Relaatio 54

  • Viestiketjun aloittaja Vinkulelu
  • Ensimmäinen viesti
"Pelaaja"
Joo, mukana ollaan, mutta on siellä taas sellaisia sanoja, joista ei ole hajuakaan että mistä niitä löytäisi. Toistaiseksi on jollain lailla kuitenkin päässyt takellellen eteenpäin.
 
"Pelaaja"
Ei tämä suju. Mutta olisin niin paljon kysyttävää, ettei osaa edes aloittaa kysymistä. Kun yhtä sanaa hakee kymmeniltä ja taas kymmeniltä wikisivuilta tai googlaan sivukaupalla sanoja, eikä löydä, niin tulee kyllä mieleen, että tekijä on sen verran minua viisaampi ja ovelampi, että taitaa tässä mennä koko kesä :)
 
[QUOTE="Pelaaja";30853041]Ei tämä suju. Mutta olisin niin paljon kysyttävää, ettei osaa edes aloittaa kysymistä. Kun yhtä sanaa hakee kymmeniltä ja taas kymmeniltä wikisivuilta tai googlaan sivukaupalla sanoja, eikä löydä, niin tulee kyllä mieleen, että tekijä on sen verran minua viisaampi ja ovelampi, että taitaa tässä mennä koko kesä :)[/QUOTE]

älä googlaa ja wikitä vaan anna mielleyhtymien virrata :)
 
"Pelaaja"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30853190:
älä googlaa ja wikitä vaan anna mielleyhtymien virrata :)
JOo, olen tuon tajunnut ja sitäkin on tehty, mutta sitten kun ei ole onnistunut, niin on pakko koettaa löytää sanoja toisella tavalla eli googlaamalla ja wikittämällä. Suunnilleen puolet ruutujen alkusanoista olen mielleyhtymillä löytänyt, mutta se toinen puoli en sitten näytä onnistuvan. Ja kun tulee epätoivoiseksi, niin sitten ei onnistukaan.

Mutta mitäs, eihän tässä henki kuitenkaan ole katkolla. ;)
 
"Pelaaja"
Annan nyt pari esimerkki.

Mökki-ruudussa menee alaspäin kaksi sanaa, joissa on 11 kirjainta. Eivät löydy, ei tule mitään mieleen vaikka olen tässä jo pari päivää yrittänyt oikeita sanoja ajatella. Olen varmaan hakannut toistasataa sanaa jotka ovat tullee mieleen sanasta mökki, mutta ei.

Kun tätä harrastaa useassa ruudussa, niin eipä se sitten enää niin hauskalta tunnu kuin ensi alkuun tuntui.
 
"Pelaaja"
JA esimerkiksi Pohjola.ruudussa se alas pitkä, niin ei kyllä mikään mielleyhtymä pelaa tuossa. Siihen liittyy vielä se Kam.. tulevat kaksisanainen, jossa on yksi erikoinen kirjain, eikä sekään tule mistään mieleen. Eikä ole kyllä googlella tai wikilläjään löytynyt.
 
"lamppu"
[QUOTE="Pelaaja";30853247]Annan nyt pari esimerkki.

Mökki-ruudussa menee alaspäin kaksi sanaa, joissa on 11 kirjainta. Eivät löydy, ei tule mitään mieleen vaikka olen tässä jo pari päivää yrittänyt oikeita sanoja ajatella. Olen varmaan hakannut toistasataa sanaa jotka ovat tullee mieleen sanasta mökki, mutta ei.

Kun tätä harrastaa useassa ruudussa, niin eipä se sitten enää niin hauskalta tunnu kuin ensi alkuun tuntui.[/QUOTE]

Toinen on pihassa lapsia varten ja toinen on semmoinen salainen, kun halutaan olla poissa ihmisten ilmoilta :)
 
"Pelaaja"
[QUOTE="lamppu";30853273]Toinen on pihassa lapsia varten ja toinen on semmoinen salainen, kun halutaan olla poissa ihmisten ilmoilta :)[/QUOTE]

Kiitti. Tuota ekaa olen siihen jo muutaman kerran takonut, mutta ei ollut ottanut. Nytkin piti pari kertaa koettaa, sitten otti. Toista en kyllä olisi keksinytkään.

