EI valitettavasti ole, mutta missä tuollainen sin lag on?oliko kellään vinkkejä näihin?
EI valitettavasti ole, mutta missä tuollainen sin lag on?oliko kellään vinkkejä näihin?
EI valitettavasti ole, mutta missä tuollainen sin lag on?
Noi vaan löytyi multa.mulla on myös aivan auki tämä ruutu, ainoastaan tuo int 21 on mulla eli hankkivat ruokansa metsästämällä, kalastamalla ja esimerkiksi marjoja ja syötäviä simpukoita keräilemällä. Noiden teidän puutteiden lisäksi puuttuu myös
sin lag 11 kun laiva ajaa karille
per 8
per 9 7
mai väliviivallinen 10 yleissana mistä tehdään kaikenlaisia ruokia
ari 4
huo 6
mai-int 7
sen 10 8 4
sen 13
ja ja ja ... tosi vaikee ruutu tämä
Jep. Olisko sinne apuatulee sieltä orange-ruudusta
alkuun kypsän vastakohtamai väliviivallinen 10 yleissana mistä tehdään kaikenlaisia ruokia
Olen kokeillut ruo...-ai.. mutta se ei mene. Mikä muu voisi olla?
Muut puuttuuvat multakin.Jep. Olisko sinne apua
Trans... 14+6
tai
B C 8 väliviivalla roolihahmo
koska noista varmaan pääsisi sinne.
Puuttuu toki myös
St Tr 6+5
T "P" D 6+7
Joo 4+4+4
ja
Er ka Er lainausmerkeissä
No niinpä tietysti. Tyhmä minä taas!alkuun kypsän vastakohta
Kiitos tuosta hahmosta, itse olin koko ajan vain siinä urheilijassa ja etsin sieltä.Muut puuttuuvat multakin.
latinaaNo niinpä tietysti. Tyhmä minä taas!
Mutta siinä The Walking Dead-ruudussa, mikä ihme koi...ro.. on se 5+5+10 kun sellaista en listoista löydä?
Kiitos, ja minä kun etsin rotunimeä koko ajanlatinaa
Kiitti, laivaan olin päässyt itsekin, mutta jatkoa en olisi keksinyt.alkuperäiskansa-ruudun haa 9 on laivan nimi, siitä jatko 10 8 4 löytyy sen...wikistä yksikössä
ei lainkaan huono ideaMInähän sanoin, että olet sellainen tekijä, että pääset pian minusta ohi Minulla on nyt 908. Täytyisikö tässä yhdessä mennä ruutu kerrallaan, vai?
Missä tilassa sinulle on ruutu Animaatio?ei lainkaan huono idea
mistä alotetaan?
Ei mulla lähde haa.. 9 ???alkuperäiskansa-ruudun haa 9 on laivan nimi, siitä jatko 10 8 4 löytyy sen...wikistä yksikössä
sorisorisori siis 7Ei mulla lähde haa.. 9 ???
Kiitti! Ja tuotakin olin jo ennenkin kokeillutsorisorisori siis 7
missä moinen haa... ees onKiitti, laivaan olin päässyt itsekin, mutta jatkoa en olisi keksinyt.
Se 12 varmaan liittyy tähän jotenkin, mutta kuinka?
Alkuperäiskansat-ruudussa, siella vasemmassa alaneljännneksessämissä moinen haa... ees on
samat puuttuu muuten ja lisäks sen.. 12mulla on myös aivan auki tämä ruutu, ainoastaan tuo int 21 on mulla eli hankkivat ruokansa metsästämällä, kalastamalla ja esimerkiksi marjoja ja syötäviä simpukoita keräilemällä. Noiden teidän puutteiden lisäksi puuttuu myös
sin lag 11 tää on se haa.. mistä tuolla puhuttiin, laivaonnettomuus siiskin
per 8
per 9 7
mai väliviivallinen 10
ari 4
huo 6
mai-int 7
sen 10 8 4
sen 13
ja ja ja ... tosi vaikee ruutu tämä
ja toisen saat siitä sitSiellä Animaatioruudussa olisi ongelmana
Rah 15 mikäs pitää hommata että saat suorittaa rah...
Kum Kum SOS yhdistämä 11
Siellä Animaatioruudussa olisi ongelmana
Rah 15 tämä pitää olla että saa kerätä
Kum Kum SOS yhdistämä 11 tuosta edellisestä keksit tämän