Relaatio 46

45 on 3 sanaa vaille
46 näyttää haastavalta aloitetaan ketju
tilanne nyt tämä
kuumehoureissa eilen aloitettu
? 6 8
? 2 7
? 10 7

jotkut on saaneet jo tosi täyteen oisko jollain joku vihje että pääsisin eteen päin en pääse vasemalle mistään
toinen maailman sota ei aukee ollenkaan
on vaan ylös sa ja ve
auttakaa vihjeitä
 
Aloitetaan taa yksin puhelu
frendit
s s jatko se pitkä

TOINEN MAAILMANSOTA



Ka Su
.......... (10) ......... (9) Ka II

Sa.... (4) ... (3) ........ (8)
RAUT ............. (13) keksitty

....... (7) ........ (8)
...... (6)keksitty
........ (8) ........... (11)
....... (7) ........ (8)
........... (11) ......... (9)
 
Viimeksi muokattu:
umayya harmaana..
Mä hyppään myös mukaan.
Tosin taidan taas jäädä matkasta kun en ehdi ratkomaan niin paljoa kuin haluisin :)
Ja en ole saanut kuin 3 sanaa alotusruutuun.. Eikä niistäkään päässyt mihinkään..
Frendit ylös 4 ja 6 tyhjänä ja näyttäis olevan ainoat mistä pääsee eteenpäin..
 
Mä hyppään myös mukaan.
Tosin taidan taas jäädä matkasta kun en ehdi ratkomaan niin paljoa kuin haluisin :)
Ja en ole saanut kuin 3 sanaa alotusruutuun.. Eikä niistäkään päässyt mihinkään..
Frendit ylös 4 ja 6 tyhjänä ja näyttäis olevan ainoat mistä pääsee eteenpäin..
ite en oo ainakaan eilisen postaukseni jälkeen ees yrittäny ratkoa...
 
"Pelaaja"
Mistä hiidestä noita sanoja tuonne on keksitty, kun ei mikään mene

Piirroselokuva-ruudussa siitä prin ja sam lähtevät 6 ja 4 eivät vaan löydy, eikä löydy se Gri... dis.. välinen 9 2 8 9

Aloitusruudussa ell... go... 6 2 8 4 4 on ihan hukassa, samoin se ell.. Go... Ja cour... Co välinen 10 sekä Dav... sch. 6 ja Kat... 9

Ja paljon muutakin on hukassa.

En tiedä, vuosia olen näitä tehnyt ja joskus ollut ihan ensimmäisten valmiiksi saaneiden joukossa. Nyt ei näistä uusista tahdo tulla mitään. Olisiko jokin ajatushäiriö vallannut pään?
 
"tsirp"
[QUOTE="Pelaaja";30791498]Mistä hiidestä noita sanoja tuonne on keksitty, kun ei mikään mene

Piirroselokuva-ruudussa siitä prin ja sam lähtevät 6 ja 4 eivät vaan löydy, eikä löydy se Gri... dis.. välinen 9 2 8 9

Aloitusruudussa ell... go... 6 2 8 4 4 on ihan hukassa, samoin se ell.. Go... Ja cour... Co välinen 10 sekä Dav... sch. 6 ja Kat... 9
eka oli ibdm tai missä hain näyttelijän elokuvia jatko puttuu se on se välinen mitä ne on kat jatko suomalaisittain
Ja paljon muutakin on hukassa.

En tiedä, vuosia olen näitä tehnyt ja joskus ollut ihan ensimmäisten valmiiksi saaneiden joukossa. Nyt ei näistä uusista tahdo tulla mitään. Olisiko jokin ajatushäiriö vallannut pään?[/QUOTE]
ite oon kans jumissa
 
[QUOTE="Pelaaja";30791498]Mistä hiidestä noita sanoja tuonne on keksitty, kun ei mikään mene

Piirroselokuva-ruudussa siitä prin ja sam lähtevät 6 ja 4 eivät vaan löydy, eikä löydy se Gri... dis.. välinen 9 2 8 9

Aloitusruudussa ell... go... 6 2 8 4 4 on ihan hukassa, samoin se ell.. Go... Ja cour... Co välinen 10 sekä Dav... sch. 6 ja Kat... 9

Ja paljon muutakin on hukassa.

En tiedä, vuosia olen näitä tehnyt ja joskus ollut ihan ensimmäisten valmiiksi saaneiden joukossa. Nyt ei näistä uusista tahdo tulla mitään. Olisiko jokin ajatushäiriö vallannut pään?[/QUOTE]

toi piirroselokuva ruudun on satu jossa on pieniä tyyppejä
 
"sanni"
minä myös aloittelin tätä eilen illalla, mulla tilanne tämä


? 5 6
? 2 3
? 7 5




Ohje Etusivulle

Asetukset

Pelin läpäisy:
89 / 252 (35.3%)

Sijoitus:
17 / 188


aika vaikealta vaikuttaa, vaikka niinpä vaikutti tuo relaatio 47:kin :D
 
newman
Mäkin aloin yrittelemään tätä enkä myöskään pääse vasemman rivin ruutuihin. Tää vaikuttaa aika vaativalta, niinpä pienet vinkit keventäisivät ratkontaa. :)

Pirates
riim... 14+11

Maailmansota
lon... 10+8 tai 13

Tai aloitusruudun näyt... 5+7
 
Mäkin aloin yrittelemään tätä enkä myöskään pääse vasemman rivin ruutuihin. Tää vaikuttaa aika vaativalta, niinpä pienet vinkit keventäisivät ratkontaa. :)

Pirates
riim... 14+11

Maailmansota
lon... 10+8 tai 13

Tai aloitusruudun näyt... 5+7
samoja reunasanoja uupuu... mul on muutenki tyhjänä vielä toi maailmansota ruutu ku ei vaan jaksa kahlata niin laajaa wikisivua vielä
 
newman
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30798211:
samoja reunasanoja uupuu... mul on muutenki tyhjänä vielä toi maailmansota ruutu ku ei vaan jaksa kahlata niin laajaa wikisivua vielä
Siinä on pari maata, pääkonnat ja sitten yksi löytyi wikin lisäsivuilta (se kyllä lähtee siitä maasta, eikä suoraan), sen avulla sai yhden lisää. Alin 11+9 puuttuu multakin.
 

Yhteistyössä