kiitti osan noista kerkesinki jo saadaMinä oon täällä.. Nyt ei edes onneksi ole mitään muuta kiireellisempää tekemistä niin joudan
se cam.. yo.. kuninkaallinen ei auennu
kiitti osan noista kerkesinki jo saadaMinä oon täällä.. Nyt ei edes onneksi ole mitään muuta kiireellisempää tekemistä niin joudan
Tää kuninkaallinen sain joku aika sitten tyttärenkiitti osan noista kerkesinki jo saada
se cam.. yo.. kuninkaallinen ei auennu
pakko myöntää ettei mitään hajua en seuraa uutisiaTää kuninkaallinen sain joku aika sitten tyttären
KALEVALA:
kul... 17 -> sinfonia
L.P. 13 -> mitä tuo tyyppi teki? perusmuodossa
N.M. 10 -> roikkuu korvissa
E.L. 6+6+10 ja 14 -> hän toimi tommosena 1854–62.
14 = mikä tuo kalevala on, miksikä sitä sanotaan? Suomen....?
(rajalla 10 yhdistyy tohon 6+6+10) -> lingvistiikka
Ellun pojanpoika, se vanhempipakko myöntää ettei mitään hajua en seuraa uutisia
haa, olin siis jäljillä sittenkiEllun pojanpoika, se vanhempi
ei ole mulla noitaLöytyiskö Death metaliin
R-jumala 5 8
ja..me.. 11
Kiitos. Osaa olin jo pari päivää sitten kokeillutkin, mutta vasta nyt ne menivät.Tähän et ilmeisesti ollut vihjeitä saanut, en ainakaan löytänyt...?
Mutta tässä niitä olisi
Voipi olla että olen surrkeasti noita vinkannut. Toivottavasti ei nyt aivan pieleen mennytvoi kun te ootte saaneet vaikka mitä sillä aikaa kun minä se vaan olen ollut pesemässä morsiusparin hääautoa iltapäivän
saisinko ratakisko-tason vinkkejä tuohon windows-ruutuun kiitos!
pääsanasta 6 oikea alaviisto käyttiksen rakenne (ehkä enemmän Li.. tuttu)
tie 16 tie..alkuun ja loppuun se mitä on lukuisia erilaisiin tarpeisiin
ohj 11 10 9 alkuun ohj.. ja jatkoon tekemistä ja loppuun tie.. (wikistä)
pil 8 serveri
micr 14 tietojenkäsittelytekniikka, joka mahdolllistaa esim. etätyön
vmw 6 IT-alan yritys, toimittaa mm.SAAS-palveluja, pääkonttori Fort Laudertalessa
työ pö 17 suoraan johdettu siitä tekniikasta, vähän kuin keinotekoiinen todellisuus ja loppuun ty.pö.
ceo 4 2 9 sen yrityksen pomo
lin 3 se herttainen maskotti
ja huomio olen todella onneton näissä tietsikka-aiheisissa sanoissa joten yrittäkää jaksaa vielä kerran vinkata noita, onhan noita jo vinkkailtu mutta en vaan ole tajunnut niitä joten sitä ratakiskoa pliis!!
liian helppo oli toi ar..Kiitos ihana "Nap" loistavista vinkeistä! Taas on pari ruutua ok
Löysin Alkuperäiskansoihin
hu.. 6 ennen sinne pantiin häpeämään
ar.. 4 mahdollisimman yleinen ja yksinkertainen sana siiihen tuli
in..7 Pueblo-kulttuurista löytyy
eipä löydy ei.. puuttuu pääsanastaki vielä 5 ja 10 ylöspäinLöytyiskö Death metaliin
R-jumala 5 8
ja..me.. 11
Eka on laji vieraalla kielellä, täälläkin usein vinkeissä käytetty, ja toinen on yksi bändieipä löydy ei.. puuttuu pääsanastaki vielä 5 ja 10 ylöspäin
Auttaako?eipä löydy ei.. puuttuu pääsanastaki vielä 5 hieno yleissana luokalle 10 ylöspäin ruotsalainen melodista black metallia soittava yhtye
auttaa, kiittiAuttaako?
9 ja 10 tyypin synnyinpaikan wikistä, alkaa ink...Kalevalassa oliis nyt ongelmana
Ink... 9 ja 10 ja 5+7+5 ja siitä se 11
Eikä aukea se Mus 6+8 lainausmerkeissä
Tuossa noi.Kalevalassa oliis nyt ongelmana
Ink... 9 alkuperäistä itämernesuomalaista väestöä (tämä monikossa) ja 10 tämä edellisten toinen nimitys yksikössä ja 5+7+5 laulu ja siitä se 11 ei aikuisten vaan ...la
Eikä aukea se Mus 6+8 lainausmerkeissä happamia, sanoi kettu sen puun marjoista