Relaatio 46

vostok2
Manga-ruudun kur...(9) on kuoleman henkilöitymä (vieraskielinen). En kyllä kuollaksenikaan (eh-heh) keksi sille jatkoa. Melkoista hakuammuntaahan tämä on, en edes muista mistä tuonkin lopulta kaivoin.
 
"Pelaaja"
Jos taas kysyisi yksinkertaisia...

Piirroselokuvaruutu
Aloitussanasta vasemmalle alas 5 ja ylös 11
Ja mitähän en Pein... ja. sam... Oikealle 6 ja 4 ovat (jälkimmäiseen on vastasanakin, mutta...)
 
[QUOTE="Pelaaja";30800985]Jos taas kysyisi yksinkertaisia...

Piirroselokuvaruutu
Aloitussanasta vasemmalle alas 5 ja ylös 11
Ja mitähän en Pein... ja. sam... Oikealle 6 ja 4 ovat (jälkimmäiseen on vastasanakin, mutta...)[/QUOTE]

5 on semmonen iso vihreä kaveri, 11 lasten kanava
4 on musiikkia ja 6 on Mama Odien juttuja
 
"Pelaaja"
Vasenman rivin ruudut kaikki kiinni (siksi huvittaa vinkki, että viereisen ruudun alkusana auttaa) ;) rajasanoja olisi kyllä valittavissa kaikkiin noihin, mutta ei ole vielä löytynyt.
 
[QUOTE="Pelaaja";30801495]Vasenman rivin ruudut kaikki kiinni (siksi huvittaa vinkki, että viereisen ruudun alkusana auttaa) ;) rajasanoja olisi kyllä valittavissa kaikkiin noihin, mutta ei ole vielä löytynyt.[/QUOTE]

toisen maailmansodan erään väliotsikon ku muokkaat (jälkimmäistä sanaa ja monikkoon), niin pitäis päästä vasemmalle... ja se väliotsikko sijoittuu muualle ku eurooppaan
 
"Pelaaja"
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30801510:
toisen maailmansodan erään väliotsikon ku muokkaat (jälkimmäistä sanaa ja monikkoon), niin pitäis päästä vasemmalle... ja se väliotsikko sijoittuu muualle ku eurooppaan
Tuon olin jo keksinyt, mutta siitä naasta en keksi sanaa 13 enkä sitä 4. No, jatketaan harjoituksia :)
 
löysin facesta tälläistä myös:

Krista Minä yli-innokkaana julkaisin relaationi oikolukematta sitä ensin loppuun asti (relaatio 46) ja nyt yritän korjailla asiaa mutta korjaukset eivät tallennu (15.4.)

Krista Kokeiltu, ei vaan tallennu. Jos kerran sinä pystyt onnistuneesti muokkaamaan sanojamme, voiko sulle laittaa vaikka yksityisviestillä kohdat, jotka tahtoisi korjattavan?
Tykkää · Vastaa · 26. huhtikuuta kello 20:42

Relaatiot - Sanapeli Vesittyy osittain koko editorin idea jos tekijät ei itse pysty sanoja korjaamaan. Mutta laita korjausehdotukset tulemaan, niin katson josko jossain välissä ehtisin niitä katsomaan.
Tykkää · Vastaa · Eilen 14:53

eli siis onko tuol nyt sit jotain kirjotusvirheitä joiden takia noita sanoja ei löydy millään?
 
"sanni"
maailmansota-ruutuun vinkkejä, vihaan koko aihetta niin kovasti ettei mitään löydy varmaan senkään vuoksi... :D

pääsanasta 8 11
lo... väliviivallinen 11
ve... 5
ve... sa...-välinen 7 8
ka...su..-pr-välinen 10 9
 
[QUOTE="sanni";30801559]maailmansota-ruutuun vinkkejä, vihaan koko aihetta niin kovasti ettei mitään löydy varmaan senkään vuoksi... :D

pääsanasta 8 11 elokuvista löytyy
lo... väliviivallinen 11 vettä
ve... 5 vettä
ve... sa...-välinen 7 8 eräässä kaupungissa käyty (tuo mieleen myös sukellusveneen)
ka...su..-pr-välinen 10 9[/QUOTE]


oleppas hyvä
 
VR
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30801544:
älä lannistu.. jos oikein tulkitsin face sivuilta niin veikko ois julkasemassa uutta taas :)
Jop, samalla kun olen näitä uusia aina välillä tehnyt, niin olen käyttänyt joka päivä hetken aikaa uuden relaation tekemiseen. Sanoja olisi yli 1100, mutta jotain ongelmaa sen kanssa on, kun julkaiseminen ei onnistu. Katsotaan josko sen saisi jossain vaiheessa toimimaan. Sitä odotellessa yritän tätäkin pikku hiljaa tehdä, vaikka hitaasti tuntuu sujuvan. ;)
 
Jop, samalla kun olen näitä uusia aina välillä tehnyt, niin olen käyttänyt joka päivä hetken aikaa uuden relaation tekemiseen. Sanoja olisi yli 1100, mutta jotain ongelmaa sen kanssa on, kun julkaiseminen ei onnistu. Katsotaan josko sen saisi jossain vaiheessa toimimaan. Sitä odotellessa yritän tätäkin pikku hiljaa tehdä, vaikka hitaasti tuntuu sujuvan. ;)
hienoa :)

iteki otin just ekaa kertaa editorin käyttöön :D katotaan mitä siitä tulee
 
"Pelaaja"
Onko tosiaan niin, että oikean alareunan ruutuun pääsee ainoastaan sen yläpuolella olevasta ruudusta eikä lainkaan alarivin keskiruudusta?

Jos näin on, niin voiko saadan vinkkiä piirrossarjaruutuun
Ne... Or...10
Jät... Ör... välinen 10
 
"Pelaaja"
[QUOTE="Pelaaja";30801816]Onko tosiaan niin, että oikean alareunan ruutuun pääsee ainoastaan sen yläpuolella olevasta ruudusta eikä lainkaan alarivin keskiruudusta?

Jos näin on, niin voiko saadan vinkkiä piirrossarjaruutuun
Ne... Or...10
Jät... Ör... välinen 10[/QUOTE]

Jaa, vois sinne ehkä päästä myös ruudusta Toinen maailmansota, jos joku vinkkaisi Sa... ja Pre.. välisen 4+3+8
 
newman
[QUOTE="Pelaaja";30801824]Jaa, vois sinne ehkä päästä myös ruudusta Toinen maailmansota, jos joku vinkkaisi Sa... ja Pre.. välisen 4+3+8[/QUOTE]

Tää oli pre....n pääministerinä.
 

Yhteistyössä