Relaatio 64

TSIRP HARMAANA
Ha.. 11 -> semmonen mukamas herkku mitä saadaan tosta ha:sta
HaVa 16 -> Erään kovaonnisen työpaikka, tehdas. Tosin tainnut tekijällä tulla tässä ajatusmoka, muistaakseni tuo oon toisessa kaupungissa. Tosin minäkin suorilta kokeilin tota, en minäkään tajunnut ennen kun jälkeenpäin yhtä vanhaa sarjista lukiessani :D

Sen sijaan toi pitkä U.T. ihmetytti ja pitkään. Tosin kun sain vastasanaa alempaan ruutuun niin löytyi :D
PAKKO KIRJOITTAA ON ESIINTYNYT MOLEMMILLA PAIKKA KUNNILLA AKU ANKOISSA OLEN LUKENUT KAIKKI AKU ANKAT IHAN ENSIMMÄISISTÄ ALAKEN EI PUUTU KU MUUTAMA HARVINAINEN ALKU AJOILTA
 
Pelaaja taas kerran
Se Sup 4+1 peli, niin taas unohdin että tässä rellussa on jätetty pois noita oleellisen tärkeitä englannin kielen artikkeleita. :) Menen tuohon vipuun näköjään joka kerta.
 
Pelaaja taas tyhmänä
ALimmat kulmaruudut ovat vielä kiinni, ja useassa ruudussa olen jumissa heti keskussanassa. Josko jotain apua näihin:

Alkuperäiskansa
tästä olen löytänyt vain sen Jar...

Jääkiekko
olen löytänyt vain ne vasemmalle menevät kaksi

NEuvostoliitto
on ain se VL ja se turvallisuusporukka, muut puuttuvat

KAlevala
puuttuvat 3 ja 8

Spartacusta en ole edes uskaltanut aloittaa :)

Animaatio
tästä on vain se vasemmalle menevä 5 Ani,,,

Vakuutus
puuttuvat kaikki vasemmalle ja ylös menevät

X-files
puuttuvat ylöspäin menevät

VooDoo
puuttuvat kaikki ylös ja alas menevät

Onhan muitakin heti keskussanasta, mutta nämä pahimmat puutteet.
 
sannisanni
ALimmat kulmaruudut ovat vielä kiinni, ja useassa ruudussa olen jumissa heti keskussanassa. Josko jotain apua näihin:

Alkuperäiskansa
tästä olen löytänyt vain sen Jar... enpä ole minäkään tätä paljon täyttänyt, yksi inkkariheimo on lisäksi

Jääkiekko
olen löytänyt vain ne vasemmalle menevät kaksi aihe ei kiinnosta joten aivan auki mullakin

NEuvostoliitto
on ain se VL ja se turvallisuusporukka, muut puuttuvat sinne tulee ainakin aate ja diktaattori (sukunimi)

KAlevala
puuttuvat 3 ja 8 just nämä puuttuu

Spartacusta en ole edes uskaltanut aloittaa :)

Animaatio
tästä on vain se vasemmalle menevä 5 Ani,,, satu on se 9 8

Vakuutus
puuttuvat kaikki vasemmalle ja ylös menevät vakuutusyhtiö ja yhdyssana jossa alku vakuutus

X-files
puuttuvat ylöspäin menevät enkkua peli ja "outo tapahtuma" (ei-normaali)

VooDoo
puuttuvat kaikki ylös ja alas menevät naisen nimi

Onhan muitakin heti keskussanasta, mutta nämä pahimmat puutteet.

puuttuu multakin tosi paljon, sijoitus mulla tällä hetkellä 4. ja sanoja löytynyt 692
 
Nap
Minä kattelen noita teidän listoja vähän myöhemmin jos pystyn jotain jeesiin, mutta tuo D.W 3+5+8 on D.W:n yksi nimi jota käyttänyt henkilöllisyytensä salaamiseen. Alku on semmonen valkotakkinen tyyppi ja nimi on erään tunnetun muusikon joka laulaa mm. Purkissa olevasta viskistä (coverina) ja siittä kuinka millään muulla ei ole väliä :)
 
  • Tykkää
Reactions: lamp
sannisanni
Minä kattelen noita teidän listoja vähän myöhemmin jos pystyn jotain jeesiin, mutta tuo D.W 3+5+8 on D.W:n yksi nimi jota käyttänyt henkilöllisyytensä salaamiseen. Alku on semmonen valkotakkinen tyyppi ja nimi on erään tunnetun muusikon joka laulaa mm. Purkissa olevasta viskistä (coverina) ja siittä kuinka millään muulla ei ole väliä :)
wau mikä vinkki, hieno! :D
 
Pelaaja taas tässä
Mietin tossa että tajuaako tuota kukaan :D
Tuli kyllä muutamat noi kyseiset asiat pähkäiltyä ja kokeiltua (melkein revin hiuksia päästä kun mietin että mikä ihme), kunnes sain vastasanan ja tiesin mitä ja mistä lähteä kokeileen, eikä tietenkään heti osunut :D
Vinkki oli kyllä minustakin hieno. Mutta tuota noin... mikäs se vastasana olisi, koska se minulta puuttuu siitä välistä :)
 
ALimmat kulmaruudut ovat vielä kiinni, ja useassa ruudussa olen jumissa heti keskussanassa. Josko jotain apua näihin:

Alkuperäiskansa
yksi on Kaakkois-Aasiassa ja Oseaniassa asuva luonnonkansa

Jääkiekko
ylös eräs menestynyt joukkue
alas yleissana tuosta ja monesta muusta lajista
oikealle sarja toiselta nimeltä

KAlevala
puuttuvat 3 lyhenne tieteellisestä seurasta, jonka E.L. keksi ja 8 kaunis mies Kalevalasta

Onhan muitakin heti keskussanasta, mutta nämä pahimmat puutteet.
Tuossa jotain :)
 
sannisanni
täällä taas hetken verran, vinkkejä seuraaviin kaipailisin:

winchesters:
fbi-sal 15
sa wi-de wi 17
hel 4 2 4
su na 8 6 4

x-files:
ko ja yh 13
ar 51 7
"th tr..." 6
th lo gu 7
ch ca 9
gi an 5 4
 

Yhteistyössä