Relaatio 64

Aiempi vinkki
SPARTACUS-ruudun
M.L.C ja Tib.. 4 ja "11" -> 4 on tuon perheen orja joka lähti myös sotatantereelle M.L.C:n kanssa. Löytyy SpartacusWikistä kun hakee M.L.C:n. Sieltä löytyy sitten tuo 11-kirjaiminen

EN vaan löydä tuota 11-kirjaimista. Onko se lainausmerkeissä siellä vai täytyykö kokeilla jokaista tuonpituista sanaa.

Ja se sitaatti:
vinkki oli Laita googleen tuo A... + pääsana Facebook + eng. Minä olen

JA vaikka kuinka googlen hakutuloksia selaan, niin ensimmäisiltä kahdeltakymmeneltä sivulta en tuollaista löydä.
 
Nap
Aiempi vinkki
SPARTACUS-ruudun
M.L.C ja Tib.. 4 ja "11" -> 4 on tuon perheen orja joka lähti myös sotatantereelle M.L.C:n kanssa. Löytyy SpartacusWikistä kun hakee M.L.C:n. Sieltä löytyy sitten tuo 11-kirjaiminen -> joo on sielläkin muistaakseni lainausmerkeissä

EN vaan löydä tuota 11-kirjaimista. Onko se lainausmerkeissä siellä vai täytyykö kokeilla jokaista tuonpituista sanaa.

Ja se sitaatti:
vinkki oli Laita googleen tuo A... + pääsana Facebook + eng. Minä olen -> tuo A... + facebook + eng. Minä olen... Löytyy kyllä kun löytää tuon A:n fb-sivun. Siellä sivun tiedoissa. Niitä sivuja muistaakseni pari mutta tuo on siellä yhdessä

JA vaikka kuinka googlen hakutuloksia selaan, niin ensimmäisiltä kahdeltakymmeneltä sivulta en tuollaista löydä.
 
Siis ei vaan löydy tuollaista sitaattia, vaikka kaikki tuonnimiset Facebook-sivut katsoin. Yhdessä on sitaatti joka näyttäisi alkavan oikeanpituisilla sanoilla, mutta se sitaatti on lyhyempi.

Varmasti se jossain on, koska se on löydetty, mutta itse en sellaista löydä!
 
Sieltä löytyy sitten tuo 11-kirjaiminen -> joo on sielläkin muistaakseni lainausmerkeissä

Löydän noiden henkilöiden wikisivuilta vain yhden lainaismerkeissä olevan sopivan pituisen sanan, joka alkaa i-kirjaimella. Vaan se ei mene peliin. Onko kyseessä jokin toinen sana?
 
Kristinusko
Paa... puuttuvat molemmat ylös menevät. (En löytänyt sitä vatikaanin vastatyyppiä miltään listalta, sokea kun olen) Nyt löysin se 5+7 mutta tuo vastatyyppi ei löydy.

Ja sitten häiritsevästi JCS - Mu - Oo yhdistävä 3+4

Mar... lähtevät molemmat 8?
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin menen sinne Knalli ja sateenvarjo -ruutuun.

Alkaa kyllä tuntua siltä, etten enää kykene ymmärtämään mitään vinkkejä, koska nuo aiemmin annetut eivät yhtään sytyttäneet.

Eli
pääsanasta se 13 yhdistyy LS
ali... 7
väk... se jossa on se luku 2015 lopussa
A A 5+8+6
Vi ja Mu välinen 8
 
Nap
Kristinusko
Paa... puuttuvat molemmat ylös menevät. (En löytänyt sitä vatikaanin vastatyyppiä miltään listalta, sokea kun olen) Nyt löysin se 5+7 mutta tuo vastatyyppi ei löydy.

Ja sitten häiritsevästi JCS - Mu - Oo yhdistävä 3+4

Mar... lähtevät molemmat 8?
Mar.. Kasi on tuo 'ihmisen sosiaalinen rooli', mutta toiseksi vihjeeksi siihen että jokainen meistä on tälläinen, ihmistä kuvaava ominaisuus.

Paa... Kaksi eri Paata, naispuolinen tälläinen ja toinen on sitten kuollut -882. Ja tästä sitten tulee tuo vastatyyppi, löytyy wikistä täsmennyssivulta kun hakee tuota -882 kuolleen nimeä.

JCS - Eräs naapurivaltion muusikko joka on kyseisessä mu:ssa ollut.
 
Nap
Minäkin menen sinne Knalli ja sateenvarjo -ruutuun.

Alkaa kyllä tuntua siltä, etten enää kykene ymmärtämään mitään vinkkejä, koska nuo aiemmin annetut eivät yhtään sytyttäneet.

Eli
pääsanasta se 13 yhdistyy LS -> Ylellä on tälläinen juttusysteemi, mikä tuottaa noita erilaisia sarjoja kuunnelma-muodossa, eli eräänlainen teatteri
ali... 7 -> Työpaikoilla on tälläisiä, jotka toimivat isompien pomojen alaisuudessa joilla on sitten omia alaisia, työnjohtaja-tyylisesti

väk... se jossa on se luku 2015 lopussa -> Tässä ilmeisesti tullut lyöntivirhe tekijälle, pitäisi olla 2015... Mutta tämä tapahtui viime vuonna ei-niin-kaukana-Suomesta, joka sitten johti sotaan ja erään alueen takaisinvaltaukseen meidän Itä-naapurien toimesta

A A 5+8+6 -> Kyseisen henkilön nimissä oleva uskonnollinen rakennus ^ tuon maan pääkaupungissa

Vi ja Mu välinen 8 -> Eräs sana vii...keille, jotka teki matkoja Venäjälle ja Bysanttiin.
 
Nap
en kyllä saa tuota mar 8 siellä kristinusko-ruudussa, samoin puuttuu vielä -> siis koitat ihan per...?

bi 3 -> tuo tulee vastasanojen kautta helpommin, mutta on miehen nimi, USA:ssa on ollut muutama tämän niminen presidentti ja näyttää olevan 2016 vaalien ehdokkaana eräs tämänniminen
de 9 -> semmonen esim. PlayStationilla pelattava
mar 8
lii 7 2 3 4 3 -> Indiana Jones :D
 

Yhteistyössä