Relaatio 46

"Pii"
Nooooouu!
Maaginen "80% itsekseen ratkottuna" on ylitetty (aika tuskalla välillä, jos saan sanoa) ja just ajattelin alkaa lukee tätä ketjua ja sitten meen huomaamaan, että Veikolta on tullut uusi rellu! Ja vappukin välissä ja kaikkea! Malttaako tätä, itse tai muut, edes yrittää kammeta nyt läpi? :D
 
[QUOTE="Pii";30803870]Nooooouu!
Maaginen "80% itsekseen ratkottuna" on ylitetty (aika tuskalla välillä, jos saan sanoa) ja just ajattelin alkaa lukee tätä ketjua ja sitten meen huomaamaan, että Veikolta on tullut uusi rellu! Ja vappukin välissä ja kaikkea! Malttaako tätä, itse tai muut, edes yrittää kammeta nyt läpi? :D[/QUOTE]

uus alotettu jo.. pari päivä noita uupuvia sanoja tästä rellusta googlannu ilman tulosta joten kesken jäi
 
"Pelaaja"
Noista puuttuvista sanoista tekee vaikeita se, että kun tässä relaatiossa on ollut noita yhdyssanavirheitä ja asiavirheitäkin, niin jos noissa on sananlaisia, on niiden löytäminen pelkkää sattumankauppaa. Olisihan se kiva, jos tekijä kävisi vinkkaamassa noita.
 
"Pii"
No niin.. sehän meni nopsaan, varsinkin kun sai sen uskonto-ruudun vihdoin auki! :D (ja jännä kun olin sitä I.M. roolihahmoa kokeillut kirjoittaa väärässä muodossa, mutta oon silloin tiputtanut JUST väärän kirjaimen sieltä lopusta eikä pelikään ollut sitä korjannut. Turhauttavaa)

Mutta KIITOS kaikille vinkkaajille. Aikamoisia ratkojia kyllä! :D

Kaikilta puuttuvat ilmeisesti siis:

FRENDIT: S.S. 3+4+4+3+6+6

II M.SOTA: ka.. 10+9

Ehkä mäkin siirryn sinne Veikon relluun. Siellä(kään) musta tuskin apua on kun mä meen yleensä ketjuun ihmettelemään vasta siinä vaiheessa kun muut on jo valmiita.. :(
 
vierailija
No niin.. sehän meni nopsaan, varsinkin kun sai sen uskonto-ruudun vihdoin auki! :D (ja jännä kun olin sitä I.M. roolihahmoa kokeillut kirjoittaa väärässä muodossa, mutta oon silloin tiputtanut JUST väärän kirjaimen sieltä lopusta eikä pelikään ollut sitä korjannut. Turhauttavaa)

Mutta KIITOS kaikille vinkkaajille. Aikamoisia ratkojia kyllä! :D

Kaikilta puuttuvat ilmeisesti siis:

FRENDIT: S.S. 3+4+4+3+6+6

II M.SOTA: ka.. 10+9

Ehkä mäkin siirryn sinne Veikon relluun. Siellä(kään) musta tuskin apua on kun mä meen yleensä ketjuun ihmettelemään vasta siinä vaiheessa kun muut on jo valmiita.. :(
 
vierailija
Oho perkele, vahingossa lähti ennen aikojaan. Täällä tekijä, joka oli huolimaton eikä jälkikäteen muokkaaminen toiminut. Älkää lynkatko, oon oikeesti tosi pahoillani että oon tuottanut päänvaivaa.
Se 10+9 on nyt 10+8, siinä oli virhe. Siihen tulee kyseisen henkilön venäjänkielinen nimi (ilman II väliä), löytyy wikipediasta.
S.S. on täysin ollut mun huolimattomuusvirhettä, en tajua mitä oon ajatellut ja hutassut sinne vaan tommoisen... Nöyrimmät pahoitteluni. Olin aika nuori.
Mut joo, siihen tulee The girl with the dragon tattoo.
Täähän oli siis mun ensimmäinen relaatio ikinä, ja jotenkin naivisti ajattelin et ei tätä ketkään muut kuin mun kaverit pelaisi. Anteeksi, koittakaa ymmärtää.
Jos siellä on jotain ihan järkyttäviä virheitä (korjasin kaikki kirjoitusvirheet jotka löysin mut oon aika väsynyt, niin en välttämättä huomannut kaikkia), vinkkailkaa, niin korjaan ne, nyt kun editori taas toimii nikottelematta.
Anteeksi vielä. Toivottavasti näistä oli apua eikä kukaan oo vaipunut synkkyyden alhoon.
Pus pus, hienosti ootte edenneet vaikka toi oli aika kömpelö relaatio! Oon ihan vaikuttunut!
 
