Jee.. käytettyjä muita nimityksiä.Mitä siitä Kristinuskon alkusanasta on vasemmalle 7 ja siitä 7 joka yhdistyy Jee...
Okei, nuo löytyivät. Olin kokeillut aiemmin, mutta vasta nyt menivät.
Jee.. käytettyjä muita nimityksiä.Mitä siitä Kristinuskon alkusanasta on vasemmalle 7 ja siitä 7 joka yhdistyy Jee...
Okei, nuo löytyivät. Olin kokeillut aiemmin, mutta vasta nyt menivät.
Aiempi vinkki
SPARTACUS-ruudun
M.L.C ja Tib.. 4 ja "11" -> 4 on tuon perheen orja joka lähti myös sotatantereelle M.L.C:n kanssa. Löytyy SpartacusWikistä kun hakee M.L.C:n. Sieltä löytyy sitten tuo 11-kirjaiminen -> joo on sielläkin muistaakseni lainausmerkeissä
EN vaan löydä tuota 11-kirjaimista. Onko se lainausmerkeissä siellä vai täytyykö kokeilla jokaista tuonpituista sanaa.
Ja se sitaatti:
vinkki oli Laita googleen tuo A... + pääsana Facebook + eng. Minä olen -> tuo A... + facebook + eng. Minä olen... Löytyy kyllä kun löytää tuon A:n fb-sivun. Siellä sivun tiedoissa. Niitä sivuja muistaakseni pari mutta tuo on siellä yhdessä
JA vaikka kuinka googlen hakutuloksia selaan, niin ensimmäisiltä kahdeltakymmeneltä sivulta en tuollaista löydä.
Wikissä luokka: markkinointi (alkaa f..)nyt täytyy sanoa että tuo osavaltio-ruudun markkinointistrategia (pelit 8) ei löydy, lisävinkkiä?
kiitos! <3Wikissä luokka: markkinointi (alkaa f..)
https://www.facebook.com/pages/Agron/295613287172970Siis ei vaan löydy tuollaista sitaattia, vaikka kaikki tuonnimiset Facebook-sivut katsoin. Yhdessä on sitaatti joka näyttäisi alkavan oikeanpituisilla sanoilla, mutta se sitaatti on lyhyempi.
Varmasti se jossain on, koska se on löydetty, mutta itse en sellaista löydä!
semmoinen "mutsityyppi"Sieltä löytyy sitten tuo 11-kirjaiminen -> joo on sielläkin muistaakseni lainausmerkeissä
Löydän noiden henkilöiden wikisivuilta vain yhden lainaismerkeissä olevan sopivan pituisen sanan, joka alkaa i-kirjaimella. Vaan se ei mene peliin. Onko kyseessä jokin toinen sana?
Nuo olituo kristinusko-ruutu ei jätä mua rauhaan, löytyykö vinkkejä seuraaviin?
mar 8
mys 12
mys 7
ant 9 vatikaanin vastatyyppi
paa 5 8 4 eräs edellinen
leg 8 7 yksi opetuslapsista
ra ek 8 10 muinainen Itä-Rooma
ka su-pi pi 10 hallitsijasuku (monikko)
jcs-oo-mu 3 4
kiitos, kaikki löytyi ja sitten jumahti tuohon mar 8:iinNuo oli
Joo, knalli on valmiskiitos, kaikki löytyi ja sitten jumahti tuohon mar 8:iin
mites tuon seuraavan eli knalli-ruudun kanssa, joko sulla on lamp valmista?
multa puuttuis vielä seuraavat
ki ve-mu no-vi 8 vi.. olivat Ve.. näitä
ha-ra 18 alkaa sillä ra.. ja loppuun "strategia"
ali 7 pomo
pääsanasta 13 esittää kuunnelmia (yhdistyy LS)
kiitos, valmis tuli tuostakin!Joo, knalli on valmis
Laitoin miehen taas ihmettelemään tota windows-ruutuja ja saatiin siihen nyt vaikka ja mitä auk!tuo kristinusko-ruutu ei jätä mua rauhaan, löytyykö vinkkejä seuraaviin?
mar 8 -> 'ihmisen sosiaalinen rooli'
mys 12 -> ihminen joka tuntee viehätystä kumpaankin sukupuoleen
mys 7 -> tämän rakastaja
Kiitos! Jännä juttu, hain Facebookista tuolla A-nimellä, ja tuota sivua ei siellä ollut. Katsoin uudelleen, enkä vieläkään Facebookista tuota löytänyt, ainoastaan tuolla linkillä löytyi.
Kiitos, en tuota ilmaisua lainausmerkeissä sieltä löytänyt, joten en löytänyt siksi kun niiden avulla etsin. Vika on minunsemmoinen "mutsityyppi"
Mar.. Kasi on tuo 'ihmisen sosiaalinen rooli', mutta toiseksi vihjeeksi siihen että jokainen meistä on tälläinen, ihmistä kuvaava ominaisuus.Kristinusko
Paa... puuttuvat molemmat ylös menevät. (En löytänyt sitä vatikaanin vastatyyppiä miltään listalta, sokea kun olen) Nyt löysin se 5+7 mutta tuo vastatyyppi ei löydy.
Ja sitten häiritsevästi JCS - Mu - Oo yhdistävä 3+4
Mar... lähtevät molemmat 8?
Minäkin menen sinne Knalli ja sateenvarjo -ruutuun.
Alkaa kyllä tuntua siltä, etten enää kykene ymmärtämään mitään vinkkejä, koska nuo aiemmin annetut eivät yhtään sytyttäneet.
Eli
pääsanasta se 13 yhdistyy LS -> Ylellä on tälläinen juttusysteemi, mikä tuottaa noita erilaisia sarjoja kuunnelma-muodossa, eli eräänlainen teatteri
ali... 7 -> Työpaikoilla on tälläisiä, jotka toimivat isompien pomojen alaisuudessa joilla on sitten omia alaisia, työnjohtaja-tyylisesti
väk... se jossa on se luku 2015 lopussa -> Tässä ilmeisesti tullut lyöntivirhe tekijälle, pitäisi olla 2015... Mutta tämä tapahtui viime vuonna ei-niin-kaukana-Suomesta, joka sitten johti sotaan ja erään alueen takaisinvaltaukseen meidän Itä-naapurien toimesta
A A 5+8+6 -> Kyseisen henkilön nimissä oleva uskonnollinen rakennus ^ tuon maan pääkaupungissa
Vi ja Mu välinen 8 -> Eräs sana vii...keille, jotka teki matkoja Venäjälle ja Bysanttiin.
en kyllä saa tuota mar 8 siellä kristinusko-ruudussa, samoin puuttuu vielä -> siis koitat ihan per...?
bi 3 -> tuo tulee vastasanojen kautta helpommin, mutta on miehen nimi, USA:ssa on ollut muutama tämän niminen presidentti ja näyttää olevan 2016 vaalien ehdokkaana eräs tämänniminen
de 9 -> semmonen esim. PlayStationilla pelattava
mar 8
lii 7 2 3 4 3 -> Indiana Jones