Relaatio 64

sannisanni
Huhhuh täytyy kyllä antaa sulle tunnustusta että olet nuo ratkonut, eipä olis ikimaailmassa selvinneet ilman apuasi, ja jäihän sinne vieläkin kolme auki :D

te-vi pe 9
te 8 10
mar 8

ovat vielä levällään :D
 
Paa... Kaksi eri Paata, naispuolinen tälläinen ja toinen on sitten kuollut -882. Ja tästä sitten tulee tuo vastatyyppi, löytyy wikistä täsmennyssivulta kun hakee tuota -882 kuolleen nimeä.
Kiitti. Olin sen vastatyypin kyllä löytänyy, mutta tuota kolmesanasta ei keksinyt tuonkaan vinkin pohjalta pitkään aikaan - kunnes sitten tajusin panna sen Paa... sanan siihen eteen. :)

Paitsi että ne Mar... 8 kummatkin ovat edelleen löytämättä, ei vain pää enää toimi.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Nap, nyt keksin nuo kysymäni Knalli ja sateenvarjo --ruudusta. Oikein hävettää kuinka en ole niitä keksinyt. Pää on ilmeisesti niin pyörryksissä tästä, että hekpotkin jutut menevät täysin ohi.

Pidän tauon ainakin huomiseen, niin josko pää siitä tokenisi. Kiitos vielä kerran.
 
sannisanni
SIis Kristinuskossa ne etsimäni Mar... 8 ovat siis vasemmassa laidassa Marv.. sanaan liittyvät 8 ja se toinen 8 liittyy X-m sanaan. Niitä en ole keksinyt.

se alempi mar 8 on Raven Darkholme :) ylempää ei ole mullakaan

tuota voodoo-ruutua olen tuossa ratkonut ja nämä ovat vielä auki

hap 8
pääsanasta 5 7 2 6
ma la 3 3
vo nu 9
yl lu 6
or 14
or 20
or 17
 
Nap
Huhhuh täytyy kyllä antaa sulle tunnustusta että olet nuo ratkonut, eipä olis ikimaailmassa selvinneet ilman apuasi, ja jäihän sinne vieläkin kolme auki :D

te-vi pe 9
te 8 10
mar 8

ovat vielä levällään :D
Joo miehen kanssa noita pähkäiltiin :D
Alkaa toi windows-ruutukin oleen kohta taputelty, samoin se alakulman death metal, jos tarviitte apua niin viljelen vihjeitä :D

Sori muuten kun en tota haettua ma... Tajunnut, en huomannut sitä ollenkaan vaikka puörittelin moneen kertaan ruudun ympäri että hetkinen, mihin ne nyt hakee vastausta :D

Minä kurkkaan noi kohta kun koneen ääreen siirryn :)
 
Nap
se alempi mar 8 on Raven Darkholme :) ylempää ei ole mullakaan

tuota voodoo-ruutua olen tuossa ratkonut ja nämä ovat vielä auki

hap 8 -
pääsanasta 5 7 2 6 -> V...d....n mustat ritarit
ma la 3 3 -> Eräänlainen amuletti, joka on pieni pussi ja siinä sitten 'uhrin' henk.koht. esineitä jne
vo nu 9 -> Esine joilla uskotaan olevan yliluonnollisia voimia
yl lu 6 -> ^ liittyy noihin
or 14
or 20
or 17
^ nuo kolme liittyy kaikki orj... Eli siis missä orj... on sillon tuolla alueella käytetty.
Yksi liittyy makeaan tuotteeseen, yksi vaatetusjuttuihin ja tuo lyhin sitten kotihommiin
 
sannisanni
huomenta taas ja kiitos Nap noista vinkeistä, muut löysin mutta nuo

ma la 3 3
vo nu 9
yl lu 6

edelleen hakusessa, en löydä kuin yhden nimityksen (gris-gris) tuommoiselle pussukalle eikä se tuohon käy, samoin nuo kaksi muuta jäivät löytymättä :(