No mutta kiitos, hyvä tekijä! Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. :) Muistan miten tuo aikoinaan jäi vaivaamaan, kun viimeisiä sanoja ei kukaan vaan kertakaikkiaan löytänyt, mutta nyt selvisivät.

Jokunen virhe vielä:
Manga-ruudun kisoissa 1896 on väärä kaupunki
Musikaali-ruudun J.A. leffa pr.. p.. kirjoitetaan oikeasti yhteen
Satu-ruudun amerikkalainen sarja G.G. kuuluu olla s pois lopusta.

Nuo nyt löysin korjattavaksi.
 
absolutisti
7 sanaa puuttuu vielä tästä relaatiosta;

Piirroselokuvat
BR 12 11 5 - onkohan viimeinen sana lip..? En kyllä millään muotoa keksi noita kahta ensimmäistä sanaa.

Piraatit
JS 8 - tää on ilmeisesti taas joku ylihelppo, kun kukaan ei ole sitä kysynyt.. onkohan kenties monikossa?
Barb 10 9 5 - enkkuwikistä piti katsoa, mutta kun ei niin ei
HZ ja KB 10 9 - tähänkään ei auta vaikka kuinka laitan googleen ja haen videoista
 
7 sanaa puuttuu vielä tästä relaatiosta;

Piirroselokuvat
BR 12 11 5 - onkohan viimeinen sana lip..? En kyllä millään muotoa keksi noita kahta ensimmäistä sanaa. On eli eka sana on se valtio ja toinen sana on suoraan sanottuna ensimmäinen ja kolmas se lip..

Piraatit
JS 8 - tää on ilmeisesti taas joku ylihelppo, kun kukaan ei ole sitä kysynyt.. onkohan kenties monikossa?
Barb 10 9 5 - enkkuwikistä piti katsoa, mutta kun ei niin ei ... löytyy suomi-wikistä myös nimellä Khidir
HZ ja KB 10 9 - tähänkään ei auta vaikka kuinka laitan googleen ja haen videoista
Viimeinen on kuutamoserenadi enkuksi :)
 
vierailija
Olen täysin jumissa tilanteessa:

? 1 ok
? 1 ok
1 ok 1

Rautalankajeesiä kaipaisin, että saisin noi kaksi vikaa ruutua auki, kaikkeni olen yrittänyt ja tätä keskustelupalstaa apuna käyttäenkään en ole päässyt jyvälle.

Pirates
Rii 14 + 11

Frendit
Näy 5 + 7

Manga
Ihm 7

Kemia
Sar 8
 
T&S
Tuossa noita, toivottavasti oli riittävän rautalankaa.

Olen täysin jumissa tilanteessa:

? 1 ok
? 1 ok
1 ok 1

Rautalankajeesiä kaipaisin, että saisin noi kaksi vikaa ruutua auki, kaikkeni olen yrittänyt ja tätä keskustelupalstaa apuna käyttäenkään en ole päässyt jyvälle.

Pirates
Rii 14 + 11 - Liittyy esim. Thor, Odin, Valhalla (Sk... Mu..us..).

Frendit
Näy 5 + 7 - Maija Poppanen

Manga
Ihm 7 - Esim. Romaani, kirj. Cecelia Ahern

Kemia
Sar 8 - Croissant
 
vierailijamumma
Jälleen apuja kaipailen . Sanoja puuttuu 13.
Uskonto: Isl - 14 - juut (liittynee ruokaan , mutta mitä etsitään
juut- 7
Krist - 14 - vain
Pirates of caribbiean : 8 ylös
Choc - 4
Magna: Shig - 12
dem- 8 - pah (selattu wikiä , mutta sanaa ei keksi)
Näihin jos löytyisi jotain vinkkiä .
 

Yhteistyössä