Relaatio 64

Nap
Huomenta kaikille, hetki ratkomista ennen töihinlähtöä, avaruus-ruutu aika kivalla mallilla mutta vielä nämä puuttuu :)

läh 11
Doddii, koneen äärellä niin pystyy taas jeesimään :D

Tuo ^ aiheutti kyllä niin paljon harmaita hiuksia, moneen kertaan siihen palasin ja pläräsin kaikkea mihin tuo sana sopii. Loppujen lopuksi tuohon sain sopimaan semmosen mikä merkitään esim. jonkun oppilaitoksen opinnäytetyön kirjalliseen osuuteen loppuun, missä kerrotaan mistä on johonkin kohtaan sitä kirjallista tuotosta viitattu.

Niin ja hyvää & rentouttavaa lomaa! Mikäs onkaan parempi sadepäivän viettotapa kun aivojumppa rellun parissa :D
 
Pelaaja taas kerran
Tuo ^ aiheutti kyllä niin paljon harmaita hiuksia, moneen kertaan siihen palasin ja pläräsin kaikkea mihin tuo sana sopii. Loppujen lopuksi tuohon sain sopimaan semmosen mikä merkitään esim. jonkun oppilaitoksen opinnäytetyön kirjalliseen osuuteen loppuun, missä kerrotaan mistä on johonkin kohtaan sitä kirjallista tuotosta viitattu.
EN tuohonkaan keksi sellaista sanaa, jossa olisi 11 kirjainta.

Mikähän mahtaisi olla se Doctor Who -ruudun Skot... 10+13?

Emmerdale-ruutu on vaikea, kun en ole sarjaa koskaan katsonut. Siitä Cha "C" Di lähtee muihin sanoihin yhdistyvä sanoja 4 ja 5 ja 10, enkä millään noihin löydä sanoja kun noita sivuja on niin hirveästi. Pääsanasta puuttuu ylös 9 ja 9+4. Ja S R-W alas 5+3 en ole löytänyt vaikka kaiken mahdollisen olen koettanut tyypistä esiin kaivaa.

Olisko joihinkin noihin apuja?
 
sannisanni
Doddii, koneen äärellä niin pystyy taas jeesimään :D

Tuo ^ aiheutti kyllä niin paljon harmaita hiuksia, moneen kertaan siihen palasin ja pläräsin kaikkea mihin tuo sana sopii. Loppujen lopuksi tuohon sain sopimaan semmosen mikä merkitään esim. jonkun oppilaitoksen opinnäytetyön kirjalliseen osuuteen loppuun, missä kerrotaan mistä on johonkin kohtaan sitä kirjallista tuotosta viitattu.

Niin ja hyvää & rentouttavaa lomaa! Mikäs onkaan parempi sadepäivän viettotapa kun aivojumppa rellun parissa :D

kiitos toivotuksista Nap, ei todellakaan mikkään mee rellujen ohi sadepäivänä :D
tuo läh 11, en kyllä löydä sopivaa, liikaa on kirjaimia minun sanoissani! :D
 
Nap
EN tuohonkaan keksi sellaista sanaa, jossa olisi 11 kirjainta.

Mikähän mahtaisi olla se Doctor Who -ruudun Skot... 10+13?

Emmerdale-ruutu on vaikea, kun en ole sarjaa koskaan katsonut. Siitä Cha "C" Di lähtee muihin sanoihin yhdistyvä sanoja 4 ja 5 ja 10, enkä millään noihin löydä sanoja kun noita sivuja on niin hirveästi. Pääsanasta puuttuu ylös 9 ja 9+4. Ja S R-W alas 5+3 en ole löytänyt vaikka kaiken mahdollisen olen koettanut tyypistä esiin kaivaa.

Olisko joihinkin noihin apuja?
Skot -> missä se Skot... on?

Empuissa miulla on seuraavissa jotain;

C'C'D
4 ja 10 on sukulaissuhteita
5 -> Ei minun ruudulla hänestä lähde viiskirjaimista...?

Pääsanasta
9 -> Missä alueella tuo on
9+4 -> sarjan alkuperäinen nimi

S R-W -> bändi missä hän on. Ilmeisesti 'tuotantoteknisistä' syistä siinä eka sana on kirjoitettu yhteen, kun siinä pitäisi olla yhdessä välissä ' -merkki, muistaakseni kun relluihin ei saa '-merkkiä mitenkään.

kiitos toivotuksista Nap, ei todellakaan mikkään mee rellujen ohi sadepäivänä :D
tuo läh 11, en kyllä löydä sopivaa, liikaa on kirjaimia minun sanoissani! :D
Niin ja se sana on monikossa :D Lä...t....t, unohtui mainita :D
Itsekin tarjosin vaan yksikkömuotoa muutamaan kertaan :D

Minä kans vietän sadetta tän parissa.. Laiskottaa niin ei jaksa edes jatkaa siivoamista, siivotaan sitten huomenna hirveellä höyryllä ennen kun vieraat tulee :D
 
  • Tykkää
Reactions: lamp
Skot -> missä se Skot... on?

