 12 ja 10 --- 12 on suoruus

tää ruutu on paha ku synonyymit ei oo mun juttu :D

Näitä on kyllä tosi hankala vinkata. Täältä löysin aika monta sanaa: http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/persoonallisuus_tunnistatko_tyyppisi_

tyttö T harmaana
piirreteoria:
tun... kaikki muut paitsi täs.. --- 8 on sellasta mitä pitää olla esim. laihduttaa, 12 on sellanen että kantaa vastuun ja se yks on suunnitelmallisuus
tas.. 9+8, 13 ja 13 --- toinen 13 on -suus päätteinen siitä vastasanasta, 9+8 on fiiliksien kontrolointia
pääsanasta 10
av.. 12, 4, 10 ja 14 --- 4 on ajatus, 10 on sellanen että ei vain halua saada asioita oman mielensä mukaan vaan ottaa toisetkin huomioon, 14 on sen vastakohta, en löydä 12 mut oon tunnetusti hyvä laskemaan kirjaimia väärin :)
mie..ku 7 --- uuden keksiminen
miel.. 12 ja 10 --- 12 on suoruus

tää ruutu on paha ku synonyymit ei oo mun juttu :D

Näitä on kyllä tosi hankala vinkata. Täältä löysin aika monta sanaa: http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/persoonallisuus_tunnistatko_tyyppisi_
Kiitti :) yritän kohta paneutua näihin

???
Kaikki loput puutteet:

NAPAPIIRI:
V.M. 15

RANSKA:
kam 6

RETORIIKKA:
ee 10

YDINASE:
D 11

OZZY:
para 8

PIIRRETEORIA:
tun 12 ylös
suv 10
tas 13 (ylempi)
pääsanasta 10
mie 10 yläoikealle

PORVOO:
pääsanasta 8 ja siitä 5

BUDDHALAISUUS:
sam 11

en löydä näitä :/

noitalinna:
lon.. ski.. 4+2+7, 6+4 ja 8+9 --- eka on englanninkielinen kappale jolla on samankaltainen nimi , 6+4 on toinen esittäjä ja tästä saat ton 8+9
pop.. 8 --- yksi kirjain loppuun (mulla on se joka loppuu i:hin, tää mitä etin yhdistyy tohon 4+2+7)

tarvin siis rautalankaa ja paljon

Kaikki loput puutteet:

NAPAPIIRI:
V.M. 15

RANSKA:
kam 6

RETORIIKKA:
ee 10

YDINASE:
D 11

OZZY:
para 8

PIIRRETEORIA:
tun 12 ylös
suv 10
tas 13 (ylempi)
pääsanasta 10
mie 10 yläoikealle

PORVOO:
pääsanasta 8 ja siitä 5

BUDDHALAISUUS:
sam 11
Porvoo 8 on musta nami ja jatko yksi valmistaja, muita ei ole vielä.

Mitä ovat Ozzysta 7 vasemmalle, Buddha oik... 7 ja Presidentti mus.. ja ta.nä..välinen 10?

???
en löydä näitä :/

noitalinna:
lon.. ski.. 4+2+7, 6+4 ja 8+9 --- eka on englanninkielinen kappale jolla on samankaltainen nimi , 6+4 on toinen esittäjä ja tästä saat ton 8+9 --- 6+4 ja 8+9 mainitaan sen bändin wikissä
pop.. 8 --- yksi kirjain loppuun (mulla on se joka loppuu i:hin, tää mitä etin yhdistyy tohon 4+2+7) --- tää on maa/maanosa, josta se on peräisin, tästä varmaan saat myös sen enkkukappaleen ja sen esittäjän

tarvin siis rautalankaa ja paljon

Yhteistyössä