Ja ettei nyt tule tekijälle sellaista tunnetta, että moittisin, niin se ei ole tarkoitukseni. Omasta epätoivostani tässä kirjoittelen. Tämä on sillä lailla mukavasti laadittu, että kun yhden sanan keksii, niin se kyllä avaa aika monta sanaa saman tien, koska on sitten taas saanut päänsä oikeaan suuntaan käännettyä.

EN tiedä onko selitys nahkeudelle se, että olen tässä ollut aika vakavasti sairas, niin ajatukset tahtovat harhailla aina siihen sairauteen. :)
 
[QUOTE="Pelaaja";30853253]JA esimerkiksi Pohjola.ruudussa se alas pitkä, niin ei kyllä mikään mielleyhtymä pelaa tuossa. Siihen liittyy vielä se Kam.. tulevat kaksisanainen, jossa on yksi erikoinen kirjain, eikä sekään tule mistään mieleen. Eikä ole kyllä googlella tai wikilläjään löytynyt.[/QUOTE]

se pitkä tarvikin googlea kyllä ja löytyy niillä kahdella vastasanalla helpoiten (joista toisella tarkoitan sitä kam.. sanaa)
 
"Pelaaja"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30853456:
se pitkä tarvikin googlea kyllä ja löytyy niillä kahdella vastasanalla helpoiten (joista toisella tarkoitan sitä kam.. sanaa)
NO joo, kiitos vinkistä joka ei auta lainkaan, kun ei kumpaakaan vastasanaa ole ;) No, katsellaan, ehkä ne jossain vaiheessa avautuvat.

Minulla 463 sanaa ja sijoitus 11.
 
Mielleyhtymätön
Pelaaja, ymmärrän hyvin. Ei suju minullakaan. Kun saisi edes yhden ruudun valmiiksi, niin tuntuisi paremmalta.

JOs joku auttaisi tuossa Tupakka-ruudussa? Minulta puuttuu siitä
Keskisanasta 12 yhdistyy Ty...
Keskisanasta 12 yhdistyy MK
Keskisanasta 11 yhdistyy TJ
eli vastasanatkin on, mutta noita sanoja en keksi vaikka mitä yritän.

Lisäksi puuttuu se Ty ja Pi.. M.. yhdistävä 5+6 ja oikeasta reunasta Sa... 5

Ja muista ruuduista puuttuu vaikka hurumykke.
 
[QUOTE="Pelaaja";30853524]NO joo, kiitos vinkistä joka ei auta lainkaan, kun ei kumpaakaan vastasanaa ole ;) No, katsellaan, ehkä ne jossain vaiheessa avautuvat.

Minulla 463 sanaa ja sijoitus 11.[/QUOTE]

no minähän mainitsin että toinen tarvitsemistasi sanoista on se kam... ;) ei se sen jatko
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mielleyhtymätön;30853696:
Pelaaja, ymmärrän hyvin. Ei suju minullakaan. Kun saisi edes yhden ruudun valmiiksi, niin tuntuisi paremmalta.

JOs joku auttaisi tuossa Tupakka-ruudussa? Minulta puuttuu siitä
Keskisanasta 12 yhdistyy Ty...
Keskisanasta 12 yhdistyy MK ei oo koko MK:ta vielä mulla
Keskisanasta 11 yhdistyy TJ sairaus
eli vastasanatkin on, mutta noita sanoja en keksi vaikka mitä yritän.

Lisäksi puuttuu se Ty ja Pi.. M.. yhdistävä 5+6 tähän tarvit sen toisen ruudun sanas ja oikeasta reunasta Sa... 5 toinen nimitys

Ja muista ruuduista puuttuu vaikka hurumykke.
tuossa noi mitä pystyin vinkata, mul ei tosiaan oo ees mitään MK:ta tuol vielä
 

Yhteistyössä