Niin ja se sana on monikossa :D Lä...t....t, unohtui mainita :D
Itsekin tarjosin vaan yksikkömuotoa muutamaan kertaan :D

Minä kans vietän sadetta tän parissa.. Laiskottaa niin ei jaksa edes jatkaa siivoamista, siivotaan sitten huomenna hirveellä höyryllä ennen kun vieraat tulee :D
Kiitti paljon Nap! Seitsemäs ruutu nyt ok!

KNALLIsta puuttuu enää yksi:
Han.. ja ra.. välinen 18 (en tajua mikä sotanorsujuttu se voi olla tai sitten aivan muuta)

TYLYAHO:
el..ku..ju.. ylös 8 ja 5 7

KALEVALA:
väi.. alas 6
su..ki..pr.. 10 alarajalla (no, heti sen keksinkin ja varmasti olin tuota aiemminkin koittanut)
 
Viimeksi muokattu:
Nap
Kiitti paljon Nap! Seitsemäs ruutu nyt ok!

KNALLIsta puuttuu enää yksi:
Han.. ja ra.. välinen 18 (en tajua mikä sotanorsujuttu se voi olla tai sitten aivan muuta) -> Löyty Han... wikisivulla, mikä yhdistää noi kaksi sanaa

TYLYAHO:
el..ku..ju.. ylös 8 ja 5 7
-> 5+7 tulee tosta el...ku suoraan :D
8 en oo vielä keksinyt... täytyy illalla googlailla, mutta kai se jotenkin tohon liittyy, pottermaisesti :D

KALEVALA:
väi.. alas 6 -> minä tulin tohon alakautta, sieltä se tulee ihan suoraan. Eräänlainen taru.

su..ki..pr.. 10 alarajalla (no, heti sen keksinkin ja varmasti olin tuota aiemminkin koittanut)
 
Kiitos taas hirmuisesti Nap! Sitä Tylyahon juttuakin olin muutaman kerran yrittänyt tarjota tuloksetta. Nyt tärppäsi. Pitänee miettiä sitä kasia (ja surutta tarjota samoja sanoja moneen kertaan). On nämä rellut joskus mälsiä :)
 
Nap
Kiitos taas hirmuisesti Nap! Sitä Tylyahon juttuakin olin muutaman kerran yrittänyt tarjota tuloksetta. Nyt tärppäsi. Pitänee miettiä sitä kasia (ja surutta tarjota samoja sanoja moneen kertaan). On nämä rellut joskus mälsiä :)
Ei kestä :)
On muuten varmaan eka rellu ikinä minkä kohdalla minä oon se joka neuvoo eikä vaan vinise muilta apua :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: lamp
Nap
mulla on tapana aina uikuttaa apuja kun ei oma aivokapasiteetti riitä tajuamaan joskus kovin simppeleitäkin sanoja :D kunpa tulis semmonen rellu että tajuais kaiken... no se voi olla kyllä liikaa vaadittu
Jep, sama täällä ja vaikka googlais, kääntäis ja vääntäis niin välillä vaan ei aukee :D

Mutta ehkä se sinunkin kohdalle vielä joskus kun se nyt napsahti minun kohdalle :D
 
sannisanni
voe luoja, ihan niinkuin ei olis tässä rellussa ollut jo haastetta kerrakseen, nyt sitten aukes spartacus... eläissäni en oo ees kuullu mokomasta sarjasta ja järki lähtee jo pelkästä ajatuksesta että tuo ruutu pitäis täyteen saada... no way Jose! :D
 
voe luoja, ihan niinkuin ei olis tässä rellussa ollut jo haastetta kerrakseen, nyt sitten aukes spartacus... eläissäni en oo ees kuullu mokomasta sarjasta ja järki lähtee jo pelkästä ajatuksesta että tuo ruutu pitäis täyteen saada... no way Jose! :D
Onnea vaan! Kyllä meinasivat minultakin hermot mennä tuon kanssa, mutta onneksi löytyi oma Spartacuswiki :) Ja Nap varmasti jeesaa lopuissa.
 
Pelaaja taas vaihteeks
S R-W -> bändi missä hän on. Ilmeisesti 'tuotantoteknisistä' syistä siinä eka sana on kirjoitettu yhteen, kun siinä pitäisi olla yhdessä välissä ' -merkki, muistaakseni kun relluihin ei saa '-merkkiä mitenkään.
Joo, ilmankos en löytänyt. Tuo oli kyllä tullut vastaan useammankin kerran, mutta sivuutin se sitten aina sen heittomerkin takia. :)
 