Tässä vaiheessa täytyy antaa kyllä kiitosta tekijälle, tämä on ylivoimaisesti vaikein rellu mitä olen tehnyt, olen sitä mieltä että haastetta pitää olla :D
 
huomenta taas ja kiitos Nap noista vinkeistä, muut löysin mutta nuo

ma la 3 3
vo nu 9
yl lu 6

edelleen hakusessa, en löydä kuin yhden nimityksen (gris-gris) tuommoiselle pussukalle eikä se tuohon käy, samoin nuo kaksi muuta jäivät löytymättä :(

Tässä vaiheessa täytyy antaa kyllä kiitosta tekijälle, tämä on ylivoimaisesti vaikein rellu mitä olen tehnyt, olen sitä mieltä että haastetta pitää olla :D
En tiedä onko vaikein, koska tuolla alkupäässä oli myös yksi sellainen, jossa yhden sanan selvittäminen vaati useita sisäkkäisiä wiki-sivuja. Siinäkin sai kaivaa vaikka kuinka ennen kuin mitään selvisi. Mutta ihan vaikeimpiin tämä menee, mutta saahan vaikeaa ollakin, ei siinä mitään.

Ja asiaan, eli nuo Voodo-ruudun vinkit menivät minulta ihan ohi, eli en ole löytänyt niistä mitään. Mistä ihmeen sivuista te kaivatte noita mustia ritareja ja vastaavia, kun itse en löydä mitään mitä sopisi. edes Napin hyvillä vinkeillä. Saisiko niihin lisävinkkejä?

Tai siis, ne orj... vinkeista makea tuote ja vaatetus kyllä löysin, muita en. Samoin löytyi se nukke 9.
 
Viimeksi muokattu:
sannisanni
En tiedä onko vaikein, koska tuolla alkupäässä oli myös yksi sellainen, jossa yhden sanan selvittäminen vaati useita sisäkkäisiä wiki-sivuja. Siinäkin sai kaivaa vaikka kuinka ennen kuin mitään selvisi. Mutta ihan vaikeimpiin tämä menee, mutta saahan vaikeaa ollakin, ei siinä mitään.

Ja asiaan, eli nuo Voodo-ruudun vinkit menivät minulta ihan ohi, eli en ole löytänyt niistä mitään. Mistä ihmeen sivuista te kaivatte noita mustia ritareja ja vastaavia, kun itse en löydä mitään mitä sopisi. edes Napin hyvillä vinkeillä. Saisiko niihin lisävinkkejä?

Tai siis, ne orj... vinkeista makea tuote ja vaatetus kyllä löysin, muita en. Samoin löytyi se nukke 9.
laita kuukkeliin mustat ritarit voodoo enkuksi niin heti tuli ainakin mulle :)
se orj "household slave" suomenna
mitä muuta sulla puuttuu, yritän vinkkailla jos osaan :D
 
laita kuukkeliin mustat ritarit voodoo enkuksi niin heti tuli ainakin mulle :)
se orj "household slave" suomenna
mitä muuta sulla puuttuu, yritän vinkkailla jos osaan :D
Kiitti, piti näköjään olla just noin päin ne hakusanat. Olin kokeillut ensin sitä voodoo ja sitten muuta, ja sillä ei löytynyt.
Ja se orjan nimitys, niin olin jo koettanut, mutta eipä mennyt silloin :)

Puuttuu niin paljon kaikenlaista, mutta esimerkiksi siitä Mar... La... lähteviä en ole löytänyt yhtään.

Yksi ruutu olisi vielä kiinni, eli vasen alakulma. Pääsisi varmaan siihen jos löytöisi Orange-ruudusta jatkoja sanoille
Ta Ma 6
Pi Ke 5+10
Cha 3+7 (tuon luulisi olevan nimi, mutta en ole sellaista mistään löytänyt)

Ja puuttuhan noita, sijoitus on 6 ja sanoja 687 :)
 
sannisanni
mar la 5 5 tietynvärinen taika
mar la 8 6 5 tv-sarja, kauhujuttuja
mar la 4 5 henkilöhahmo em. sarjassa, näyttelijä Lance Reddick

orange:
ta ma 6 urheilulaji
pi ke 5+10 tätä ei ole mulla
cha 3+7 henkilö, kokeilin randomina lyhyitä etunimiä ja heti tärppäsi :D (alkukirjain B )


oisko sulla mulle apuja seuraaviin

walking-ruutu:
sh wa-lo gr 15
sh wa-ji-da di 8 11

animaatio:
hi an-ani-ani 5 2 3 9
hyv-sos lap 8
jo hy-su vä 12
jo hy 21
nä-hy 12 6

vakuutus:
poh 5 2 5
mat 11
avi-hen 11
ppp-ou ju 9 6
ti vu 4 17
vi pa 12 2 10
 
oisko sulla mulle apuja seuraaviin

walking-ruutu:
sh wa-lo gr 15
sh wa-ji-da di 8 11

animaatio:
hi an-ani-ani 5 2 3 9 on elokuvan nimi, hi an työskenteli tämän parissa, elokuvan tekijä on Isao Takahata ja nimi on englanniksi miinus alussa olevan artikkeli
hyv-sos lap 8
jo hy-su vä 12en ole päässyt edes tähän asti vielä
jo hy 21enkä tähän
nä-hy 12 6

vakuutus:
poh 5 2 5
mat 11
avi-hen 11
ppp-ou ju 9 6
ti vu 4 17
vi pa 12 2 10
VAlitettavasti ei ole paljon apua, kun en ole noin pitkällä itse vielä. Mutta pari asiaa tuossa kai oli ;)

Ja kiitos vinkeistä.
 
Kiitos hyvistä vinkeistä! Nyt pääsin taas jatkamaan. Täytyy hetkeksi paneutua :)

No niin, monta sanaa sain, mutta puuttumaan noista ruuduista vielä jäi:

KRISTINUSKO
ylävasemmalla Mar.. 8 ja jatko 8 10

WALKING DEAD
alavasemmalla zo.. N.O. välinen 5 4 6 3

VOODOO
se pussukka 3 3
 
Viimeksi muokattu:
nyt yritän päästä mukaan... joudun varmaan miljoona kertaa palata taakse päin lukemaan vinkkjä ku oikea reuna on ihan kiinni vielä

tilanne siis tämä:


9 6 3 9 ?
13 4 5 13 ?
2 2 ok 6 ?
9 11 ok 4 ?
10 9 4 9 ?
Pelin läpäisy:
512 / 1121 (45.6%)

Vihjeet: 0 / 7
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
9 / 102

en ees tiiä mihin lähtis vinkkejä kyseleen ku kaikkialla jumissa
 
Laitan noita puutteita vähän useammasta ruudusta, sellaisista joista puuttuisi vain vähän. Jos joku voisi vinkata.

WINCHESTERS
Super... 8+6+4 ja myös se 7 joka yhdistyy siihen peliin, en ole sitä keksinyt.
Dem 9

THE X-FILES
Vod 8 ja siitä 10+8 joka yhdistyy Ko ja yh
Hok lainausmerkeissä 5+4+6

USA OSAVALTIOT
Ros 9

EMMERDALE
Olen jumittanut pitkään sanoissa
Ka J H 10
L P 10+7 joka yhdistyy Yo..
Yo... 9 (jossa väliviina)

SPARTACUS
Ju-Uh-Po 9
Cap 8 josta 7+8+8
Or..ka... 6+8

TYLYAHO
El ku ju 8
Tuo 3+7 ja 8+7
Kar 14

AVARUUS
Ju Ga 4 josta 13+14 yhdistyy Kos

Muista puuttuu sitten enemmän. SIjoitus 6 ja sanoja 721
 

Yhteistyössä