TSIRP HARMAANA
Kiitos kuitenkin tästä rellusta! Ei kaikkia voi miellyttää, mutta itse olen kuitenkin tähän saakka kokenut tämän miellyttävänä haasteena :)
kui tästä ketju jutusta on tullut sellainen arvostelu paikka?
suurin osa nykyiein että joku on huonosti jossain rellusta .itse olen sen ikäinen etten jaksaisi arvostella toisten tekemisiä ja kten olen jossain ketjussa todennut kaikkia ei voi miellyttää. joku rellu sopii toisille toiset toisille . niinkuin yksi relaatio oli minulle tosi helppo ja toiset todella vaikeita on samalla aaltopituudella tekijän kanssa tai ei ole se on niin yksinkertaista nythän täällä ainakin tuntuu olevan valinnan varaa mitä tehdä tai laatia ihan itse ja katsoa miten se sopii toisten ajatusmaailmaan koitan aina kaikki saada valmiiksi nyt on monta kesken mutta koitan nyt 64 vaikkapa toi 60 oli se helppo minulle se on VALMIS
 
kui tästä ketju jutusta on tullut sellainen arvostelu paikka?
suurin osa nykyiein että joku on huonosti jossain rellusta .itse olen sen ikäinen etten jaksaisi arvostella toisten tekemisiä ja kten olen jossain ketjussa todennut kaikkia ei voi miellyttää. joku rellu sopii toisille toiset toisille . niinkuin yksi relaatio oli minulle tosi helppo ja toiset todella vaikeita on samalla aaltopituudella tekijän kanssa tai ei ole se on niin yksinkertaista nythän täällä ainakin tuntuu olevan valinnan varaa mitä tehdä tai laatia ihan itse ja katsoa miten se sopii toisten ajatusmaailmaan koitan aina kaikki saada valmiiksi nyt on monta kesken mutta koitan nyt 64 vaikkapa toi 60 oli se helppo minulle se on VALMIS
Joo, oli pakko laittaa jotain positiivista, kun niin moni tyrmäsi tämänkin heti kättelyssä. Onnea "tsirp" 60-rellun valmistumisesta! Palaan sinne joskus :)
 
Walking dead-ruutu
ku.. zo välinen 10
sa..ku.. 4 4 ja 3 7
zo.. 5 4 6 3

Saisko apua? En löydä mitään!

Tilanne tämä

7 7 5 6 ok
5 4 ok 4 7
ok 1 ok ok 4
6 12 ok ok ok
7 8 ok 9 10
Pelin läpäisy:
864 / 1121 (77.0%)

Vihjeet: 3 / 7
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
2 / 84
 
Nap
Walking dead-ruutu
ku.. zo välinen 10 -> Semmonen häppeninki mitä nykysin on Suomessakin isoissa kaupungeissa, yhdistyy tuo zo.. ja ku.. kun ajattelee sanan öö... Perusmuotoa sillä arkisemmalla sanalla :D
sa..ku.. 4 4 ja 3 7 -> nää vielä itselläkin hakusessa..
zo.. 5 4 6 3 -> hakusessa tämäkin.. mutta kai se liittyy tohon ekaan kun viivat menee noin, eli kaiketi sitten joku tämmönen tapahtuma :D

Saisko apua? En löydä mitään!
Täytyy koittaa kohta katsella tota viereistä ruutua, jos sieltä saisi jotain fiksua apua :D

Ja joo, autan kyllä Spartacus-ruudun kanssa :)
 
Nap
Minulla on vielä monta muuta rellua ihan aloittamatta, tota 63:sta katselin moneen otteeseen, mutta ei kelpaa mikään :D

Muistin muuten mieheltä kysyä apua tohon Windows-ruutuun! Hetken sekin tuota katseli ja käski sitten muutamaa koittaan ennen kun löyty sopivat! Pääsee siinäkin nyt eteenpäin!

Eli se mikä lähtee mic... on semmonen mikä tarkoittaa erästä tietojenkäsittelyn tekniikkaa, jolla jonkun fyysisen resurssin tekniset piirteet piilotetaan jonkun ohjelman 'loppukäyttäjiltä'. Noin pääpiirteittäin ton wikisivusta :D

Ja se Työ... on sitten ^ tuosta sanan perusmuoto + toi <-

Katselen miehen kanssa tota ruutua jossain vaiheessa ajatuksella jos saisi jotain enemmän auki :D
 
Minulla on vielä monta muuta rellua ihan aloittamatta, tota 63:sta katselin moneen otteeseen, mutta ei kelpaa mikään :D

Muistin muuten mieheltä kysyä apua tohon Windows-ruutuun! Hetken sekin tuota katseli ja käski sitten muutamaa koittaan ennen kun löyty sopivat! Pääsee siinäkin nyt eteenpäin!

Eli se mikä lähtee mic... on semmonen mikä tarkoittaa erästä tietojenkäsittelyn tekniikkaa, jolla jonkun fyysisen resurssin tekniset piirteet piilotetaan jonkun ohjelman 'loppukäyttäjiltä'. Noin pääpiirteittäin ton wikisivusta :D

Ja se Työ... on sitten ^ tuosta sanan perusmuoto + toi <-

Katselen miehen kanssa tota ruutua jossain vaiheessa ajatuksella jos saisi jotain enemmän auki :D
Kiitti "Nap" ja suukko miehellesi! Aloitin myös 63-rellua, mutta en millään päässyt alkuruutua piemmälle, joten päädyin tänne ja täällä pysyn, kunnes tämä rellu on valmis! Onneksi teitä kanssapelaajia on mukana. Kerrtokaa vaan missä voin auttaa!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä